‫שלום, אשמח לקבל את דעתכם על מאמר שלי

shay or eli

New member
‫שלום, אשמח לקבל את דעתכם על מאמר שלי

שלום, פרסמתי מאמר שנקרא להפרדה בין הון לשלטון שמסביר למה המאבק של חד"ש נגד הקשר בין הון ושלטון הוא מה שהוביל אותי לתמוך בחד"ש, וגם להתנדב במערכת הבחירות שלה. לדעתי אי אפשר לקדם אג'נדה סוציאליסטית בלי להיאבק בקשר בין הון לשלטון. אשמח לקבל תגובות על המאמר. לא כל כך משנה לי אם כאן בפורום או שם בתגובות למאמר. ואגב, אשמח גם לקבל תגובות על תשדיר הבחירות של חד"ש: http://www.notenemies.co.il
 

רוני13

New member
חד"ש מפלגה פתטית...

יהודים וערבים הם לא חברים והנאורות הזאת לא תעבוד, אלא אם צד אחד יוותר על הצד שלו וזה מה שקורה בעצם בחד"ש ויתור על הצד היהודי. חד"ש מנסה להעלים בעיה קיימת ע"י התעלמות, ניסיון עלוב ואופייני לשמאל, המיעוט הזה במיעוט הערבי שאולי רוצה איזהשהו פתרון לא יצליח להילחם בשנאה של הצד שלו נגד ישראל, נגד היהודים, נגד הציונים. אף אחד לא מעודד פה גזענות, ליברמן מעודד קצת היגיון במדינה מטורפת שמאפשרת לאויביה להתבטא נגד המדינה ולהיות בכנסת ישראל ולהצביע בכנסת ישראל ואם נמשיך בקו הזה אין סיבה שלא נראה בקרוב מפלגות נאציות בישראל["חופש הביטוי, חופש הביטוי!"]. ערבים לא צריכים להיות במדינת היהודים, הם פה כי ממשלות ישראל נכנסו ללחץ הערבי שגבה קורבנות לא מעטים בכלל מהציבור היהודי בישראל[שסובל עד היום מהגאווה, מהטיפשות ומהתיסכול של הצד השני]. אי אפשר לאחוז בשני קצוות המקל, אם אתם בעד מדינת כל אזרחיה אתם בעצם כופרים במגילת העצמאות אתם בעצם רוצים לסגור את מדינת ישראל כפשוטו ולהקים מדינה אחרת של ערבים ויהודים[שמן הסתם תהפוך במהרה למדינה ערבית לכל דבר שמן הסתם תיקרא "פלשתין"]. ואם אתם מקדמים 2 מדינות ל2 עמים[שאגב כבר קיימות, ישראל וירדן], ישראל ליהודים ופלשתין ל'פלשתינים' אז אתם בעצם אומרים שצריכים להעיף מפה את כל הערבים אל המדינה שלה[ שאתם אומרים שהם חברים שלכם, או שזה רק בגלל שזה מגניב]. אבל אי אפשר לצפות שנצטרך להקים מדינת טרור לערבים והם עוד יישארו פה ויהיה פה מצב של 2 מדינות לערבים, זה קצת לא הגיוני, קצת לא פייר, קצת אידיוטי, קצת אנטי-ציוני. בכל מקרה ההפרעות הפסיכולוגיות שלכם מאוד מעניינות, צריך לפנות לפסיכולוג שיוכל להגדיר מה גורם לבן אדם לחיות בסילוף כ"כ עמוק, בשנאה עצמית כ"כ גדולה ומנגנון השמדה עצמית כ"כ מפחיד שיש לכם. ב"הצלחה עם הערבים, אני בטוח שהם מאוד בקטע של 'חברות' עם יהודים...רק המלצה שלי, אל תפנו להם את הגב, הסכין לא תאחר לבוא.
 
כבר יש מפלגה נאצית בכנסת

ולצערי הרבה יש לה 21 מנדטים בסקרים.. מה שקצת לא פייר וקצת אידיוטי זה לבוא למדינה שלא שלך לכבוש אותה ואז עוד לצפות מתושביה לאמץ אותך בזרועות פתוחות. זה עדיין לא פשע להיות אנטי ציוני ולהגיד שליברמן הוא לא גזען זה משהו שגם אתה בטח לא מאמין לו.
 

אורן444

New member
זה קצת אדיוטי לדבר כשלא יודעים היסטוריה

מדינת ישראל חולקה לשני העמים, מצלצל מוכר? יהודים תמיד חיו בשטח ישראל מעולם לא היה מצב שלא היו יהודים בישראל הכפרים הערביים הם ששכנו על חורבות יישובים יהודיים שנרמסו, להמשיך?
 

רוני13

New member
נאצית? היא קראה להכניס יהודים לתאי גזים?

או להכניס אותנו למחנות השמדה? אם לא, זאת היית דמגוגיה זולה ומיותרת...צר לי לבשר לך, אין שום דבר נאצי במצע של ליברמן. לבוא למדינה שלא שלי? איזו מדינה בדיוק הייתה פה לפני מדינת ישראל?
מאוד עצוב שמערכת החינוך בישראל ממהרת ללמד על היסטוריה של עמים אחרים ושוכחת לספר על ההיסטוריה של עצמה, כי אז תראי מה יוצא...[וכן אני מצביע על הבורות שלך]. הערבים האידיוטים הם אלו שלא הסכימו להסכם החלוקה, לא אנחנו, אני לא צריך לשלם על טעויות של חבורת אידיוטים גאוותנים ואלימים. אני לא כבשתי מהם דבר, לקחתי את מה שניתן לי כחוק, ועד שאת וחברייך הערבים המסטולים האלה לא תבינו זאת, לא ישתנה פה כלום. זה פשע, אך לצערי פשעים הם דבר מתקבל במדינה שלנו, תראי איך טרוריסטים הקוראים להשמדת המדינה יכולים לשבת בממשלה של אותה מדינה. לפחות את מודה שאת לא ציונית, זה הופך אותך לפחות צבועה אך לטיפשה גדולה הרבה יותר. הציונות בנתה את המדינה הזאת ותחזיק אותה ולא אידאולוגיה לא רלוונטית טיפשית ופושעת כשלך.
 
ראשית כל, אני לא חושב שכל תרומה

מבעל הון היא פסולה, ישנם אנשים עשירים שגם להם יש אידאולוגיה, וזכותם להשתמש ברכושם כדי לבטא/לתמוך וכולי דבר שני, הבעיה ביחסי הון שלטון (שהיא למעשה יחסי אינטרסנטים-שלטון) לא נפתרת ע"י חד'ש, אלא מוחלפת באמצעות שלטון פונקציונרים וועדי עובדים, שזה לא פחות גרוע מ'הון שלטון', ולדעתי, הרבה יותר גרוע לכן אני לא רואה טעם בהחלפת אופציה רעה באופציה גרועה, ואני לא בטוח ששמת לב שזו התוצאה בפועל
 

shay or eli

New member
השאלה היא

האם לך יש אותה יכולת לממש את האידיאולוגיה שלך, כמו לאותו עשיר שהזכרת בשורה הראשונה של הודעתך. לי אין 40,000 ש"ח לתרום למועמד שאני מאמין בו. אז למה שהקול שלי יהיה שווה פחות? ועדי עובדים זה דווקא דבר לא רע, אם הוא מתנהל בצורה דמוקרטית ושקופה, ושומר על הזכויות הסוציאליות של מי שבחרו אותו.
 
כמובן שאין לי, זהו אחד היתרונות שיש לאיש עשיר

על פני איש פחות עשיר, גם אין לי את היכולת לנסוע בפרארי או לנסוע לחו"ל כל שלושה שבועות אולי בעתיד יהיה לי, לעושר יש יתרונות חזקים, וזה מובן מאליו כל זה לא משנה את העובדה שבבחירות שלך הקול שלך שווה לקול שלו בנוגע לוועדי עובדים, גם אם הוא מתנהל בצורה שקופה ודמוקרטית(שזה דבר שלא קורה הרבה) הוא עדיין דבר מכוער וכוחני, לגבי הזכויות הסוציאליות, אני לא סגור למה אתה מתכוון, אז אחכה לפירוט שלך בנידון
 

סנעיר

New member
בוא נשאל את זה אחרת

אתה חושב שאם גם לחד"ש היו תורמים נדיבים כ"כ, היא הייתה מצליחה להרכיב את הממשלה הבאה או להוות כוח משמעותי בכנסת? לא נראה לך שלמרות שחשיבות ההפרדה בין הון ושלטון ברורה לרובנו, העובדה שמדובר במפלגה לא-ציונית מרתיעה את הרוב היהודי מלהצביע לה, כולל בשמאל? האמת הקרה היא שלא מצביעים לכם כי אתם מפלגה ערבית, והח"כים הערביים הוכיחו בדיוק מה תפקידם בפוליטיקה הישראלית. ולמי ששכח- עזמי בשארה שנחשד בסיוע לחיזבאללה בזמן מלחמה ונמלט עקב כך מהארץ, אחמד טיבי שנאם בפני חמושים בג'נין- http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/564/929.html מוחמד ברכה שקרא לישראל "עכביש קטן שמנסה לצוד את סוריה" במהלך כנס תמיכה בסוריה בנצרת, בהשתתפות ראאד סאלח- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3192269,00.html ומספר ציטוטים של היו"ר שלכם, מתוך אותה עצרת- "אנחנו מעוניינים בסוריה חזקה וחסינה בגלל שסוריה חסינה תקרב את היום בו ירושלים תהיה בירתה של פלסטין", "מידת הפטריוטיות של כל אחד מאיתנו היא במידת איבתנו למדיניות ארצות הברית. אנחנו עם סוריה ונגד ארצות הברית", "אנו נעמוד לצד סוריה" ועוד ועוד ועוד. ישראלי שפוי לא יצביע למפלגה הזו. יש לעם הזה נטיה מוזרה כזו, שהוא לא אוהב שתוקעים לו סכינים בגב...לך תבין. איברהים צרצור- "ישראל מתחרה בנאצים"- http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/216590 ואיך אפשר לשכוח את ההפגנה הזכורה לטוב באום אל-פאחם (מרץ 2008) בה השתתפו מרבית חברי הכנסת הערבים, ההתפרעויות בכל הערים הערביות הגדולות בישראל על רקע המבצע בעזה, ידויי האבנים בסמוך לאותן ערים ובכלל בכבישי הגליל ומה לא. העקרון היפה שכתבת עליו לא יוביל כמעט אף אחד לתמוך בחד"ש, כי הרוב כאן ציוני ושפוי ומעוניין להשאיר את אוייביו מחוץ לבית הנבחרים שלו.
 
למעלה