[[....]]

כiכב ijפל

New member
[[....]]

למה, אני באמת לא מבינה למה.. למה אני ממשיכה לדבר איתם למה אני לא מסוגלת להוציא אותם מהחיים שלי לתמיד עד שאני עושה את זה אני נותנת להם לחזור. למה אני לא לוקחת מהם את הפינה שיש להם בלב שלי? למה היא מגיעה להם בכלל? מי הם בכלל? הם אלו שכל פעם הורסים אותי טיפה יותר. כשהם לא נמצאים הרבה יותר טוב לי, אבל הפינה שלהם בתוכי זועקת.. מתגעגעת. השאלה היא למה, למה יש כבר להתגעגע? אני לא נותנת לעצמי להמשיך הלאה כי אני נותנת להם למשוך אותי לעבר. "עשה שייגמר כי לא נותר בי כוח..."
 
אני מסתכנת

שוב בזה שאני נטפלת למילים - אבל שתדעי לך ש"למה" זו אחת המילים הפחות מוצלחות שיש כשרוצים להבין את החיים. כששואלים "למה" זה מייד צובע את הטקסט בצבעי אשמה. או האשמה עצמית או האשמת היקום, אבל אשמה. כששואלים "למה" מסתתרת בדרך כלל הנחה מאחרי הלמה הזה שאם רק היית יודעת 'למה' החיים היו נראים אחרת - וזו הנחה מה זה לא נכונה! כששואלים "למה" זה מיד מזמין הסברים ותרוצים ולא מזמין עשייה רוצה מילה במקום? מילה קצת יותר מקדמת? תשאלי שאלות "איך". אני מזמינה אותך להחליף את הנרטיב שלך כשאת משתמשת ב"איך" במקום ב"למה" ונראה מה יוצא לך
 

כiכב ijפל

New member
../images/Emo41.gif רק האשמה עצמית.

וכן זה לא בריא, עדיף יותר האיך.. אני עייפה מאוד, עד שהצלחתי להרדם אחרי ימים ללא שינה העירו אותי למחוק הודעה בפורום. אני אגיב ביותר פירוט מחר. תודה אבל.
 
למעלה