תרומה לחברה בכל מקרה

OdedIsNotAfraid

New member
הנסיונות שלך

לנכס לעצמם איזשהו קשר לאנרכיזם ומהפכה אמיתית נכשלו ברגע זה
 
תודה עודד הוא מצא אותי אכן

אנשים שחושבים שאנשים אחרים הם רובוטים זאת הפרעה מספר 343.22 בספר ה DSM ולכן אנחנו נאלצים לבדוק עוד פרטים על הבן אדם ובקרוב הוא יזכה לטיפול מסור.
 

צול1

New member
אתה טיפש

צר לי חבר, אבל אתה טיפש. אני לא פחות שמאלני ממך, ואני לא עשיתי שירות לאומי גם כן מסיבות אידיאולוגיות משום שכל עוד הכיבוש נמשך אני לא רוצה תעודת שייכות לממסד. אבל, אני כן תרמתי ותורם כמה שאני רק יכול, ואני התנדבתי ומתנדב כמה שאני רק יכול. המטרה שלנו היא רדיקלית וחברתית, לשבת בבית ולגרד ת'ביצים על כמה שכולם רובוטים וקונפורמיסטים זה פשוט מעורר רחמים.
 
ובכן,

צר לי, אבל לא אכפת לי מה אתה אומר. כבר בפיסקה השניה אני מבין שאין לי הרבה מה לדבר איתך, כשאתה קורא לעצמיך 'שמאלני', ומניח שגם אני כזה. זה מש'ו שאני אישית אף פעם לא הבנתי. איך יש אנרכיסטים/סוציאליסטים/קומוניסטים/מרדנים שבזים לממסד ושואפים נגד הפוליטיקה העכשווית ועוד מייחסים לעצמם צד בין ימין לשמאל. אני לא שמאלני חבוב, אני לא רוצה שום קשר בפוליטיקה המזדיינת הזאת. כל הכבוד שאתה תורם, לא הבנתי מה אתה רוצה אבל, אמרתי שאני מוכן לעשות שירות לאומי לא כדי "לתרום" אלא כדי לקבל עבודה אח"כ, כי אין לי ברירה. על הזין שלי כמה שכולם סביבי קונפורמיסטים. עיניין שלהם. אני אישית יודע שאני מעדיף לחנוק ת'צמי לפני שאני שם על עצמי מדים ונשבע אמונים לצה"ל.
 
למעלה