תרגול סטטיסטיקה

תרגול סטטיסטיקה

אחי הגיבורים! (והמיואשים) אתם יושבים בתרגול, בוהים בתקרה ולא יודעים מה לעשות... השעון מתקתק לאט... לאט... בחוץ אנשים נולדים ומתים, מתחלפות עונות, נגמרות שביתות... (או שלא...) עכשיו יש לכם מה לעשות!!! בואו לכתוב בשרשור הזה ולפרוק את אשר על לבכם. נ.ב: אני יושב עכשיו בתרגול סטטיסטיקה. מחילה מהמתרגלת שלי.... זה לא את, זה אני.
 

shlomitmaor

New member
סטטיסטיקה

אכן המצב קשה!אנחנו נוקטות בתאוריית "חוסר הקשב" של הפסיכולוג הידוע פרידריך מנגולד שטוענת שככל שמקשיבים פחות כך מבינים יותר והמלצתנו לכולם היא להביא ספרי קריאה/סריגה/לנהל שחנ"ש בשיעור בתודה ההנהלה
 
מצב קשה

אני חושב שבמסגרת השיעורים האלה שברתי שיא במשחקי סוליטר שאפשר להפסיד במסגרת זמן כלשהי....
 

לירן ז

New member
אני יודע איך

אני יודע איך לבטל את השליטה של המורה על המחשבים... מו הא הא הא!(צחוק רשעי)
 

יפעת53

New member
מהגיגי...

אמנם את התרגול של סטטיסטיקה סיימנו לפני כמה שעות (לפחות לשבוע זה) אבל זה לא אומר שאין לי תובנות על השיעור... א. אתם ממש שרוטים! צריך רק לקרוא את ההודעות פה כדי להבין את זה...!באמת הצחקתם... וזה מביא אותי למסקנה: מלמדים אותנו כ"כ הרבה סטטיסטיקה בתואר הזה כדי שנלקה בנפשינו ואז לכל המרצים שלנו תהיה עבודה בהשבת בריאות הנפש שלנו למצבה הנורמטיבי! יש פה פשוט תכנון מרושע ומאורגן היטב שיש לו השלכות רחבות מבחינה פיננסית! ב. שמתם לב שיש רמת מתאם הפוכה בין השיעור לבין המרחק של הסטודנטים מהרצפה? ככל שהשיעור מתארך, אנחנו נצפים שרועים יותר על הכיסאות ומתקרבים למצב מאוזן. אך- אנחנו רק כאסימפטוטה לציר הX, כי כדי לשמור על עירונות מינימלית נוכל רק לשאוף לרצפה (או למיטה) אך לעולם לא נגיע אליה!! לפחות לא בזמן השיעור הלא נגמר הזה. ג. כל השטויות שאני כותבת כאן מוכיחות את כל הנ"ל ואף יותר!! זה פשוט זוועה מה שנהיה ממני! שיהיה לילה טוב, אני אפסיק כאן פן יהיה מאוחר מדי...
 

רMוTEתOםR

New member
אה......

א.לירן אתה ממש רמאי....זה לא שווה לבטל את השליטה על המחשבים אם אין א-י-נ-ט-ר-נ-ט!!!! ובאשמתך תקוותי לקצת הקלה בכאב הבלתי נסבל של 4 שעות סדיסטיקה נמוגה כי אין לי כ-ל-ו-ם לעשות שם.........ו-----בקרוב שוב יום שלישי.........
ב.עומר-איך לכל הרוחות יש לך כמה שניות אפילו של חסד....?!אני רוצה גם....
 
אפרופו סטטיסטיקה- טיפ לגבי תרגולים

אצלנו (שנה ב') הקמנו קבוצת לימוד, והיינו נפגשים ופותרים תרגילים יחד. זה טוב מ2 סיבות: (1) באמת עושים שיעורי בית (כי כשעובדים לבד יותר קל לנו לחפף) (2) אם לא הבנו משהו, אפשר לפתוח דיון - 2 מוחות יותר טובים מ1, ו10 יותר טובים מ2. אפשר לערבב סטודנטים ממתרגלים שונים - לכל מתרגל יש שיטה אחרת, ולפעמים ניסוח של מתרגל מסויים ייקלט אצלך יותר טוב מאשר איך שהמתרגל שלך ניסח את זה. אצלנו, למשל המתרגלת האגדית גלית (לא מלמדת אתכם), המתרגל הנערץ עוז (לא מלמד אתכם), המתרגלת הנשגבת מיכל (מלמדת ועוד איך) וכו', לימדו בשיטות מצויינות אבל מאוד שונות אחד מהשני, וכל סטודנט מתחבר לשיטה אחרת. בקיצור - קבוצות לימוד זה הדבר, גם בשגרה, ובעיקר כשעוברים על שיחזורים (בקרוב יש לכם מבחן במבוא. טיפים בנושא יבואו בנפרד). המון הצלחה, אייקו
 
למעלה