תראו מה קיבלתי באימייל השבוע

תראו מה קיבלתי באימייל השבוע ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

פשוט הרתיח אותי לקרוא את זה כבוד הסטודנט הזה שכתב את זה לומד בטח בארץ וחי במדינה הזו וניהנה מכל מה שיש לה להציע ותראו מה הוא כותב - שלום שמי פואד , אני סטודנט בן 23 באחת האוניברסיטאות בארץ . מה שאני עומד להגיד פה בטח יעורר הדים , אבל אני חייב.. אני , אישית , נמנה בדעותיי עם ערביי ישראל שחושבים שמדינת ישראל "נגנבה" מידי הערבים . אני , אישית , לא חושב שצריך להשמיד את המדינה וכו' , אבל אני חושב שצריכים להחזיר לכל הערבים את האדמות שנגזלו מהם , ולהעניק את זכות השיבה לכל , אבל לכל הערבים (גם אלה שמחוצה לשטחים – כמו שאתם קוראים לזה) . רק דבר אחד אני לא מבין , למה ערביי ישראל וערביי השטחים הכבושים נאבקים "מאבק מזוין" בציונות ? הם פשוט טיפשים ! אל תעשו כלום , פשוט תראו איך המדינה היהודית מתפוררת לה לאט . אני לא צריך להסביר למה . זה הפך כאילו לתהליך טבעי . בעצם , המדינה הזו , מאז ומתמיד , חותרת להגדלת האוכלוסייה היהודית על פני הערבית (אם זה בעלייה או בנייה של ישובים יהודים חדשים ועוד ועוד) . מה שקורה כאן, באופן טבעי , הוא שהמדינה הזו לא מאפשרת עתיד לתושביה ולא צריך להסביר למה . העתיד של כל מדינה הוא האוכלוסייה הצעירה שלה ולא משנה מה מעמדה . מה שקורה זה , שהם פשוט בורחים להם מפה – לחו"ל , פשוט מצחיק ועצוב בשבילם . אז למה לבזבז אנרגיה על מה שבין כה וכה יקרה באופן טבעי ?
 
המייל הזה השיג את המטרה

המייל נכתב בכוונה לעצבן ולהטריד, בזה אין לי שום ספק... אבל בדבר אחד הוא צודק, אזרחי מדינת ישראל מאוד מפולגים בינם לבין עצמם (חילונים-דתיים, אשכנזים-מזרחים וכו' וכו'), וכך אנחנו בעצם משרתים את האויב הערבי שלנו.
 
למעלה