2 שאלות לא קשורות

Sashuka

New member
2 שאלות לא קשורות


1. סלון שהגיע בטרם עת - מה עושים? רכשנו סלון לפני חודשיים, נאמר לנו שיקח לפחות 4 חודשים עד שיגיע וזה התאים לנו מאוד מבחינת זמנים. אנחנו רק מתחילים לשפץ והודיעו לנו שהסלון הגיע. בחנות דורשים שנשלם את כל התשלום והם מוכנים לאפסן את זה אצלם. נראה לנו לא הגיוני לשלם עכשיו את כל הסכום. מה יקרה אם בנתיים החנות תסגר או יהיה פגם כלשהו בסלון והם לא יסכימו להחליף/לתקן כי כאמור יעברו חודשיים לפני שנאסוף/נראה אותו... מה הייתם ממליצים לעשות? 2. טורקיז האוס - האם יש למישהו ניסיון איתם? מצד אחד ראינו שם קרמיקה שהם מייבאים ומאוד מוצאת חן בעיניינו, מצד שני קיבלנו דיס-המלצה עליהם מהאדריכלית שלנו. החשש שלנו שיש לה אינטרס שנזמין אצל ספק שהיא עובדת איתו במקום, לכן נשמח לדעת האם מישהו עבד איתם? תודה מראש וערב נעים לכולם
 

מרי פופ

New member
לא מכירה את טורקיז האוס

אבל אם יש דיס המלצה מן הסתם היא מלווה בנימוק? האם הנימוק נשמע לכם כעילה לפסילת המקום? ובנוסף, אם אתם סומכים על האדריכלית שלכם, למה לא לסמוך על ההמלצה או על דיס-המלצה שלה? אני מבינה את מקור החשדנות... אבל לא כולנו עובדים מקומות מסויימים רק בשל אינטרסים. לרוב אנו ממליצים מתוך אמונה אמיתית במוצר/שירות/ספק מסוים. זכרי נא שכל פישול של המקום עליו המלצת, חושף גם את הממליץ למרמור מוצדק מצד הלקוח שאינו מרוצה. אדרכלית שמכבדת את עצמה לא תסכן את שמה הטוב. לגבי הספה, אין לי מושג מה הייתי עושה במקרה כזה.
 
עד כמה שאני יודעת

טורקיז מייבאים קרמיקות בעיקר מהמזרח -הודו בעיקר האריחים שלהם מקסימים -אבל האכות מוטלת בספק אם מדובר על חיפוי ולא ריצוף - הסכנה היא בעיקר בסדיקת הזיגוג העליון שלהם האריחים שלהם הם בעיקר דקורטיביים מה שאומר שאין דיוק ביצור לא בגודל לא בעובי אני רכשתי מהם עבור חיפוי -אבל אני זה לא דוגמה - אני לא מחמירה בדברים מסוימים -אני לא נרתעת מהמראה הלא מדויק אם לקוח שלי היה רוצה לרכוש מהם - והייתי יודעת שהוא טיפוס זורם ומקל סבבה -אבל אולי האדריכלית שלכם מכירה אתכם כיותר מחמירים ומפה ההמנעות שלה ושוב כמו שמרי אמרה - רובנו רוצים את טובת הלקוח ושביעות רצונו עוד לפני שאנחנו חושבים על האינטרס הפרטי שלנו -בסך הכל הרצון שלנו שלקוחות ימליצו עלינו לעוד אנשים זה בהרבה יותק ריווחי מכל דבר ..
 
תשובות

1- קשה לי לענות על השאלה הזו, היא לא שאלה עיצובית, זו באמת בעיה, אם אתם יכולים לאפסן אצל משפחה או חברים, או במחסן קרוב לביתכם , אם יש לכם חבר קרוב שגר ליד ויש לו מקום, 2-מה הסיבה לדיס המלצה? בעקרון טורכיז האוס מאוד ידועים, לא שמעתי עליהם שום דבר רע עד כה
 

Sashuka

New member
תודה לכולם על התגובות. השאלה הראשונה כבר לא

אקטואלית, פתרנו את הבעיה... שילמנו והחלטנו לקבל את זה בשבוע הבא... לגבי 2, כל ספק שלא הגענו אליו בהמלצת האדריכלית שלנו נפסל על ידיה בטענה שהם לא מספיק רציניים/אי אפשר לסמוך עליהם/איכות ירודה של סחורה/לא אוהבת אותם - מתוך זה ניתן לבחור אחת או יותר סיבות למה לא כדאי לעבוד עם ספק זה או אחר לדעתה... בגלל זה הרגיש לנו שלא משנה על מי נשאל, אם היא לא המליצה עליו מהתחלה הוא יפסל אוטומטית... לגבי הקרמיקה שאהבנו, היא מיובאת מספרד ומיועדת לריצוף.
 
לגבי הריצוף

מעניין מאוד - צריך באמת לבדוק האם הוא אכותי או לא -זה שהוא מספרד לא אומר כלום ( חוץ מזה שהוא אוהב טאפס...) צריך לדעת מאיזה מפעל מספרד אבל שוב -אפשר לבדוק את האריחים - כתבת קרמיקה -ולכן הנחתי שזה חיפוי - היום לא מרצפים בקרמיקה יותר, אלא אם התכונת לפורצלן. קרמיקה באמת לא מספיק אכותית לריצוף. שוב -בקשר לאדריכלית - אני במקרה כזה -הייתי מנסה להבהיר איתה את הסוגיה. הדבר הכי נוראי בעבודה עם מעצב\אדריכל אלו יחסים לא נעימים לא שקופים ולא גלויים. פשוט תאמרו לה שאתם מרגישים לא בנוח עם העובדה שהיא שוללת את כל הספקים. בסך הכל כל ספק מיבא עשרות ומאות מוצרים ולא ניתן באופן גורף לשלול ספק על כל מוצריו.ואם מדובר על הספקים הגדולים בשוק ( יש כמה מובילים) אז בטח ובטח שאין סיבה לשלול באופן גורף. יכול להיות שבאמת הבעיה היא העניין שאתם העלתם ואם כך -זה באמת חמור ביותר ומאוד לא אתי ועדיין כדי לבדוק ולהתאמת ( בכונה כתבתי עם א מלשון אמת ולא ע מלשון עימות..) איתה
 

tgn13

New member
עונה לך על שאלה מס' 2

במקרה מכירה אותם היטב, גם חברים אישיים וגם נעזרת בהם הרבה בעיצוב בתים.בכל מקרה לא הייתי קונה שם קרמיקה לחדר שלם אלא אולי הייתי קונה רק דקורים מעניינים.קרמיקה לדעתי קונים אצל ספק קרמיקה שיש לו אבא ואמא ושיוכל לספק לי קרמיקה במידה ומשהו פגום בסדרה שלקחתי, שנותן שירות ואחריות. בכל מקרה זה מקום נהדר וניתן לקחת משם הרבה רעיונות לעיצוב הבית, שירות אמין ומצויין.אני מאוד אוהבת את המקום באופן אישי.
 
למעלה