תשמעו, קראתי את דבריכם על טרנספר

small@ani

New member
תשמעו, קראתי את דבריכם על טרנספר

מרצון. אני חייב להודות שהמאמר בהארץ היה חדש לי והפתיע אותי. פתאום זזו לי קצת פרודות במוח, ואני מודה: "יו הב א-פוינט". אבל, אני מניח שהתופעה עדיין בהחלט שולית, והעוזבים לא עולים במספרם על הריבוי הטבעי הגבוה אצלם בקרב הנשארים. ולכן אנו חוזרים לנקודת ההתחלה. אם תציגו לי תכנית מעשית כיצד הופכים את תופעת העזיבה של הפלסטינים לתופעה המונית, למשל ע"י השגת מליוני סרטיפיקטים לארצות המבוקשות על ידם, ציודם ב-20,000$ לראש כסל קליטה באותן ארצות, שישולם להם לאורך שנים אם אכן ישתקעו שם, הסיכוי שאתמוך בכך גבוה ביותר, כך גם מרבית חברי מהשמאל. הרי מה שבעצם כולנו רוצים זה מדינה יהודית ללא איום דמוגרפי. ההבדל ביננו שלצורך זה אני מוכן להסתפק במחצית הארץ, ובדרך זו לצאת ממעגל האלימות, ואתם לא מוותרים על הרעיון המשיחי לשלוט בכל א"י, ולכן משקיעים אותנו עמוק בבוץ האלימות. כרגע רעיון הטרנספר מרצון אם יוכל להיות מעשי נשמע לי כפיתרון אלגנטי ואנושי ביותר לבעיה, שכן, אני מסכים שהרשות עצמה יצרה במו ידיה את הרצון לעזוב. קחו יוזמה, תגרמו להגירה מרצון, אך לא על ידי עינוי האוכלוסיה מצידנו, ואני מחזיר אתכם לשילטון...:) מה? אני משתכנע מתוקפי הליכוד מימין??? רופא!!!! הערה: אני שומר לעצמי את הזכות לחזור בי לאחר מחשבה נוספת...
 

.המוסד

New member
הנה יש לי הצעה לטרנספר מרצון

קודם כל יש לעודד הגירתם של הערבים בעלי אזרחות ישראלית, איך עושים זאת? יש להפריט את המשק ולעבור לכלכלת שוק, דבר שיוריד את הצורך של הממשלה לתמוך במגזר הציבורי הכושל ויחסוך מיליארדים בשנה, לאחר מכן עם כספי ההפרטות והמיסים יש לארגן תקציב מיוחד של 10-12 מילארד דולרים(חלק ניכר יגוייס מתרומות ומהסיוע האמריקני) כך שלראש יהיה 10,000 דולר פלוס טיסה חינם, היעדים המועדפים יהיו ירדן ומדינות סקנדינביה, וכמו כן הבטחה על שיקבלו 50 אחוז ממכירת נכסיהם שנשארו בארץ, וכך נוכל במאמץ גדול באמת ל"סלק" מכאן כמעט מיליון ערבים בעלי אזרחות ישראלית, בקשר לערביי יש"ע, כאן יש לחוקק חוק של "תושב קבע" ז´תומרת תושב שמקבל את כל הזכויות והחובות למעט שירות צבאי/לאומי, ולא מקבל את הזכות לייצוג במוסדות המדינה ולהכניס חלק מהערבים אלינו, לאחר מכן יש להשיג תקציב נוסף(שוב ע"י הסיוע מאמריקה3 מילארד דולר ותרומות) וכך להבטיח שכל אדם בעל תעודה כתומה, שמעוניין לעזוב את הארץ ולוותר על התעודה הכתומה יקבל 3,000 דולר לראש, מה דעתך?
 

shlomikli

New member
כיצד נבצע טרנספר מרצון לערביי- ישרא

ל? בעבר פירסמתי רשימה זו בפורום הישן של "מולדת", ועכשיו אני מפרסם אותה גם כאן: הדרך הפשוטה ביותר, להיפטר מערבים הן הפעולות הלא אלימות הבאות: .1 ביטול זכויות היתר של ערבים - ערבי ישראלי לא יסתתר בכפרו, מוגן על ידי ההמון. עד כה המשטרה לא אוכפת את חוקי המדינה על כפרים ערביים. שוטרים מנועים להכנס לתוך הכפרים!. בכל מדינה אחרת זו סיבה למלחמה. ביוחוד, על המידינה להתמודד עם בעיית הבניה הלא חוקית. .2 להבהיר את הקשר בין תשלום ארנונה, גביית מיסים ותשתית אזרחית בכפרים. לא ייתכן, שערבים לא ישלמו מיסים. לא מס הכנסה ולא ארנונה ואנחנו, היהודים, נשלם בשביל התשתיות שלהם. .3 לבטל קיצבאות ילדים, או להעביר אותם דרך עמותות דתיות, כדי שהכסף יגיע ליהודים בלבד, אם בכלל. לא לערבים. במצב הנוכחי, ערבים מתפרנסים מלעשות ילדים. איכס! .4 עשרות, ואולי מאות אלפי ערבים מתאזרחים בארץ באמצעות נישואים פיקטיביים. יש לבטל את האפשרות לקבלת אזרחות באמצעות נישואין. רק קבלת עול היהדות יאפשר התאזרחות. (פה הייתי מוסיף כתנאי לקבלת אזרחות, גם תקופה מוגדרת, של התנהגות אזרחית תקינה, עבריינים החוצה!). .5 לחחימה של ממש בכל סוגי הפשיעה. הערבים השתלטו זה מכבר על שוק הסמים הקשים (הרואין, קוקאין) והברחות מריחואנה. כפרים שלמים מתפרנסים מזה. סלק את זה ואתה נפטר גם מהם. .6 הנגב הוא מערב פרוע. שבט הטארבין עושה ככל העולה על רוחו הרעה. סחיטות, גניבות, דמי חסות, הסגת גבול והשתלטות על קרקעות ובניית אינספור ישובים "לא מוכרים". התקשורת השמאלנית אוטומטית בצד שלהם. המשטרה חסרה לחלוטין כל מוטיבציה לפעול נגדם. הטארבינים אינם פוחדים לאיים באינטיפאדה עם יתפסו עבריין מהשבט בשטח הכפר. .7 ביטול כל החקיקה לאפליה מתקנת לערבים. ערבים רבים מתפרנסים מקצבאות סעד. באף מדינה ערבית אין סעד. הם מרמים את שרותי הרווחה על בסיס אידיאולוגי. זה צריך להפסיק, אפילו אם גם יהודים יפגעו מכך. (פתרון, להעביר את הסעד לאירגונים יהודיים דתיים ) .8 ביטול חוקי קופות הבריאות. למה שנשלם בשביל השטויות שעושות אמהות בדואיות וערביות? בלו לילה בסורוקה, תראו ש"קני" מ"""They killed Kenni אינו בדיחה, והמציאות עולה על כל דמיון. שישלמו הם על הזנחת ילדיהם. 9. התמודדות חריפה וחסרת פשרות עם המהגרים הלא חוקיים. 10. להבהיר את הקשר שכל אזרח, כולל הערבים, צריך לשרת בצה"ל. לערבים שלא ישרתו בצה"ל תנתן אפשרות לבצע שירות לאומי של כ-6 שנים. 11. כל אדם במדינה(לא רק הערבים) שיפגע בסמלי המדינה, כגון ההמנון והדגל ייחשב בוגד וייתבע על כך לדין. 12. הממשלה לא תכיר ולא תשא ותיתן עם הוועד הארצי של הרשויות המקומיות. ו/או ועדות המעקב, שהם גופים לאומניים ואנטי-ישראליים. 13. התנגדות מוחלטת ל"זכות השיבה" במו"מ הפלשתינאי. שום פליט לא יחצה את תחומי הקו הירוק לתוך המדינה במטרה להפוך לאזרח/תושב ישראלי. אם רעיונות אלו יבוצעו, לא יהיה שום תמריץ לערבים להגר ארצה או אפילו להישאר כאן. ישרדו רק הערבים המועילים, המשכילים והמתונים. השאר, מכורח חוקי הברירה הטבעית, יעופו.
 

shlomikli

New member
לא!! אל תעשה לי את זה!!

הכיצד אחיה ללא התלהמויותיך השמאלניות- משוש חיי???
 

small@ani

New member
יש לך הסכמה של ערבי לרעיון שלך?

לדעתך פלסטיני מעכו יסכים לקחת 50,000 $ ולצאת עם אשתו ובנותיו לקנדה? ולחתום לך שאין לו תביעות טריטוריאליות בארץ? כמה ערבים-ישראלים יסכימו? כמה ממחנות הפליטים? כמה מכפר בשטחים? ואולי לא הממשלה צריכה לעסוק בזה אלא אירגונים יהודיים? כמו כאלו שגאלו קרקע? אדרבה, שיתחילו לגאול את האנשים שחיו באותה קרקע.
 

Charlie

New member
אתה לא השמאלן היחיד שחושב ככה

תאמין לי שאני קרוב יותר למר"צ מאשר לליכוד שתומך במדינה דו-לאומית. אין מנוס מהפרדה. אך אולי כדאי שלפני שנברח מיו"ש ונקרב את הגבול לפאתי נתניה, פ"ת וי-ם ננסה לעודד את הגירת הערבים מכאן. הרי לא נעלמה מעיניך העובדה שמרבית יהודי בריה"מ לא עלו לכאן מטעמי ציונות כי אם מטעמי נוחות. מטעמים אלו עזבו מאות אלפי יהודים את ישראל ועתידים לעזוב מיליוני ערבים. כי למי שאין תקווה במקום כלשהו - הוא עוזב למקום אחר להתחיל חיים אחרים. כך היה וכך יהיה. זהו המן האנושי. הכתבה כאמור "מתונה" אך בידיעות ובמעריב ידעו לספר על מבוכה הולכת וגדלה בארמון המלך הירדני שכן 200 אלף כבר הגיעו לשם ומספר דומה בדרך לשם. הם חוששים שאריק מגשים את משנתו ש"ירדן היא פלשתין" בשקט ובעורמה.
 

small@ani

New member
אני שותף שלך אם זה בלי אלימות

בתנאי שלא נענה אותם בעינויים כדי שיסכימו לעזוב מרצון. יאללה, לך סדר להם מליוני סרטיפיקטים, אני מביא כסף.
 
תגידו את מטומטמים ???

אתם באמת חושבים שארצות הברית תממן לנו 20,000 לערבי ??? בעבר היו כבר ניסיונות לטרנספר - גירוש יהודי ספרד, השואה, משטר האפרטהייד ובוסניה - ואתם יודעים מה קרה איתם בסוף. אתם חושבים שאצלנו זה יהיה הרבה יותר טוב?
 
הלוואי שהשואה היתה טרנספר...

אם השואה היתה טרנספר, היו היום עוד 10 מליון יהודים. אז אנא, אל תשתמש במילים כמו מטומטמים, בטרם וידאת שאינך פוסל אחרים במומך שלך.
 
הרעיון שלכם הוא אבסורדי לחלוטין! תג

איזו מחשבה לא ציונית יש לכם, זה פשוט מזעזע. 20000 דולר על שום מה? לא זכור לי שיהודי ערב קיבלו כסף. אדרבא, הם נאלצו לצאת את ארצות ערב כאשר אין בידם פרוטה. לכן, בנוסף להצעות שעלו כאן, אני מציע בדרישה חד משמעית לא לתת לערבים שיצאו את הארץ ולא גרוש, אני כן מסכים שיקחו את כספם, ימכרו רכושם, ויעופו מכאן, בטיסה אקס. לא מגיע להם שום אגורה שחוקה בעבור העזיבה מכאן. או לחילופין לדרוש מכל ארצות ערב סכום נכבד בעבור קלטתם של למעלה מ600000 יהודים מארצם. למחשבתכם!
 
למעלה