שרשור בוקר ליום ה-3 בעיר 2025

לא בוודאי שלא


הנה הכבאית הגיעה לחלץ את החתול, המשימה הסתיימה ומעניין כמה כסף הם יקבלו עליה.
 

סטילהוק

New member
לדעתי כל כך מיהרו עם הריאליטי החדש שלא חשבו על הכל

נתחיל בזה שמדובר בעיר שהתושבים פזורים בה במקומות שונים, ויש רק מצלמה אחת שההפקה מחליטה מה לצלם ומה להראות בא בכל רגע נתון, במקום לשים כמה מצלמות ושהצופים יבחרו במי בה להם לצפות בכל רגע נתון.

במצלמות אבטחה של בית דירות למשל ניתן לצפות בכל רגע נתון באיזה דיירים שרוצים, ובכל חדר שרוצים, ומי שמחליט במי לצפות זה המאבטחים בקונטרול.

נמשיך בזה שבדיוק כמו בפח הגדול שיש סוג של שקופית וצינזורים, במקום פשוט להעביר למצלמה אחרת ולצלם קטע אחר במקום צינזור או שקופית לקטע מסויים.

יש עוד קונספטים שגויים בפורמט הזה, כמו למשל שלא להכניס להם את הבגדים והציוד שאיתו הם הגיעו, ולהציע להם אותו למכירה. מה שאומר שכל תושב יכול לרכוש בכספו בגדים וציוד של תושב אחר. ואם אותו תשוב שהבגדים שייכים לו מודח האם הוא יצטרך לוותר על בגדיו והציוד שאיתו הוא הגיע או אולי לקנות אותו בחזרה? אבל אם הוא מודח זה אומר שיש לו הכי מעט כסף מבין כולם שם.

בקיצור: יותר מדי נעלמים שאין עליהם בינתיים תשובות, ונראה לי שההפקה לא חשבה עליהם עד הסוף. כי זה בכלל נראה שהמשחק הזה נבנה גם ע"י ההפקה תוך כדי תנועה, מה שמזכיר את רועי עוז שלא סגור על המשימות שלו עצמו.
 

tg151

Well-known member
אני בטוח שההפקה חשבה על הנעלמים

זה היום השני בסה"כ. יורם דיבר אתמול עם כמה מהתושבים והוא אמר להם שהשבוע הקרוב יהיה צקלות וניסיונות. בקיצור ניסוי כלים. אמר להם שעד ההדחה הראשונה הם יידעו איך המשחק עובד. אז יש עוד זמן. גם אנחנו נדע יותר דברים. ביום רביעי ארז וקורין יסבירו עוד דברים על המשחק. במיוחד לאור הביקורת שנשמעת באינטרנט על התכנית.
 

tg151

Well-known member
אני מרגיש ששופטים לחומרה את התכנית

אני מבין שתכנית הפתיחה הייתה משעממת. גם אני הבנתי את זה. ואני מבין שלא ברור הכל. אבל אני חושב שאנשים לא מבינים שזה פורמט חדש. זה לא האח הגדול רק עם כסף. בגלל אלמנט של ערוץ הלייב 24/7 כולם ישר קופצים למסקנות שזה גרוע כי "משעמם" או "לא קורה כלום". ברור לי למה עושים את ההשוואה לאח, זה טבעי, כי זה באמת הפורמט שדומה לזה. אבל זה לא. צריך לתת לזה זמן לעבוד. לפחות עד ההדחה הראשונה כדי להבין איך זה עובד. מה שכן שההפקה עשתה טעות לדעתי זה שארז וקורין היו צריכים להסביר את כל החוקים בפשטות בפתיחה, ולא בסרטון מהיר. כי בסופו של יום זה לא משחק כזה מסובך. זה נראה מסובך כי אנחנו לא יודעים איך זה עובד עד הסוף. אבל ברגע שנראה את זה עובד, אנחנו נקלוט את זה.
ובואו, אומרים משעמם,משימה גרועה. בואו. באח הגדול חוץ מיום אחד של משימה, הם כל יום, כל היום יושבים על התחת ומחכים למחר. באח הם לא עושים כלום!! והשבוע משימת התקציב הייתה לבנות מגדל מלבנים! אז בואו, זה לא שהמשימות של האח יותר טובות או שבאח יותר מעניין. ההבדל היחידי הוא (לטובת האח) שהם כבר חודש שם, ויש דינמיקה והכל).
אני הייתי רוצה שהמשימות ב-2025 יהיו יותר מעניינות ולא יהיו כמו המשימות של האח. באספקט הזה אני מסכים שזה מעצבן וגרוע אם כל המשימות יהיו כך. אבל הי, על היום הראשון הוא נתן להם משימה שתשאיר אותם ערים כל הלילה בעוד בבית האח הם הולכים לישון ב-21:00 בערב.

גם באח הגדול אם אתה לא מכיר שום דבר מהפורמט אתה לא תבין מה זה הפורמט הזה. איך הם מתקיימים? איך מנצחים. וכו'. אם אתה לא מכיר שום דבר מפורמט האח, זה ירגיש אותו דבר בדיוק. פשוט לנו ולכל המדינה פורמט האח זה משהו שאנחנו מכירים כל כך טוב שכל דבר שנראה דומה זה ישר גרוע ומסובך. אני בטוח שהחוקים של המשחק של 2025 הם לא מסובכים מדי. פשוט צריך להכיר אותם. שלא תבינו לא נכון. גם אני מבולבל ולא מבין עד הסוף איך זה עובד, אבל אני פתוח למשהו חדש.

אח הגדול יצא לי מכל החורים וצפייה בו מעצבנת אותי.

בקיצור, אני לא בא בטענות לכל מי שלא התחבר או מבין. ממש לא. אני אומר את זה ממקום של באסה. ופה ההפקה נכשלה.נכשלה בלהסביר את המשחק וזה יעבוד לרעתם. כי מעתה והלאה הרייטינג רק יילך ויירד. אם לא תפסת את הצופים בפרק הראשון, אתה אבוד.
 

mox10

New member
הטעות הכי גדולה של ההפקה,לא היתה רק בפרק הפתיחה

במקום לקדם את התוכנית עם פורמט לא מוכר,באמצעות הסברים והדגמות הרבה לפני הפרק הראשון, כך שנבין במה מדובר, (אפשר היה לעשות הרבה פרומואים לדוגמא,,של הסברים,על הפורמט, ),הם החליטו שהפורמט עד הפרק הראשון יהיה לוט בערפל,ואיש לא ידע ,כולל הדיירים ,במה מדובר,,רק בפרק הראשון התחילו להסביר, וגם לא כולם הבינו, ואז התחילה בגלל זה נתישה של צופים ,אפילו במהלך הפרק הראשון, עכשיו יהיה הרבה יותר קשה להפקה להחזיר את כמות הצופים שההפקה
רצתה שיהיו.ביום רביעי מחר,נדע מה יהיה הרייטינג, ואם הוא יהיה נמוך במיוחד,אז לדעתי, כבר עכשיו אפשר להכריז על הפורמט הזה ככישלון קולוסאלי.כי מי יחזור להמשיך לצפות ב24/7 ,וגם בתוכנית ,שכבר התוכנית מוגדרת בידי הצופים ככישלון?וכבר לא משנה מה יורם ז'אק יעשה.
 

tg151

Well-known member
לא יודע אם כשלון אבל אכזבה בהחלט

מי שלא אהב בפרק הראשון לא יחזור לראות את הפרק השני. וזה מה שידפוק אותם. מה גם, שממולם יהיה את האח הגדול עם הדחה וגם עם הכניסה של השחקן הטורקי הזה. אז זה יהיה אירוע והאח יביס את 2025. פעם ראשונה מאז הפיצול שרשת ינצחו את קשת כשקשת שמים תחרות מולם. לדעתי זה מה שיקרה.
 

shouldistay

Active member
מסכימה

הם היו צריכים לעשות פרומואים שיסבירו ולא יעלו את רף הציפיות לשחקים.
אבל לדעתי רק אחרי כמה וכמה תוכניות יהיה אפשר לשפוט אם זה כשלון.
מה שכן - יש סיכוי שהם יגלו דבר מה קצת מוזר...
שהלייב - מיותר. פשוט כך.
לא כל תוכנית צריכה לייב.
 

jj25

New member
עיר 2025-עיר רפאים,שוממה ומדכאת!

כאשר אני צופה בעיר 2,025...אני מרגיש כאילו
בעתיד בשנת 25,איראן הפילה פצצה אטומית על ישראל חס וחלילה.
וכל מי שנשארו ביום שאחרי הפצצה,אילו רק הרובוטים ותריסר ניצולים...
מדכא.
 

jj25

New member
עיר רפאים2025-יש לי הצעות לפתרון

זה קשה ומדכא לראות את הרחובות השוממים של העיר 2025.
*אני מציע,להכניס עוברי אורח לעיר,
אורחים ליום אחד,מבקרים לכמה שעות.לדוגמה-
להכניס לעיר כיתה של בית-ספר והמורה שיבואו לבקר
את שידורי הטלוויזיה....
*לפתוח שוק (אמיתי),עם דוכנים,קהל אמיתי מבחוץ,מוכרים וקונים.
 

רינתי77

Active member
מתברר שמיכאל עשה את המשמרת במקום דומיניק, החליט לא להעיר

את דומיניק ולהמשיך לשמור. עוד מתברר שזאת לא הייתה בכלל המשמרת של דומיניק, אלא הוא התנדב לשמור במקום לימור. הנה ככה נוצרים קשרים ובריתות.
 

רינתי77

Active member
בכלל לא. הוא מעריך את מה שמיכאל עשה ואמר

שגם הוא היה עושה את אותו הדבר במקומו.
 
הם מדברים עכשיו על הכוכב הבא לאירוויזיון

ומתלהבים מהמתמודדים שעלו לגמר...
נחמד שהם לא מנותקים מהעולם ויודעים שהיום הגמר והם מתלהבים מקובי מרימי ושפיטה. וואלה אני מסכימה עם הבלונדינית בעלת השיער החלק. איך קוראים לה? אוליי זאת שרי?
 

tg151

Well-known member
הבלונדינית הגבוהה (שגרה בבית הפרטי) זאת נטע

יש בלונדינית אחרת שגרה באכסניה שזאת שרי, כן.

בוא נעשה סדר.

בבית הפרטי גרות:
נטע - הבלונדינית
הודיה - הצעירה ביותר עם הראסטות
סיגל - הלסבית (סורי על התיוג, אני לא אוהב לתייג ככה. פשוט לא ידעתי איך, אז נלך לפי סטריאוטיפים)

באכסניה ישנים:
דומיניק - בלונדיני, זה שהיה בכלא. הוא חייל עכשיו בן 25
מיכאל - זה שגר בקרוואן בחוף כלשהו
לימור - הספרית עם השיער השחור לבן
מנואל - מקעקעת עם שיער שטני או שחור. לא בטוח
שרי - בלונדינית עם קול גבוה עזה שמתלוננת הרבה
ג'ו - האיש המבוגר בעיק. קירח. היה מתעמל אולימפי בעבר. זה שרוצה כל היום אספרסו קצר

בבית המלון:
סמי - מורה ליוגה
דודו - השיפוצניק
ג'קי - גם קירח ומבוגר. ואין לי מושג לגביו. חחח
 

tg151

Well-known member
הודעת רדיו העיר:

בהמשך היום מנהלת הבנק תיפגש עם מנהל הפרוייקט (דומיניק)כנראה כדי לתת לו את הכסף למשימה שיתחלק בין כל התושבים. והוא אמר עוד משהו שלא הצלחתי לקלוט היה רעש של דיבורים. שזה קטע שאני אף פעם לא מבין (גם באח) ישראלים, תמיד מסבירים להם, הם לא מקשיבים בשקט עד הסוף. תמיד מדברים בזמן ההסבר. ואז בסוף הם שואלים מיליון שאלות.
&nbsp
אז גם פה ככה, ג'ו הזה לא הקשיב. רק עניין אותו הקפה. וגם דומיניק, אמרו לו כמה פעמים שאסור לעשן ליד הבית הפרטי והוא בכל זאת ממשיך לעשן. הוא לא עושה דווקא. הוא פשוט שוכח. הם יזכרו טוב טוב ברגע שהם יראו כמה קנסות הם יקבלו בסופ"ש.



 
למעלה