תרגיל גדודי עם שירי מימון...

danha1

New member
תרגיל גדודי עם שירי מימון...

השבוע היה לנו תרגיל גדודי בדרום הארץ (בביסל"ח למי שמכיר), ממש בחולות, והביאו את שירי מימון (אחרי שפבלו רוזנברג הבריז) להופיע לכבוד סיום התרגיל. היא סיפרה שבהתחלה היא באה עם שמלה אבל אחר כך היא קלטה שהיא נמצאת בשטח אז היא החליפה למשהו נוח יותר, ושלהופיע ככה באמצע שום-מקום מול חיילים הזכיר לה מאוד את התקופה הצבאית שלה... היא שרה כמה שירים, ביניהם גם את כשאת עצובה ואת הייתי בגן עדן שהכי הצליחו לעניין את הקהל, ואחר-כך היא נכנסה לוואן שלה ונתנה לנו להצטלם איתה. :) קצת צחקתי איתה ואמרתי לה "יש שמועות שאת מתחתנת בקרוב שירי", היא ענתה בכן, ואני החזרתי לה "אוף איזה באסה!" :) והיא פשוט נראית מושלם!
 

Guy M1

New member
גדול! כיף לכם! והיא בהחלט נראית מעולה ../images/Emo23.gif

 

danha1

New member
סתם כל מיני הרהורים שעלו לי לראש...

1. קצת מוזר לי שהצליחו להקפיץ את שירי בהתראה כ"כ קצרה להופעה, זה אומר אולי שאין לה לו"ז כרגע? 2. שירי הופיעה שבוע שעבר עם פבלו, והוא זה שהיה אמור לבוא והוא בסוף ביטל והקפיצו אותה. אולי הם תיאמו את זה שבוע שעבר בהופעה שלהם?
 

drnaji

New member
חחחחחחחחחחחח שמח בשבילך!

אצלי אם אחרי תרגיל אתה רואה טליוויזיה אתה כולך שמח
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gifסינמה שירי

זמרת הפורום נכחה עם עוד ידוענים בהקרנה של סרט בשבוע שעבר. להלן תמונה שצילם ראובן שניידר עבור מאקו. בנוסף ניתן לעדכן בנוגע להופעה הקרובה של שירי ושמעון באשדוד שמחיר הכרטיס יהיה חמישים שקלים.
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gifתזכורת: המופע המשותף מחר בבת ים

החל מהשעה תשע בערב באמפי פיס.
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gifבדרך לחתונה מחליפים רכב

גיל משעלי מישראל היום מדווח שזמרת הפורום רכשה רכב סיטרואן C3 בצבע לבן, כדי להתרגל לצבע לקראת החתונה.
 
למעלה