[:

pSyhoKokiLiDa

New member
[:

למישהו יש חשק לזרוק המלצות? דברים מקפיצים ב-ל-ב-ד כי במילא אני לא מבין כלום ממה שהם אומרים:) הטופ של המיינסטרים וקצת מתחת..:) תפציצו, אולי גם אני יתאהב בסיגנון. שבתשלום, ובהצלחה עם הפורום.
 

pSyhoKokiLiDa

New member
נ.ב

זאת הודעת ה"תמליצו לי" הראשונה בפורום. מקווה שיהיו לכם עוד הרבה כאלה, ותשתגעו מכלכך הרבה הודעות בסיגנון כשהפורום יפרח. בעוד כמה חודשים, שיגיעו חדשים והיה להם משעמם, הם יחזור אחורה בארכיון, ויחפשו את ההודעה הזאת. ואז יתפסו ממני ותיק וזה וזה וה..0= שבתשלום שוב
 

Ak477

New member
ליסט שכתבתי הרגע :)

Richie Spice - Ghetto Girl Richie Spice - marijuana Jah Cure - Rasta Man Chant Capleton - Never Let You Down i wayne - Living In Love Sizzla - Ghetto Revolution Turbulance - I Will Survive עלה והצלח ! :)
 

Lagzieli

New member
הנה קצת

sean paul-we be burnin cypress hill feat damian marley -ganja bus buju banton - hills and valleys T.O.K. - She's Hot Elephant Man - City Lock Elephant man - Pon de river Elephant Man Feat. Twista, Youngbloodz, and Kiprich - Jook Gal Remix Ghostface Killah & Elephant Man - Girls Callin' Method Man, Redman and Damian - Lyrical 44 Sean Paul - Feel Alright Shabba Ranks & Maxi Priest - Murder She Wrote Stagga Lee ft. MVP - Rock your body Sumeet Feat Elephant Man - Agony T.O.K. - Unknown Language Tanya Stephens - Its A Pitty Damian Marley - Welcome To Jamrock Damian Marley - move I Wayne - Living In Love I Wayne - Cant Satisfy Her Seeed - Respectness Seeed - Release Seeed - Pressure jah mason - never give up זה אמור להקפיץ
 

pSyhoKokiLiDa

New member
נראה לי אני היחיד שלא אהב את

החדש של ז'אן פול. אני יודע שמבחינת הרוב פה הוא "איכס" אבל אני מדבר על קהל יותר מיינסטרימי, כולם אהבו, ובדרךך כלל אני מתמכר לשירים בסיגנון, אבל השיר הזה על הפנים. והקליפ עוד יותר! אם תשימו לב הוא רוקד אותו דבר כל הזמן.
 
אני דווקא ממש אהבתי.

אתה מדבר על דאנסהול, לקרוא לדאנסהול מיינסטרים זה טיפשי לדעתי, כל הסיגנון הזה הוא הרי ה-מיינסטרים בג'מייקה היום. אז בארץ הרוב חושבים עדיין שזה היפ-הופ ג'מייקני. נכון. שיהיה בכיף יענו. את הקליפ לא ראיתי, אבל דע לך שהשיר מתנגן בכל סט של איי-מאר סאונד ששמעתי בחודשיים האחרונים, כי מדובר בשיר דאנסהול שהפך ללהיט. אין הרבה כאלה אתה יודע. כל אחד וטעמו כמובן, אה? ומהפה שלך לאלוהים, שיהיו המון המון הודעות בכל נושא ויהיו מלא דיבורים על רגאיי המלצות אומנים רידימים, באלאגאן! מברוק על ההתחלתיות, יום אחד עוד תגיד "אני הייתי כאן ראשון" חחח כמו צ'ולו בישראלים עצבניים. בייים!
 
ועוד משהו

"כי במילא אני לא מבין כלום ממה שהם אומרים" - פינות הפטואה שיעלו אולי יעזרו לך בעניין. ואם לא מספיק, חודש בג'מייקה ותדבר פטואה שוטף, סמוך על סמוך. פטואה באמת קשה בשמיעה ראשונה, כי היא זורמת בחלקלקות וכוללת בעיקר סלנג, אבל אם תנסה להקשיב, תגלה שפה מופלאה ומשעשעת, כמיטב התרבות הג'מייקנית.
 

Grand Master G

New member
אי אפשר לדבר פאטווה שוטף בחודש

תאמין לי ניסיתי, נראה לי אחרי חודשיים שלוש אתה בערך ברמה להבין 70-80 אחוז ממה שיגידו לך. אבל לדבר זה עסק אחר.
 

Nechi Nech

New member
Damian Marley - Hey Girl

Elephant Man - Father Elephant Bounty Killer feat. T.O.K - Man A Ban Man Vybz Kartel - Big Man A Big Man Seeed - Music Monks Lyricson feat. Chadness & Skuddy - Born 2 Go high Sizzla - Give It To Dem Sizzla - Gunshot Capleton - Boom Sound Capleton - Fire Go Bun Capleton - Batty Man Fi Get Boom (Remix) Capleton - Come From Jamaica וללא ספק טיון השבוע שלי: Akon feat. Vybz Kartel, Shaba Ranks & Sizzla - Gun Session (Remix)
 
../images/Emo13.gif../images/Emo124.gif

tony rebel- if jah capelton & sizzla- babylon the vibes sizzla- be strong mama africa(red' gold & green:) dem a wonder bujo bunton- love sponge twice my age gentelman- dangerzone wickednes jah cure- songs of freedom jah bless me damian marley & capelton- it was written burning spear - calling rastafari my roots jah kingdom ijahman levi - jah heavy load king rastafari rise & shine זה הקצה של הקצה.. אפשר להרכיב פה רשימות שלא יגמרו לעולם בכל מקרה שיהיה בכיף
 

טובא

New member
|Vהנה כמה שירים טובים להרמת הוויב'ס

Jah mason-who dem a ramp wid Cutti ranks& wayn wonder-lambada Beanie man-who am I (קצת ישן אבל תמיד טוב) Shabba ranks-mr loverman Barrington levy-here I com(קלאסיקת רגאיי לפנים) Capleton-jah jah citi(הימנון רגאיי שמומלץ בחום) Buju banton-gimme the wweed Sizzla-the worid(בום!וכול מילה מיותרת!!) Jimmy cliff- reggae night Buju banton&red rat-love dem bad Luciano&sizzla-jah blessing Aldo ranks-asesina Yellow man-reggae calypso ובקרוב עוד כמה....
 

ZeusMan

New member
עוד מישהו שם לב לזה ?

קולו של TURBULANCE נישמע בדיוק כמו של מוקי..
 
למעלה