תרומה לחברה בכל מקרה

mafkin

New member
תרומה לחברה בכל מקרה

אני אישית חושב שהדיון על גיוס לצבא הוא באמת מורכב, ולכן לא מפתיע אותי שהויכוח כאן הוא מתמשך ומעורר רגשות עזים לשני הצדדים עם-זאת, אני מאמין שכל אחד צריך לתרום את תרומתו למדינה, בכל דרך שהיא, ולכן אני חושב שאם אנשים לא מתגייסים לצבא, חשוב שיתרמו בכל זאת ויעשו שירות לאומי או משהו כזה. אני אישית עשיתי צבא אבל חברים רבים שלי עשו שירות לאומי לדעתי לשבת בבית ורק לבקר את המדינה, זה לא עונה לציפייה של לקיחת אחריות אמיתית ומחויבות לאנשים שאתה חיי איתם באותה חברה אני ממליץ לכן על שירות משמעותי, בין אם בצבא ובין אם בשירות לאומי למי שלא יודע איך להגיע לשירות לאומי ראיתי אתר טוב - www.slm.co.il - מוזמנים לנסות, או את אחות של חבר שלי שעובדת שם - ליאור - 050-7303192
 
אוי תעשה לי טובה...

"לתרום למדינה"??!!!???!!! אנשים באיזה סרט אתם חיים! אתם משרתים מדינה שהיא לא שלכם!! אתם מתאימים את עצמכם לפסי יצור של החברה והולכים להיות כלבי ממשלה במשך שלוש שנים תוך תירוץ שאתם "תורמים לחברה" כביכול, צאו מזה! המדינה לא שלכם, אני לא מתכוון לתרום בכל אופן לממשלה שלקחה את חירותי במשך 17 שנים, שמה אותי במסגרות שטיפת השכל ("חינוך" כשלשונם), למדה אותי את ההסיטוריה האומללה שלה וניסתה להתאים אותי לתו התקן שלה, מה שלא הלך לה עד עכשיו. ואגב אני לא הולך לשירות לאומי כדי "לתרום לחברה", אני הולך כי אני רוצה לעבוד אחר-כך, ואין לי ברירה. זהו אמרתי את דעתי..
 

אישעם

New member
אבל יש לך ברירה, תעזוב את הארץ ואל תפריע

מה אתה מחפש כאן ? למה אתה כאן ? ואם אתה כאן, אסז למה להפריע ? כי אתה חושב רק על עצמך ועל מה שאתה רוצה ? כי לא אכפת לך מהאנשים בשדרות למשל ?
 
וואי זה היה צפוי...

תגדיר אכפתיות. עם אני עכשיו יצטרף לארגון הטרור שנקרא "צהל", ימרר או אתמוך במירור של אלפי אזרחים פלסטינאים מידי יום שלא קשורים ולו במעט למה שקורה שם בשדרות, יקבל פקודות ממשלה כושלת וישרוף שלוש שנים מחיי אז כן יהיה לי אכפת משדרות?? אתם פשוט משלים את עצמיכם עם כל החרא שגדלתם עליו, בשיעור מהמורה בבצפר, שמעתם מההורים בארוחות משפחתיות, בהקשבה לשיחה שנוהלה בקול רם על ידי ישראלים באוטובוס או ברחוב. לא יזיק לך ולאף אחד פשוט לעצור לרגע, לשכוח מכל מה ש"חונכת" ומכל מה שציפו ממך לחשוב ובאמת לרגע לחשוב, בצורה עמצאית, חופשית ומשלך, הינה אני מצרף את זה, לא יזיק למהלך החשיבה: חושבים לפני גיוס- http://www.newprofile.org/data/uploads/Think.pdf תקרא בזמנך החופשי
 

אישעם

New member
לא לא, זה היה צפוי, תגובתך

לידיעתך, הפלסטינאים בדרך אבדון גדולה יותר כשהם יקבלו מדינה. יאכלו אחד את השני שם, סגורים, מנותקים מהעולם שמפנה להם גב, גם העולם הערבי מפנה להם גב. לידיעתך, הבעיה היא כלל עולמית, לא בגללנו ולא באחריותנו. מה שאתה מכנה "צהל אירגון טרור" הוא הסיבה שאתה חי וקיים. ברחת מלענות לשאלתי מדוע אינך נעלם מפה, מישארל, למה אתה רק מפריע. לידיעתך, לצהל תהיה יותר לגיטימציה להתגונן כשלפלסטינאים תהיה מדינה, כי אז זו תהיה מדינה נגד מדינה ולא ישראל כנגד מחנה פליטים, אז יהיו רק הרבה יותר ה, מדינה כנגד מדינה. כך שמה שאתה שואף לו הוא אבדון לפלסטינאים. אל תשלה את עצמך, כל ישראלי רוצה שתהיה להם מדינה, מכל הקשת הפוליטית, אבל המניעים שונים, גם גיזענים שונאי ערבים רוצים שתהיה להם מדינה וכך הם יגיעו למלחמת מדינה במדינה. אז למה אתה כאן ? ויותר חשוב, באיזו זכות אתה חי על חשבוני ? למה אתה טפיל על חשבונם של אחרים ? אתה בדיוק כמו אוכלי בשר, חיים כטפילים על חשבונם של אחרים.
 
אני לא רוצה שלפלסטינים תיהיה מדינה

ואני לא מבין מאיפה השגת את זה. ברור שמצבם של הפלסטינים יהיה הרבה יותר גרוע כשתיהיה להם מדינה, לדעתי לא צריכה להיות שום מדינה בכלל, לא פה ולא בשום מקום. ולמה אני כאן? כי אני אוהב את המקום. לא מבחינה לאומית, גם נולדתי ואני אוהב להיות כאן, ויותר מאתגר אותי להשאר כאן ולהאבק במקום שהציבור ראסמי אוטם עיניים ואוזניים וניזון מתרבות ההמונים והצרכנות וחשיבה עצמאית כאן נדירה. מניין לך שצהל מגן עליי? תקרא את העלון ששלחתי לך, לא יזיק..
 

אישעם

New member
את עצמך אתה מבין ? אתה נגד רצונן הפלסטינאים

הם כן רוצים מדינה ואתה יודא נגדם. צהל מגן עליך כי אתה חי תחת חסותו. לך תגור במקום אחר, אל תפריע לישראלים (שהם גם ערבים פלסטינאים ).
 
לא יודע עד כמה פלסטינים רוצים מדינה

מדינה רק תרעה עם מצבם, ומדינות זה רעיון דפוק באופן כללי. מוזמן לקומונה האנרכיסטית שלנו כאן עם אתה פתוח לאלטרנטיבות למצב הנוכחי.
 

אישעם

New member
../images/Emo31.gif אז בשם מי אתה כותב ? אפילו לא בשמם

זה לא שאני לא פתוח, זה שאתה סגור ומנותק מהמציאות. המעגל הפוליטי מכיל אנשים כמו יגאל עמיר בנקודה אחת וההפך הגמור, דעות כמו שאתה כתבת, אבל הנקודות שאתה מציג נפגשות עם יגאל עמיר על המעגל, שתי התופעות הן תחת אותו תחום הגדרה של...... חוקי לכתוב בוגדים כיום ? יש אולי אחוז אחד של טבעונים, של אנשים שפויים, אלה שלא מוכנים להתקיים על חשבונם של אחרים, אתה לא בינהם. האם אתה עדיין חושב שאני מתאים לקומונה הזו ? לדעתי אני המתאים לקומונה האנרכיסטית אבל אתה לא. אני לא חושב שיש לך זכות דיבור כאילו לטובת הפלסטינאים כשאתה מציג את יציאה כנגד רצונם. מה הפתרון ? מי קבע שיש בכלל פיתרון ? לבסוף תהיה להם מדינה כי גם השמאל וגם הימין רוצה בכך. כן, אתה פוגש את הימין הקיצוני כשאתה נגד מדינה בשבילם, אתם על אותה נקודה במעגל הפוליטי. אבל אני מוכן לקרא על מה לדעתך הפיתרון. זה כמו מחקר שפיות מבחינתי. אתה טבעוני בכלל ? או שגם בנושא הטבעונות אתה חי על חשבונם של אחרים ?
 
חחח מה?

בגלל שאני נגד מדינות אז אני לא מתאים לאנרכיסטים? אתה בכלל מבין בדברים שאתה כותב בהם?? "אנרכיזם הוא מושג כללי המתאר מגוון פילוסופיות פוליטיות התומכות בביטול כל צורה של שלטון, כפייה והיררכיה חברתית. האנרכיסטים גורסים כי לכל מערכת חברתית היררכית תהיה השפעה שלילית הן על הפרט הנמצא תחת סמכותה והן על בעל הסמכות באותה קבוצה. במסגרת התנגדות זו להיררכיה, האנרכיסטים מתנגדים למוסד המדינה ורובם המוחלט מתנגד גם לקפיטליזם, אותו הם רואים כשיטה כלכלית המבוססת על ניצול." וזה וויקיפדיה אחי. אגב כע אני טבעוני, ואני מתנגד למושגים אבסולוטיים כמו "ימין" ו"שמאל" ו"טוב ו"רע" שפוליטיקאים עושים בהם שימוש רב, הדבר היחידי שאני מאמין שצריך לעשות עם פוליטיקה זה להשמיד אותה. לא יודע עם אתה מכיר פלסטינאים שמעוניינים במדינה פלסטינית, אישית אני הכרתי כמה שמתנגדים בחריפות לרעיון הנ"ל, ביודעם שבמצב בר-קיימא זה הרבה יותר יזיק להם מאשר יועיל. תחקור במקום לזרוק פה שטויות. ותקרא כבר ת'עלון שנתתי לך..
 

אישעם

New member
מה שמטומטם בכל השיחה הזו הוא שאתה טבעוני

כשאתה בעצמך חי על חשבון האנשים שמתפקדים בחברה ומגנים עליך. וויקפדיה לא קובעת מחשבות, בטח שלא הגדרות כל טמבל יכול לכתוב בויקפדיה. מתאים לך בול, אתה נשמע כמו אחד שאמרו לו מה לחשוב. יודע מהו אנרכיזם. יכול גם ללמד אותך. רמז: זה לא להיות נגד הכל. אם אתה מתימר להגן על אנשים אז לפחות תטען את מה שהם רוצים. תחקור אתה במקום לזרוק פה שטויות, וויקפדיה עלק, פתאום זה לא אנרכיסטי שיהיו לך הגדרות ? פתאום מתאים לך כשמסודר ? נגד מדינות עלק. הכניסו אותך לסרט רע. שטפו לך את המח. אתה לא חושב בזכות עצמך ואם כן אז עצוב מאוד. תקרא אתה את העלון שלי: אתה טפיל שחי על חשבון אחרים ולעולם לא אקשיב לאחד כמוך. גם אין לך זכות לדבר על טבעונות, כי לעולם טפילך כמוך שחי על חשבון אחרים לא יוכל להסביר לאדם ימני קיצוני מדוע לו אסור לחיות על חשבון אחרים. חבל שאסור לקלל חפשי כאן.
 
אתה זה שאמרו לו מה לחשוב

וכמה צפוי שאפילו אי אפשר לנהל איתך דיון רגוע בלי שתתחיל להשתפך פה. אתה כל כך ישראלי ממוצא, גדלת על העיניין של "גיוס זה חשוב" ו"חיילים מגינים אלינו" ו"מדינה זה קדוש" ואתה לא מסוגל לחשוב בשביל עצמיך. אתה זה שחי פה בסרט. ובוא למד אותי על אנרכיזם. בתור אחד שראסמי חושב שאנרכיזם זה לא נגד מדינות מפתיע אותי שאתה אפילו טוען שאתה מבין בזה יותר ממני. ישראלי מתלהם, בוא קלל אותי. לא מתאים לך וויקיפדיה? הינה- http://www.bdidut.com/alternative/demo-5.htm אולי תבין מש'ו מהחיים שלך במקום לשבת בפורום בתפוז ולפלוט שטויות. והאמת על הזין שלי, באמת חשבתי יצא מש'ו מהדיון הזה אבל אתה טאמבל שזה לא יאמן...
 
שב עם עצמיך לרגע ותחשוב

פשוט תשכח מכל מה שאי פעם למדו אותך וחינכו אותך ותחשוב. עם זה לא פעולה מסובכת מידי עבורך. אני לא זה שאמרו לו מה לחשוב, אני שומע ממך בדיוק מה שאני שומע מכל אזרח במדינה המטומטמת הזאת..
 

אישעם

New member
תן לי לנחש, אתה לא חי בשדרות

אתה רובוט. שטפו לך את המח. ושוב, אתה מוזמן לעוף מהמדינה הזו. אתה בובה על חוטים של איזה אידיוט ששם קופת התרמה של טלי פחימה בסלון מזל. אתה הבובה שלו.
 

OdedIsNotAfraid

New member
הוא לא רובוט

אתה לעומת זאת מזכיר לי את הנסיון למצוא משבצת להיכנס אליה 1. נגד התעללות בבעלי חיים 2. בעד שלום 3. טלי פאחימה זה לא טוב - כי זה לא טוב לי לקדם את ענייני לכן אני אשתמש בשם שלה בכדי להראות שאני "שפוי" יש אג'נדה ואפשר לרדת על אחרים במקום לנהל דיון כי לא מתאים לך להגיד את מה שבאמת עובר לך בראש How the mighty have fallen.
 

OdedIsNotAfraid

New member
מה עם בני אדם הם גם מעניינים אותך?

הרובוט שדיבר בשם פרחח הוא פררחובוט למעשה הוא לא בן אדם ולכן לא צריך להתייחס לדבריו, עוף מהארץ, כך ממש כדברייך כמו כן אני ממליץ לך לשנות גישה, מאחר שהגישה שלך היא מאוד פטרונית ויוצאת מנקודת הנחה שלך מגיע יותר כי אתה עושה ככה או ככה, בכנות, אין לי ממש עניין באנשים נפוחי אגו שאת כל החיים שלהם מבססים כדי לבנות את עצמם להיות יותר "טהורים" ו"נכונים" בכדי לצעוק על אחרים ולהשתיק את כולם, אני לא מעמיד בספק שאתה יודע לדבר על הגדרות כאלו או אחרות ומבין הגדרות אך קשה לי להאמין שאתה באמת מסוגל להרגיש את האנרגיה ואת האור שבאנרכיזם ובעוד סוגים של דרכי מחשבה האגו שלך פשוט מסתיר את זה ממך, וזה חבל, זאת מגפה ישראלית. אני אעלה כמה נקודות למה באמת אנשים צעירים צריכים למצוא את עצמם בבעייה לשרת בצבא הגנה לישראל, מעבר לזה שמרגילים אותם למושג "אל תשאלו שאלות" נתחיל במנהיגות ----------------- כספי השואה נגנבו במשך שנים מניצולי השואה מצבם של רבים מאלו החמיר והם סיימו את חייהם בעוגמת נפש אני עצוב שלא הייתי שם בשבילם ולכן אני גם מאשים את עצמי לכן אני אישית לא רואה את עצמי כמישהו שמגיע לו להנהיג מדינה באם בכלל הייתי רוצה להנהיג מדינה, יש לנו 3 ראשי ממשלה נוכחי ואחרים שלדעתי יש להעמיד לדין ולשאול את השאלות האלו ככתובת של האנשים שהיו אחראיים ואותם צריך להעמיד לדין, אולמרט ברק וביבי, אני חושב שגם פרס הוא חלק מהמשוואה אז ספרנו 4 אנשים. הם אחראיים למתרחש אותם אנשים שעומדים ומדליקים משואה אותם אנשים שמדברים בכל העולם על שואה הם לא מייצגים את העם היהודי עד שלא יבואו במשפט בפני בית דין חיצוני שמייצג את קורבנות השואה אנחנו מונהגים על ידי אנשים שייתכן שהם פושעים חמורים ונתנו לקורבנות הנאצים המשך לסאגה הנוראית הזאת השואה, בעוד הם עומדים בטקסים ומדליקים משואות אני חושש שלא מן הנמנע להתאחד מול הרביעיה הזאת ולדרוש את הדין ואת הצדק. נמשיך בקמצוץ אחד של תקווה לשיוויון --------------------------------------- אני חושב שסיבה נוספת לשאול את עצמך מה אני משרת? שהמדינה היא לא שלנו, אנחנו משרתים מדינה שהיא לא שלנו, האם קיבלנו אדמה משלנו עם היוולדנו? לפחות קמצוץ אחד של שיוויון ותקווה 100 מ"ר? לא. אז אין את מה לשרת, אנחנו משרתים אנשים אחרים ולא את המדינה שלנו.
 

OdedIsNotAfraid

New member
וכהמשך אין דבריי עומדים בסתירה

עם האפשרות להעניק לצעירים שהולכים לצבא פיסת אדמה יותר גדולה בהתאם לסיכון שהם לקחו, חקלאות, בניית בית, כל דבר בסגנון בניית ישובים ובניית החיים ולא להתכופף לחבורת קפיטליסטים שמשחקים את אלוהים ומחליטים מי יכנס למשבצת כזאת או אחרת תוך כדי שימוש ציני בדת ובשטיפת מוח אלו דברים חמורים ביותר שצריך לעצור, חוסר בזכויות ואי שקיפות בכספים קיצוץ פה ותוספת שם יוצרים מציאות של מערכת שמשחקת אלוהים בחיים של אנשים.
 

אישעם

New member
עודד, אתה משעמם, אתה בכלל רובוט שהתקלקל

לא אקרא את תגובותיך, כי אז אאלץ להגיב. אתה על הקצה ואני לא מוכן להיות זה שבגללו תדחף מעבר לקצה. אני לא חושב שיתכן דיון שפוי איתך ולכן, שלום, כל טוב והמשך חיים טובים שיהיו לך.
 
למעלה