AA:רק טפשים אומרים שאני כותב שטויות

ל נ צ ח

New member
מקבל את התנצלותך, 1)המראה מסמלת

את שרואה החמור, ולא משנה איכותה והמבין יבין. 2) שוב היסקת מסקנות מטעות בזו הבנתך אותי, דעותיכם כן מעניינות אותי ולכן דברי בהם תגובותי מכוונים ולא רק לכם בלבד אלא בעיקר להפיץ את השמועות עלי שכידוע לי ממקורות אמינים ביותר הם כבר הגיעו לאנשי אקדמיה רבים והם כבר שם "בחלונות-הגבוהים" ועוד לידיעתך, דברי מתועדים וזה בכדי שישמשו לי לעתיד הקרוב חומר מרשיע או מזכה למשפט האמת שאותו הוציא! כדברי אלוהים לאדם: <<< הן עבדי אתמך בו בחירי רצתה נפשי נתתי רוחי עליו משפט לגוים יוציא: לא יצעק ולא ישא ולא ישמיע בחוץ קולו: קנה רצוץ לא ישבור ופשתה כהה לא יכבנה <<<<<<<<<<<<< לאמת יוציא משפט: >>>>>>>>>>>>> * מחטיאי אדם בדבר ולמוכיח בשער יקשון * 14/11/1999 22:33 לנצח ----------------------- ספר ישעיה פרק מב (א) הן עבדי אתמך בו בחירי רצתה נפשי נתתי רוחי עליו משפט לגוים יוציא: (ב) לא יצעק ולא ישא ולא ישמיע בחוץ קולו: (ג) קנה רצוץ לא ישבור ופשתה כהה לא יכבנה לאמת יוציא משפט: (ד) לא יכהה ולא ירוץ עד ישים בארץ משפט ולתורתו איים ייחילו: ספר ישעיה פרק כט (יז) הלא עוד מעט מזער ושב לבנון לכרמל והכרמל ליער יחשב: (יח) ושמעו ביום ההוא החרשים דברי ספר ומאפל ומחשך עיני עורים תראינה: (יט) ויספו ענוים ביהוה שמחה ואביוני אדם בקדוש ישראל יגילו: (כ) כי אפס עריץ וכלה לץ ונכרתו כל שקדי און: (כא) מחטיאי אדם בדבר ולמוכיח בשער יקשון ויטו בתהו צדיק: (כב) לכן כה אמר יהוה אל בית יעקב אשר פדה את אברהם לא עתה יבוש יעקב ולא עתה פניו יחורו: (כג) כי בראתו ילדיו מעשה ידי בקרבו יקדישו שמי והקדישו את קדוש יעקב ואת אלהי ישראל יעריצו: ספר ישעיה פרק לב (ג) ולא תשעינה עיני ראים ואזני שמעים תקשבנה: (ד) ולבב נמהרים יבין לדעת ולשון עלגים תמהר לדבר צחות: ----------------------- * ~ * ~ * ל נ צ ח * ~ * ~ *
 
למעלה