Cipralex

shkool

New member
Cipralex

התחלתי לקחת לפני שבוע וחצי cipralex לטיפול בדכאון ובחרדה, אך הכדורים לא כל כך עוזרים... אני נוטל את הכדורים אחרי האוכל, האם הם יהיו יותר אפקטיביים לפני? אם לא, כמה זמן אחרי האוכל צריך לטול את הכדור?
 

subtitles

New member
../images/Emo142.gif

אני לא נוטלת את התרופה הזאת, ולכן אני לא יכולה יותר מדי לעזור לך לצערי. אך אני כן יכולה לומר.. שלתרופות מסויימות לוקח הרבה יותר משבוע וחצי עד שהן משפיעות. אז אין צורך להסיק מכך מסקנות עדיין. האם מומחה רשם לך את התרופה? האם אתה יכול להתייעץ עימו על המשך הטיפול ודרך הטיפול?
 
זו שאלה לפסכאטר.

נסה למצוא פורום מומחים בו פסכאטר עונה לשאלות. הכי טוב שתגש ותשאל את הפסכאטר שרשם לך את הכדורים. מותר לך לשאול שאלות, ואם אתה מרגיש לא נוח לדבר איתו,איתה על כך, מותר לך לחפש פסכאטר שיהיה נגיש לך יותר.
 

מיק ה

New member
ציפרלקס

הכדורים מתחילים להשפיע אחרי שלושה שבועות - חודש. רצוי שתתיעץ עם הפסיכיאטר שלך. צרפתי קישור לפורום פסיכיאטריה באתר דוקטורס.
 
שלום לך

עד כמה שידוע לי כדורים אנטי דיכאונים לוקח להם קצת זמן עד שהם מראים תוצאות אכן זו שאלה לפסיכיאטר אך קח את זה בחשבון אני לא חושבת שהם יותר יעילים לפני או אחרי האוכל הסיבה בדרך כלל שאומרים לקחת אחרי היא למנוע תופעות לוואי וכד' אבל כל זה מניסיוני הדבר הכי טוב הוא לשאול את הפסיכיאטר שיהיה לך שבת שלום איןשם
 

la5

New member
תשאל בפורום

שמנוהל ע"י פסיכיאטר כמו פורום חרדה ב-YNET www.ynet.co.il/anxiety
 

la5

New member
תשאל בפורום

שמנוהל ע"י פסיכיאטר כמו פורום חרדה ב-YNET
 
למעלה