**

ziacT

New member
**

כשנגמרות לי המילים או שמתרחקים מספיק אני חוזרת אחורה. אז כבר כמה זמן שאני מנסה לרשום אבל לא מצליחה כי הימים קצת אחרת, אחרת טובים יותר. ואז אני חוזרת אחורה. נכנסת לארכיון וקוראת אותי שוב של פעם. שוב הנוסטלגיה, גם אם פעם זה בדיוק לפני חודשיים. וקראתי. והעייפות הזו של יום ראשון, שאיכשהו גם למדה קצת להשתלט לי על הגוף עושים גם קצת אפאטיות. אז אני עושה אפאטיות. והחום הזה שמרגיש לי בעיניים מזכיר לי עייפות קטנה והרבה דמעות שעוד לא יצאו. והטמטום הזה שיכול להשתלט עליי יחד עם האגו הזה יכול רק להרוס מקומות טובים שזכיתי לנשום. שאריות מפעם לפעמים אני קוראת לזה. התהפכויות. קיצוניות. אני. חום בעיניים ומילים של ממש לא מזמן הזכירו לי כמה כאב לי. כמה עדיין בטח. לא משנה כמה אני מרגישה רחוקה משם. יש ימים שהייתי רוצה להגיע למטה כבר. להפסיק לרשום על זה, להפסיק לתאר את זה ולהיות שם, כדי סופסוף לעלות ובאמת. לא סתם קפיצות שנותנות לי לראות תכלת בשמיים. ריחוף תמידי שם, אמיתי. שאריות. כמה הזוי. .... מתמלא לי החלל הזה כמה שאפשר. הלוואי ולא הייתי דפקטית, אני תמיד אאמין שמגיע שם בצד השני משהו יותר טוב ממני. זה הדפקטיות שבי. הרגשי. כמו המריבות הקטנוניות העיקר לדעת שאכפת. לאחרונה אני חושבת על איך להיות הכי ביחד, אני בך ואתה בי ואיך אני בוכה. איך בשלמות הזו אני משלימה את המצבור דמעות שלי ובוכה. עצוב שזה נשמע לי יפה, אבל דרמטית לפעמים זה חלק ממני. משחק של אריות. כן, כן זו אני. אוהבת עד כמה שיכולה אמרתי. והלוואי כבר שיישבר שם משהו שייתן לי לאהוב יותר.
 

behappy

New member
../images/Emo41.gif

הייתי יכולה לצטט עכשיו כמעט את כל הקטע . אריות. לריב לשחק לצוד לקחת את מה שמגיע,הכי מגיע,הליכה אצילית,מבט מלכותי,אפילו המשחקים שלהם נראים אחרת,כמו ריקוד קצת והם גם יודעים לנוח,אוהו,לשבת לרבוץ להתפנק שעות,כלכך חתולים כאלה וכלכך הגמישות הזו,בכל דבר.והאצילות.להתמזג על כל הטבע הזה,או כל סביבה אחרת. מעריצה את האמונה העצמית החזקה ואת הזקיפות שלהם.מבט שמרחף גם אם הכל במציאות צהובה וחמה ומדברית וקשה. וגם אפאתיות,איפשהו תמיד ישנה אצלם. לפעמים אני חושבת שאם לא הייתי הכילמטהשלישיש והייתי מסוגלת לטפס,אולי לא להכי למעלה אבל בהחלט למקום טוב הרבה יותר,לא הייתי מעריכה,לא הייתי מתכווצת כלכך כששומעת או קוראת על הרצון הזה,או הצורך,להגיע לגעת בקרקעית.ובעצם גמאני עושה את הטעות הזו והולכת לפי הצורך הזה מדי פעם. וזה באמת מסריח,מה אני אגיד לך..ולא תמיד כלכך עוזר.ולא תמיד בונה,ובכלל.ולפעמים כן.אז אינלי מלים שיעזרו.רק
ענקי.
 

רותי ב.

New member
...........

"כשנגמרות לי המילים או שמתרחקים מספיק אני חוזרת אחורה." זה טוב אולי, לחזור, אבל רק לקצת, ואחר כך להמשיך וללכת הלאה. בארכיון יש המון דברים שעושים חיוך, ואחרים שצובטים חזק את הלב. יש ימים שקשה לי לחזור אליהם. שם. "משחק של אריות." אוהבת לראות משחקי אריות, בכלל מחוברת לכאלה, חולמת אותם, באיזה אופן הזוי משהו, והם תמיד ביחד, תמיד במעין שלווה שכזו, בכלל לא מאיימת. אולי הקטעים המאיימים יותר לא מופיעים לי בחלומות, אולי. "יש ימים שהייתי רוצה להגיע למטה כבר. להפסיק לרשום על זה, להפסיק לתאר את זה ולהיות שם, כדי סופסוף לעלות ובאמת." אולי טוב לעמוד על הקצה ולרשום על זה ולתאר, במקום הלמטה האמיתי, שלא תמיד אפשר לעלות ממנו באמת. אז תמשיכי לכתוב, ותמשיכי לאהוב, ואפשר לאהוב יותר גם בלי שברים. אני בטוחה בזה.
 
למעלה