ein bischen deutsch

kfirkl

New member
ein bischen deutsch

New Words ============ aber - but auch - also, too bleiben - to stay, remain Fußball - soccer gehen - to go haben - to have das Haus - the house Hunger haben - to be hungry ja - yes jetzt - now krank - sick machen - to do, make nach Hause - home (as a destination) nein - no nicht - not sein - to be spielen - to play und - and was? - what? zu Hause - at home Grammar ======= Here are the present-tense forms of bleiben : ich bleibe - I stay, I am staying, I do stay wir bleiben - we stay, we are staying, we do stay du bleibst - you (singular) stay, you are staying, you do stay ihr bleibt - you (plural) stay, you are staying, you do stay er, sie, es bleibt - he, she, it stays; he, she, it is staying; he, she, it does stay sie bleiben - they stay, they are staying, they do stay The stem of most German verbs is obtained by dropping the en from the verb as found in vocabulary lists; thus, in the case of bleiben, the stem is bleib. To the stem are added the personal endings e, st, t, en, t, en. This is true of most verbs. Here are two more examples: ich gehe wir gehen ich mache wir machen du gehst ihr geht du machst ihr macht er, sie, es geht sie gehen er, sie, es macht sie machen It is important to note that, while there are three present-tense forms for each person and number of most English verbs (e.g., we play, we are playing, we do play), German verbs have only one form. "We play," "we are playing," and "we do play" all mean in German simply wir spielen. It is never correct to say wir sind spielen. Examples: I am staying - ich bleibe she is going - sie geht they are having - sie haben Haben and sein (to be) are the most frequently used verbs in the German language. They have irregular present-tense forms, as follows: ich habe wir haben ich bin wir sind du hast ihr habt du bist ihr seid er, sie, es hat sie haben er, sie, es ist sie sind Questions are formed in German by inverting the subject and the verb. Example: Sie geht nach Hause. Geht sie nach Hause? Reading Markus: Ich spiele jetzt Fußball. Und du? Was machst du? Sonja: Ich spiele auch Fußball, aber Anna spielt nicht. Sie ist krank und bleibt zu Hause. Markus: Was machen Andreas und Stefan? Spielen sie auch nicht? Sonja: Nein. Andreas ist auch krank, und Stefan geht nach Hause. Er hat Hunger. =============================== Macht spass! lesen Sie
 

ananass

New member
בקשר לרמה

אני חושב שראוי להרים קצת את הרמה מעבר לשיחונים של תיירים, (ולהתחיל הודעה על מילים פשוטות בגרמנית עם מילה בסיסיות שנכתבת בשגיאת כתיב...)
 
לדעתי עשינו עד עכשיו קוקטייל

של מלא דברים.. אני חושב שחייב לעשות שייכות בקבוצות מילים.. למשל פעלים(הלכתי,הולך,שיחקתי וכו') בסיס (כן,לא,שלילי חיובי,אני,הוא,מספרים,ימים)-למרות שאת זה עשינו אבל עדיין עצמים (שולחן,כסא,חלון וכו') וכל השאר.. לפני שיש לנו לפחות ידע בסיסי,רק אז אולי אפשר לעבור לזמנים. מה דעתכם?
 

kfirkl

New member
חומד, בשביל זה לך למכון גתה

ותלמד שם ברצינות. ועכשיו לרמה לי אישית אין כל בעיה לכתוב בגרמנית דבוהה- אך אני מעלה תהיות אם אתה תוכל לקרוא את ההודעות... יש כאן אנשים שמתנדבים לחפש ולמצוא חומר ללא כל תמורה ומחוייבות ואף אחד לא חייב ללך כלום, תנסה להעיר הערות כאלו במכון האוטסטרי או בגתה ואני לא מקנא בך. הערות כאלו אינן במקום. אם אתהנ רוצה, תעלה את הרמה בבקשה, מצא חומר שלדעתך יאה לפורום. כל טוב כפיר
 

ShukyD

New member
לדעתי זה טוב

אני רק מתחיל התחלתי עם השיעור הראשון והשני ועכשיו לפה
 

ShukyD

New member
אבל

אין לי מושג איך לקרוא את המילים אני כותב בתקווה שיום אחד אני אמצא מישהו דובר גרמנית שיוכל לעזור לי
 

ananass

New member
wenn du Deutsch kannst,,,

Meine Antwort war gegen niemand,Ich wollte nur sagen dass es villeicht besser waere wenn wir mehr als einfache alltaegliche ausdrucken lernen versuchen, die man so wie so braucht nicht und auf jeden fall kann man sie im woerterbuch ohne probleme finden. auch fuer leute die nur angafangen haben (meine meinung),hilft das nicht. ich wuerde das nicht in dem aututesrin insituet sagen aber nur weil dieses insituet nicht exsistiert.
 

lilithmm

New member
../images/Emo124.gifהודעה מנהלתית

כפי שכתבתי בעבר, יהיו בפורום שיעורים למתחילים מ-0. זה מהות הפורום. שיעורים למתקדמים יכולים להתבצע במקביל, הם מבורכים אבל אופציונליים. אם אתה מתנדב לכתוב שיעור למתקדמים, כולנו נשמח.
 

python 4

New member
שיעור מצויין!../images/Emo51.gif

רק שאלה - מה אומרת הכותרת?
 
אם מישהו מעונייין

אל תצחקו עליי אבל לפני הקמת הפורום כשגיליתי שאין פורום בתפוז התחלתי להכין כרטיסיות עם אוצר מילים לפי נושאים (צבעים חיות רהיטים איברי גוף וגם תמונות תואמות מעין משחק זיכרון וכו') אם מישהו מעוניין אני יכולה או לרשום מידי פעם מילים לפי קבוצות (להעלות אני לא יודעת אם אפשר יהיה להעלות את מה שהכנתי זה כי זה יחסית גדול )
 

lilithmm

New member
ברור../images/Emo70.gifרעיון מעולה../images/Emo70.gif

בקיצור, אנו מחכים לראות את העבודה שלך. אם תוכלי להרכיב משפטים שמכילים את המילים שבקבוצות זה יהיה נפלא.
 
למעלה