תרדו ,תרדו קצת מהעצים .

תרדו ,תרדו קצת מהעצים .

מה זה פוליטיקאי טוב ? אני קורא כאן בפורום שהוא היה טוב וההוא היה טוב . תעשו לי טובה , בואו נעשה קצת סדר בבלאגן . לעניות דעתי נגמר עידן "אני אעשה" "אני אנווט" חברים יקרים ! ברק על כל חביבותו (באמת אני חושב כך) היה פוליטיקאי גרוע . ברק בתמימותו , בעקשנותו הרס הכל במו ידיו . ברק היה איש צבא מבריק ואמיץ , פוליטיקה ? ממש , ממש לא . החשש שלי מעמרם מצנע , נוגע ממש לאותם פרמטרים שאהוד ברק כשל בהן . איש שקט וחביב , איש עשייה שעשה למען המדינה - בצבא ולמען עירו חיפה . אבל רבותי , חיפה איננה המדינה ! אני תקווה שבחודשיים שנותרו עד לבחירות תהייה עבודת שטח , חריש עמוק . הנקודה שמאוד מדאיגה אותי הינם חברי המפלגה . אין את הטירוף הראשי החברים כפי שהיה בהתמודדות ברק , אין את ההתגיסות שהיתה אז . המצב מאוד קשה . הלוואי ומצנע יצליח לשנות ולהלהיב . אני ? ממש , ממש בספקות . שבת שלום , יהונתן 38 .
 

N a V e

New member
זה לא הולך ככה,

קודם כל,אני לא מסכים שאי אפשר להשוות ראשות עיר לראשות מדינה. יש את כל אותם בעיות:כלכליות,חברתיות וחינוכיות,ובחיפה אפילו יש את עניין היהודים-ערבים. לפי דעתי,עמרם מצנע צריך לעבוד קשה בחודשיים האלה,בעיקר כדי להחיות את תומכי המפלגה,כדי לצאת למערכה עם אידיאולוגיה מגובשת וברורה,וכדי להראות לציבור כי דרכו היא הצודקת. ויותר מכך-אני לא רואה היום שום מועמד,לא מהעבודה,ובטח שלא מהליכוד שמתאים וראוי יותר ממנו.
 

EverMan

New member
יונתן , תקרא בעמוד זה את ההודעה

בשם : תקראו קצת על מצנע.
 
את מה בדיוק הוא הרס ??

אתה רציני בשאלתך ? מה זאת אומרת את מה הוא הרס ? לעבוד לבד , להתעלם מהאנשים סביבו - שריו ? שכחת כבר ? הוא הרס את החזון - הוא במו ידיו !! הלך עם הראש בקיר ! אני אחליט - אני אבצע ( משהו שרבין אמר - אבל גם עשה ) תשמע היטב , מפלגה איננה נשענת על אדם אחד . מפלגה היא אירגון של קבוצת אנשים של חברים . מפלגה לא היתה מעולם מעוז של אדם אחד ואיננה צריכה להיות כזאת . אהוד ברק באמת איש יקר , אהוד ברק היה איש צבא אמיץ מאין כמוהו , אהוד ברק היה פוליטיקאי גרוע מאין כמוהו , אהוד ברק הרס פשוטו כמשמעו את חזונם של רבים אחרים שהאמינו בו , תמכו בו הוא הרס משום שהיה טירון פוליטי ומשום שהלך עם ראש בקיר כנגד כל הסיכויים ( הפלסטינאים מעולם לא רצו הסכם אז כפי שהיום אינם רוצים ) אהוד ברק איננו הציר כרגע אהוד ברק איננו האיש שמוביל את המפלגה היום . אני תקווה שמצנע ילמד מטעויותיו של ברק . שב"ש , יהונתן
 
למעלה