10 הכוכבים הגדולים של הקולנוע!

D i l D o

New member
אתה באמת חי בסרטים...

תראה איך הוא נראה, כמו מת! איכסה! מיפלץ! ושחקן טוב הוא בטוח לא.
 
טוב..-אז הוא לא בדיוק אל פאצ'ינו..

אבל תודו שרמבו הוא אחד מסרטי הפעולה הטובים ביותר שנעשו בכוכב שלנו..
 
סופסוף בנאדם שפוי../images/Emo41.gif

אי אפשר לעזוב את רמבו- הוא האבא של כל סרטי הפעולה.
 

Serpent King

New member
הארווי קייטל, סטיב בושמי

אבל זה סתם טיפשי, יש יותר מדי שחקנים לבחור..
 

התמ-ים

New member
עוד כמה שמות שחסרים

צ'רלטון הסטון, סטיב מקווין, גרגורי פק, שון קונרי, יול ברינר, האיש והבלורית ג'ון קליז, הנרי פונדה, זאב רווח ... הזכרת אנשים מצחיקים ... רובין וויליאמס יותר מצחיק מפיטר סלרס, גראוצ'ו מארקס?
 

חולוני

New member
טרו טרו

מי הפושע ששכח את דובי??!!
 
חברה מה עם....

כל גדולי הקומדיות, עכשיו אני מבין למה הקומיקאים לא מקבלים אוסקר: סיבה פשוטה,הקהל נהנה וצוחק אבל שצריך להעריך לא מחזירים להם על העבודה שלהם. למרות שסרט קומדיה לא משתוואה לסרט אפקטים, זה לא אומר שג'ים קארי הוא לא מהשחקנים היותר מוכשרים של הוליווד.
 

קובי67

New member
לדעתי שחקן טוב...

זה שחקן שמתאים לו לשחק בהרבה תפקידים,ושמצליח להכניס את הצופה בצורה הטובה ביותר לדמות.זה לאו דווקא שחקן שעושה סרט מצליח,אלא שחקן שעושה סרט שאני אראה אותו ולאחר כמה שנים אני לא אזכור איזה סרט טוב ויפה הוא היה,אלא אני אזכור את המשחק של השחקן. אלה סרטים כמו "פני צלקת"-שאם היה משחק שחקן אחר במקום אל פאצ'נו הסרט לא היה מצליח ככה.וכמו "יריב אינטימי" שלדעתי סרט ענק.(שלא כל-כך הצליח,אולי בגלל הסיפור הפשוט
)שרק לאחר שראיתי אותו הבנתי באמת איזה שחקן תותח בראד פיט. ולא סרטים כמו"האלמנט החמישי"ומועדון קרב" שאני זוכר כרגע בעיקר את התסריט והעלילה הגאונית.
 

קובי67

New member
ALI G

למה רוברט דה נירו הבין שהוא לא יכול לשחק יותר בסרטי פעולה?!?!? הכי מתאים לו,לא?
 

CosmikDebris

New member
ג'ים קארי לא שחקן כזה טוב.

ב90 אחוז מהסרטים שלו הוא משחק אותו חרא, פרצופים מצחיקים והכל? יאללה הבנו. סבבה יש לו כישרון, אבל אחד מהגדולים הוא ממש לא. לשים אותו ביחד עם דסטין הופמן, סטיב בושמי ואחרים - זה איכסה.
 

xpac

New member
שחקנים דרמטיים עובדים הרבה יותר קשה

משחקנים שרק יודעים להצחיק. בגלל זה הם מקבלים יותר "כבוד" מהקהל!
 

xpac

New member
את ארנולד לא הייתי שם ב100 הראשונים

גם ברוס,וסילבסטר הם יותר שחקנים "מסחריים" שתמיד משחקים את אותה דמות בדיוק בכל סרט רק בגירסה אחרת. ג'ון מלקוביץ'(ששיחק אוטיסט בסרט "על עכברים ואנשים") אוכל את שתיהם בלי מלח!
 
לא יודע למה

אבל השחקן הכי אהוב עליי הוא סטיב בושמי!!!!!!!!!!!! מטורף עליו לא יודע למה!!!!!!!!!!!! גם טים רות'........... וסמואל ל. ג'קסון........ וברוס וויליס וניקולס קייג' מצויינים גם!
 
למעלה