3951 של דן בדרך הסופית

מצב
הנושא נעול.
בעבר שאגד היתה גדולה יכלו אולי

אני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
בעבר שאגד היתה גדולה יכלו אולי
להתחייב ל1000 אוטובוסים אבל במדיניות של ממשלתנו המוצלחת בעיקר יושבי הכיסאות במשרד התחבורה אשר מקטינים את גודלה של אגד ומפרקים אותה לחברות קטנות אשר עושקות את נהגיה בתנאים משפילים ובחוסר יכולת להתחייב לרכישת אוטובוסים חדישים באופן סדיר אז זה מה שתקבלו וגם זה עוד טוב
 
אתה צודק לחלוטין בכל מילה:

בעבר שאגד היתה גדולה יכלו אולי
להתחייב ל1000 אוטובוסים אבל במדיניות של ממשלתנו המוצלחת בעיקר יושבי הכיסאות במשרד התחבורה אשר מקטינים את גודלה של אגד ומפרקים אותה לחברות קטנות אשר עושקות את נהגיה בתנאים משפילים ובחוסר יכולת להתחייב לרכישת אוטובוסים חדישים באופן סדיר אז זה מה שתקבלו וגם זה עוד טוב
אתה צודק לחלוטין בכל מילה:
כל מילה שכתבת נכונה כמו בספר תורה. אין לי בכלל מה לומר כי אמרת את הכל בצורה מושלמת !
 

euronitzan

New member
בתור אחד שנסע כנוסע על שניהם...

למרות כל המלעיזים, האוטו הזה
מענג ביותר...
בתור אחד שנסע כנוסע על שניהם...
שניהם מהנים ביותר לנסיעה, אם כי לסיטארו יש איזו זריזות שחסרה במאן. הבעיה העיקרית של הNL היא המחשב שלו שמגביל את האוטו יתר על המידה. מבחינת מלתלים: אכן יש לסיטארו ייתרון, אבל לא של שמיים וארץ! נמוך רצפה יישאר נמוך ריצפה! ההשוואה שאתם עושים היא לא נכונה: השוו בבקשה בין הסיטארו המתקדם ביותר לLION'S CITY. נ"ב: ממש, אבל ממש לא רלוונטי הרגשת הנהג לענייננו, באוטובוס, הדבר העיקרי הוא רווחת הנוסע וכדאי להתמקד בזאת.
 

אורי404

New member
עד כמה שאני זוכר, באתר של מרצדס

כמו שזה נראה אין קשר בין מרצדס
למאן ,עושה רושם שאם דן יקנו מרצדס(לא שזה יקרה)אז גם לו יהיה 3 הילוכים,חוץ מזה אבייתר כבר טחנו את זה שמרצדס בחקיקה של היום(15 שנה ,20 שנה)לא כלכלי בכלל.
עד כמה שאני זוכר, באתר של מרצדס
כתוב שהסיטארו מוצע עם גירים עם ארבעה עד שישה הילוכים. לא ראיתי שם שיש אותו עם גיר שלושה הילוכים.
 
אמת ויציב. יחד עם זאת, ניתן להזמין

עד כמה שאני זוכר, באתר של מרצדס
כתוב שהסיטארו מוצע עם גירים עם ארבעה עד שישה הילוכים. לא ראיתי שם שיש אותו עם גיר שלושה הילוכים.
אמת ויציב. יחד עם זאת, ניתן להזמין
את הסיטארו במגוון מנועים רב. לא כולם מופיעים באתר שכן מדובר בהזמנות מיוחדות ללקוחות על-פי דרישות יחודיות. הטימטום הגדול ביותר הוא החוק המונע מאוטובוס לנסוע שנים רבות מעבר ל- 15 בארץ על טסט אחד. זה נעשה כדי שאנשים מסויימים יוכלו למלא את כיסם בכסף. אין שום סיבה אחרת. בטיחות לא קשורה לעניין זה כהוא זה ולא אחת שמעתי בטכניון על בטיחותם של מודל 80 לעומת מה שאתה מוצא כיום בארץ על הכביש. מודל 80 למשל נבנה טוב יותר ממה שבא אחריו והיה ונשאר בטוח יותר על הכביש. אין חכם כבעל ניסיון. אין אוטובוס שדני הגדול לא ניסה. ושיהיה ברור: מבחינת בילום, הטייגרים הרבה-הרבה יותר בטוחים ממה שזז כיום על הכביש... כל המכונות מדגם O305 הגרמניות משנת הדגם 80' הושבתו לחינם. במקום להשבית, היה צורך להוסיף ולהגדיל את הציים באגד ובדן. זה גם היה מונע כל-כך הרבה כלי רכב פרטיים על הכביש. אם היית מכפיל את כמות האוטובסים ולא גורט בשלושים השנה האחרונות שום אוטובוס, לא היתה ברירה והיו חייבים להקים עשרות נת"צים חדשים. כל הסיפורים על רצפה נמוכה הם שטויות מארץ הפלאות. הכל נועד להכנסת כסף ל... גם הרצפה הנמוכה היא לא באמת נמוכה. היא רק "חצי" נמוכה ומוסיפה "חצי" קופה נוספת למי שהחליט שקבל לכיסיו המלאים גם ככה, עוד שלמונים. הנזק הכלכלי מאוטובוסים נמוכים הוא עצום. הכבישים כאן לא מתאימים ברובם והפגיעות בתחתית המרכב אינן מצדיקות את ההשקעה. ליל מנוחה.
 
למה הם יותר בטוחים מבחינת בילום.

אמת ויציב. יחד עם זאת, ניתן להזמין
את הסיטארו במגוון מנועים רב. לא כולם מופיעים באתר שכן מדובר בהזמנות מיוחדות ללקוחות על-פי דרישות יחודיות. הטימטום הגדול ביותר הוא החוק המונע מאוטובוס לנסוע שנים רבות מעבר ל- 15 בארץ על טסט אחד. זה נעשה כדי שאנשים מסויימים יוכלו למלא את כיסם בכסף. אין שום סיבה אחרת. בטיחות לא קשורה לעניין זה כהוא זה ולא אחת שמעתי בטכניון על בטיחותם של מודל 80 לעומת מה שאתה מוצא כיום בארץ על הכביש. מודל 80 למשל נבנה טוב יותר ממה שבא אחריו והיה ונשאר בטוח יותר על הכביש. אין חכם כבעל ניסיון. אין אוטובוס שדני הגדול לא ניסה. ושיהיה ברור: מבחינת בילום, הטייגרים הרבה-הרבה יותר בטוחים ממה שזז כיום על הכביש... כל המכונות מדגם O305 הגרמניות משנת הדגם 80' הושבתו לחינם. במקום להשבית, היה צורך להוסיף ולהגדיל את הציים באגד ובדן. זה גם היה מונע כל-כך הרבה כלי רכב פרטיים על הכביש. אם היית מכפיל את כמות האוטובסים ולא גורט בשלושים השנה האחרונות שום אוטובוס, לא היתה ברירה והיו חייבים להקים עשרות נת"צים חדשים. כל הסיפורים על רצפה נמוכה הם שטויות מארץ הפלאות. הכל נועד להכנסת כסף ל... גם הרצפה הנמוכה היא לא באמת נמוכה. היא רק "חצי" נמוכה ומוסיפה "חצי" קופה נוספת למי שהחליט שקבל לכיסיו המלאים גם ככה, עוד שלמונים. הנזק הכלכלי מאוטובוסים נמוכים הוא עצום. הכבישים כאן לא מתאימים ברובם והפגיעות בתחתית המרכב אינן מצדיקות את ההשקעה. ליל מנוחה.
למה הם יותר בטוחים מבחינת בילום.
 
כי מנגנון הבלימה בטייגר הוא מכני

למה הם יותר בטוחים מבחינת בילום.
כי מנגנון הבלימה בטייגר הוא מכני
לגמרי. אין מחשב ואין צרות. כל צנרת האוויר הרבה יותר מאסיבית ופחות עדינה. בינינו: לדעתי הנסיעה בטייגר היא הכי נעימה ! אתה זוכר את הריח המיוחד של המנוע שהיה מתפשט בחלל הטייגר והיה מורגש במיוחד בימי חורף ?
 
כן,אני זוכר את הריח הזה מהחורף

כי מנגנון הבלימה בטייגר הוא מכני
לגמרי. אין מחשב ואין צרות. כל צנרת האוויר הרבה יותר מאסיבית ופחות עדינה. בינינו: לדעתי הנסיעה בטייגר היא הכי נעימה ! אתה זוכר את הריח המיוחד של המנוע שהיה מתפשט בחלל הטייגר והיה מורגש במיוחד בימי חורף ?
כן,אני זוכר את הריח הזה מהחורף
הקודם
 

oshri5917

New member
אביתר כל מילה בסלע

אמת ויציב. יחד עם זאת, ניתן להזמין
את הסיטארו במגוון מנועים רב. לא כולם מופיעים באתר שכן מדובר בהזמנות מיוחדות ללקוחות על-פי דרישות יחודיות. הטימטום הגדול ביותר הוא החוק המונע מאוטובוס לנסוע שנים רבות מעבר ל- 15 בארץ על טסט אחד. זה נעשה כדי שאנשים מסויימים יוכלו למלא את כיסם בכסף. אין שום סיבה אחרת. בטיחות לא קשורה לעניין זה כהוא זה ולא אחת שמעתי בטכניון על בטיחותם של מודל 80 לעומת מה שאתה מוצא כיום בארץ על הכביש. מודל 80 למשל נבנה טוב יותר ממה שבא אחריו והיה ונשאר בטוח יותר על הכביש. אין חכם כבעל ניסיון. אין אוטובוס שדני הגדול לא ניסה. ושיהיה ברור: מבחינת בילום, הטייגרים הרבה-הרבה יותר בטוחים ממה שזז כיום על הכביש... כל המכונות מדגם O305 הגרמניות משנת הדגם 80' הושבתו לחינם. במקום להשבית, היה צורך להוסיף ולהגדיל את הציים באגד ובדן. זה גם היה מונע כל-כך הרבה כלי רכב פרטיים על הכביש. אם היית מכפיל את כמות האוטובסים ולא גורט בשלושים השנה האחרונות שום אוטובוס, לא היתה ברירה והיו חייבים להקים עשרות נת"צים חדשים. כל הסיפורים על רצפה נמוכה הם שטויות מארץ הפלאות. הכל נועד להכנסת כסף ל... גם הרצפה הנמוכה היא לא באמת נמוכה. היא רק "חצי" נמוכה ומוסיפה "חצי" קופה נוספת למי שהחליט שקבל לכיסיו המלאים גם ככה, עוד שלמונים. הנזק הכלכלי מאוטובוסים נמוכים הוא עצום. הכבישים כאן לא מתאימים ברובם והפגיעות בתחתית המרכב אינן מצדיקות את ההשקעה. ליל מנוחה.
אביתר כל מילה בסלע
תאמין לי צריך להקים פורום אביחתר רייטר בתפוז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה