SL אוטובוס מגעיל
New member
בעבר שאגד היתה גדולה יכלו אולי
להתחייב ל1000 אוטובוסים אבל במדיניות של ממשלתנו המוצלחת בעיקר יושבי הכיסאות במשרד התחבורה אשר מקטינים את גודלה של אגד ומפרקים אותה לחברות קטנות אשר עושקות את נהגיה בתנאים משפילים ובחוסר יכולת להתחייב לרכישת אוטובוסים חדישים באופן סדיר אז זה מה שתקבלו וגם זה עוד טוב
בעבר שאגד היתה גדולה יכלו אוליאני מסכים איתך לחלוטין: ואני גם מדב
מדבר על החוק המטומטם הזה של 15 שנה במקום אחר כאן בשרשור. אתה צודק גם לגבי עניין המחיר. בשנות השמונים נרכשו אלפי מכונות ממרצדס. באחד מהמכתבים שקיבלתי מהנהלת המפעל בגרמניה, נאמר במפורש שהתנאי להשוואת מחירים לרמה של מאן יהא רכישת 1000 מוגמרות. הגרמנים יכולים לספק 1000 מוגמרות תוך פחות משנה אך הן אתה והן אני יודעים שזה חלום באספמייה. מי יאשר לאגד ולדן לרכוש 1000 מוגמרות? למרות שברפורמה אמיתית ולא מזוייפת כמו זון שהונהגה בארץ, יכול כל קואופרטיב או חברה לרכוש כל אוטובוס שהוא רוצה, בכל כמות, ממי שהוא רוצה ולא מחוייב לשום מפעלי הרכבה מקומיים או חיצוניים. ברפורמה אמיתית, אין שום חובה לדווח לאף אחד מה אתה קונה, למה ואיך. אבל אנחנו יכולים להמשיך לחלום ביחד...
להתחייב ל1000 אוטובוסים אבל במדיניות של ממשלתנו המוצלחת בעיקר יושבי הכיסאות במשרד התחבורה אשר מקטינים את גודלה של אגד ומפרקים אותה לחברות קטנות אשר עושקות את נהגיה בתנאים משפילים ובחוסר יכולת להתחייב לרכישת אוטובוסים חדישים באופן סדיר אז זה מה שתקבלו וגם זה עוד טוב