cipralex

shkool

New member
cipralex

התחלתי לקחת לפני שבוע וחצי cipralex לטיפול בדכאון ובחרדה, אך הכדורים לא כל כך עוזרים... אני נוטל את הכדורים אחרי האוכל, האם הם יהיו יותר אפקטיביים לפני? אם לא, כמה זמן אחרי האוכל צריך לטול את הכדור?
 

empty smile

New member
נשמע לי כמו שאלה לרופא

היי שקול, אני לא המבין הכי גדול, אבל נראה לי שלוקח להם קצת זמן להשפיע ואם אתה לא מרגיש שיפור אולי כדאי לפנות לרופא שישנה את המינון או יחליף את התרופה. תרגיש טוב
 
תשמע.

לדעתי תן לזה יותר זמן כי שבוע וחצי זה ממש לא מספיק כדי שההשפעה תתבצע צריך לחכות לפחות חודש או יותר כדי לראות השפעה.. חכה בסבלנות ואם לא עוזר לך למי שנתן לך את המרשם ותראה מה עושים אולי צריך להגדיל את המינון ואם אמרו לך לקחת את הכדור על קיבה מלאה יש לזה סיבה מוצדקת כנראה .
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום shkool

מכיוון שאנחנו לא אנשי מקצוע, תוכל לנסות ולהפנות את שאלתך בפורום פסיכיאטריה באתר דוקטורס. אנו מקווים שתמצא שם תשובות. בנוסף, אנחנו פה ואתה מוזמן להמשיך ולשתף אותנו בהרגשה, במחשבות, במה שתרגיש צורך.
 

עננית1

New member
מידע על תרופה

למה לא לכתוב את שם התרופה באתר גוגל ולמצוא את כל מה שצריך ? בכל מקרה, המינון המומלץ הוא 10 מ"ג ליום. אפשר להגדיל את המינון ל - 20 מ"ג רק לאחר שבוע לפחות. את התרופה נוטלים בבוקר או בערב, עם או בלי אוכל. יש גם תופעות לוואי. http://anxietyhelp.org/treatment/medication/cipralex.html http://emc.medicines.org.uk/emc/assets/c/html/displaydoc.asp?documentid=9360
 
למעלה