תקציב2002 = בגידה+שוד.

  • פותח הנושא all
  • פורסם בתאריך

all

New member
תקציב2002 = בגידה+שוד.

האמת, נורא מסקרן אותי מה חושבים אותם 120 האנשים שיושבים שם? נראה לי שהם כלל לא חושבים. והאמת, למה להם לחשוב? הרי אנחנו (עם ישראל ממוצע), מותשים עד העצם, לעט לעט, בעזרת עבודת פרך שבלעדיה לא ניתן לגמור את החודש, בעזרת מילואים של 30 יום הנופלים רק על 40% מהציבור, הם הפכו אותנו לעבדים כל כך כנועים שאין שום סיכוי שנתקומם נגדם, גם אם תקציב כפול לחרדים. ושינוי מפלגתי - מוחה, כועסת, מביאה שעט נפש, מתנגדת. ו............זהו! לעומתה ש"ס - עושה!!!!!!! מה הלאה חברים, יש למישהו רעיון חוץ מ-בלה, בלה???
 

אנדרי ז

New member
להיפך, דווקא צריך המון בלה-בלה

בלה-בלה מהסוג שיבהיר לישראלי המצוי עד כמה הוא פראייר, מה שהישראלי הכי לא אוהב להיות. שיטפטף לו את זה כל הזמן ובמיוחד לפני הבחירות. ושיביא כמה שיותר מנדטים בבחירות. וזה יעבוד הכי טוב דווקא בתקופה של מיתון, כי אז האזרח הממוצע נוטה להיות יותר מיואש מהמצב ולחפש שינוי, תרתי משמע.
 

ינקל

New member
אכן יש לנו הרבה מה ללמוד מש"ס.

הם למשל פועלים ללא הרף להחזרתנו בתשובה. אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר למניעת הגועל הזה. כאן לא מספיק דיבורים. לזה צריך מנהיגות מדריכה, מכוונת ותומכת. כאן אנחנו יכולים ללמוד מש"ס ולהשתפר קשות.
 

אנדרי ז

New member
קודם כל צריך להחזיר להם באותה מטבע

כלומר לתמוך ברצינות באנשים הנהדרים של דעת אמת.
 

all

New member
כחבר תנועת שינוי

אני מלא כעס על אופן התנהלות הדברים בה. טומי לפיד הוא בסדר כמנהיג ודובר, אבל שאר הנציגים אין בהם רוח קרב אמיתית הנובעת מאמונה בדרך ושליחות ממשית. הם פרופסורים, עורכי-דין ואנשי מקצוע טובים וזהו. פעם אחר פעם נראה לי שזו מפלגה "וירטואלית", מפלגה המשולה למוח ללא גוף. חברי כנסת של שינוי נבחרו רק בזכות טומי לפיד, אין להם שום קשר למפלגה, חברי המפלגה או האנשים ברחובות. שינוי הופתעה לטובה כשזכתה במנדטים האלה, אך לא היה לה אנשי מפלגה ממשיים עבור המנדטים להם היא זכתה. וזה ממש עצוב. זה מזכיר לי את כל הדמויות המוזרות שנכנסו לכנסת כטרמפיסטים של "רפול", איש לא ידע מי הם, מה הם ולמה הם. וברגע ש-"רפול" ירד מהפרק, הם נעלמו כשם שהופיעו!
 

ינקל

New member
כחבר תנועה כלשהי

יש דברים שאומרים בחדר סגור. נא לזכור שזהו פורום פתוח, וכל מי ש"בעדנו" וגם "נגדנו" קורא, מבין ואוסף "חומר" שאח"כ יכול לחזור כבומרנג. אם אתה אכן חבר, נא כתוב דברים מסוג זה במכתב או העלה אותם במקום סגור. מקווה שהובנתי כראוי
 

אנדרי ז

New member
לא מסכים

הפורום הזה צריך לשמש גם לביקורת בונה על המפלגה. בסופו של דבר כולנו רוצים לראות אותה מצליחה לגרוף כמה שיותר קולות. אני גם לא דואג שהחומר פה ישמש לתעמולת נגד יעילה. הרי הדובר הוא לא אישיות ציבורית ידועה, כך שאין לדבריו משקל רב בציבור הרחב.
 

ינקל

New member
טוב שלא בהכל מסכימים

אבל את הויכוח הזה אני אמשיך רק כשנפגש.
 

אנדרי ז

New member
אשמח באמת אם יהיה מפגש של הפורום

אחרי שיספיק קצת להתפתח כמובן. אבל בכל מקרה, אסור לנו לנהל פה ויכוחים פנימיים?
 

ינקל

New member
לדעתי,

מותר ורצוי לנהל ויכוחים, להחליף דעות וכו´. כשזה גולש לעינינים פנימיים, ביקורת "פנימית" וכו´, המקום כאן איננו מתאים. הייתי אפילו אומר "מסוכן" ואף עלול להזיק מאד. איך אומרים? אל תהייה צודק, תהיה חכם!
 

אנדרי ז

New member
תהיה דמוקרטי

זה המקום הכי מתאים לחברי ותומכי שינוי להציע הצעות ולהביע ביקורות שאולי גם יגיעו לאוזני הבכירים. כל עוד זה לא ביזיון כמו שראינו למשל בלא מעט כינוסי מרכז של מפלגות אחרות.
 

ינקל

New member
נדוש ונכון

דמוקרטיה איננה אנרכיה. לא כל מה שברצונך ש"יגיעו לאוזני הבכירים" צריך להיות בתיקשורת. יש דרכים רבות וטובות לתקשר מבלי לפרסם. איזושהי "אימרה" שתפלוט מיקלדתו של חבר שינוי כאן, מגיעה לכל העולם, ואח"כ, בשידורי הבחירות, יצטטו אותנו ה"רעים". הם יגידו משהו כמו " אפילו חבר מרכזי בשינוי כתב באינטרנט ששינוי איננה..." כל מה שאני מציע/מבקש, זה שבמיסגרת ה"דמוקרטיה" הפורומית, נדע לשמור על מסגרות ונימנע בזהירות מלהזיק לעצמנו ולמטרותנו. אני מקווה שאפשר להסכים ל"מיסגרת" כזו.
 

אנדרי ז

New member
מה שאתה מציע זה צנזורה

אתה לא תצליח לשכנע בזה את כל הגולשים, ולהכריח אותם זה בניגוד למדיניות של תפוז. ובוא אני אגלה לך משהו: אני אפילו נגד זה. כי אותו נזק שלדעתי לא יקרה, כי אף אחד לא יצטט את הפורום הזה בתעמולת הבחירות, משקלו כבד הרבה פחות מהתועלת שיכולה לצמוח למשל מתומכים פוטנציאליים שמסיבות כאלה או אחרות נרתעים מלהצטרף לשינוי, וכשיביאו לפה, ישאלו את מה שיש להם לשאול ויקבלו תשובות מספקות, אולי כן יסכימו להצטרף.
 

ינקל

New member
תשובה לא לעניין

אף לא משפט אחד מתשובתך מתייחס להצעתי. קרא את תשובתי הקודמת שוב, בעיון. אין שם כלום על צנזורה.
 

אנדרי ז

New member
עניתי כן לעניין

אמרתי שלא תצליח לשכנע את כל הגולשים, ולכן כל מה שנשאר לך זה צנזורה. גם כתבתי שאני מעדיף שאנשים כן יוכלו להגיד פה את כל אשר על ליבם וזה יכול להשפיע לטובה על התנהלות המפלגה ועל הצלחתה בבחירות.
 

all

New member
ואולי בכלל לא להגיד אותם?

לא ידידי, אני מקנא במפלגת ש"ס וחולם על היום שגם לי תהיה מפלגה שתדאג לי ולא רק אני לה. אני מקנא במנגנון המדהים של ההפצה שלהם, באמונה שלהם בדרכם, בנאמנות של התומכים שלהם. ואני אלחם בתוך מפלגתי ע"מ שגם לי תהיה מפלגה כמו שיש להם. ואם יום אחד זה יהיה, אתה יודע מה יקרה אז? יהיו לשינוי 17 מנדטים ושינוי תהיה לשון המאזניים. האם מטרתי כל כך בזויה???
 

tenen

New member
ההפך הוא הנכון...

תסתכל על הרמה האקדמאית של חברי הכנסת משינוי ועל עבודתם עד הכנסת... הלוואי וכל הכנסת היתה מלאה באנשים עם כזאת השכלה...
 

אנדרי ז

New member
נכון מאוד

הם צריכים אבל עוד יותר לעשות נפשות למפלגה מחוץ לכנסת.
 

all

New member
אין שום קשר בין השכלה למנהיגות

רבין לא למד מעולם. שולמית אלוני כנ"ל. משה דיין כנ"ל. שרון. ולדעתי מנהיג צריך להיוולד כמנהיג ואין להסכלתו שום קשר למהיגותו. אז אולי עבודתם בכנסת נפלאה, אבל פנייתם אל ציבור הבוחרים שלהם היא אפסית. אילו ראית איך אנשי ש"ס משלהבים את אנשיהם ללכת אחריהם ולהביא עוד תומכים, היית מבינה איך הם הגיעו ל-17 מנדטים - - - מנהיגות - - - - !
 

tenen

New member
דווקא יש ושרון כן למד והרבה...

מצטער להפריע לך אבל לפי הידע שלי לשרון יש השכלה של עורך דין, לברק היה תואר שני נראה לי במנהל עסקים, ונתניהו הוא בוגר האוניברסיטה המאוד נחשבת בארצות הברית M.I.T... שולמית אלוני נזרקה מתיכון אוהל שם ברמת גן והומלץ לה ללכת לבית ספר מקצועי למגמת תפירה בחולון, מאוד עצוב שאדם כזה הוא עכשיו שרת החינוך, אולי באמת היא השתנתה והתחילה ללמוד, אני לא יודע פשוט מה ההשכלה שלה היום...
 
למעלה