חדשות, כתבות ומאמרים

טאוֹ

New member
איך חיידיקים מטיילים במטוסים - ואיך ניתן לעצור אותם

ריימונד וואנג רק בן 17 וכבר עוזר בבניית עתיד בריא יותר. באמצעות דינמיקה של נוזלים, הוא יצר סימולציות חישוביות של איך האוויר נע במטוסים, ומה שמצא מטריד - כאשר אדם מתעטש במטוס, זרימת האוויר למעשה מסייעת להפיץ פתוגנים לנוסעים אחרים. וואנג מציג אנימציה בלתי נשכחת של התניידות עיטוש בתוך חלל המטוס, כמו גם את פתרון עטור הפרסים שלו: מכשיר קטן, בצורת סנפיר שמגביר את זרימת האוויר הנקי במטוסים ומפנה ממנו את האוויר שעמוס בפתוגן.
 

טאוֹ

New member
מה הופך חיים לטובים? שיעור מהמחקר הארוך ביותר על אושר

מה עושה אותנו מאושרים ובריאים כשאנחנו מתקדמים בחיים? אם אתם חושבים שזו תהילה וכסף, אתם לא לבד — אלא, לפי הפסיכיאטר רוברט וולדינגר, אתם טועים. כשמנהל המחקר בן 75 השנה על התפתחות בוגרים, לוולדינגר יש גישה חסרת תקדים למידע על אושר אמיתי ושביעות רצון. בהרצאה זו, הוא חולק את השיעורים החשובים שנלמדו מהמחקר כמו גם חוכמה פרקטית ועתיקה כמו הגבעות על איך לבנות חיים ארוכים ומספקים.
 

טאוֹ

New member
אמנות שעשויה מאמון, פגיעות, וקשר

האמנות של מרינה אברמוביץ' דוחפת את הגבולות בין קהל לאמן תוך חיפוש אחר תודעה מוגברת ושינוי אישי. בעבודה פורצת דרך מ-2010, "האמן הוא נוכח", היא פשוט ישבה על כיסא מול קהל במשך שמונה שעות ביום...עם תוצאות מרגשות. עבודתה הנועזת ביותר אולי עדיין בתכנון — היא תלבש צורה כמכון אמנות המוקדש לניסויים ולפעולות פשוטות שיבוצעו תוך מודעות ותשומת לב. "כלום לא קורה אם אתם תמיד עושים דברים באותה הדרך," היא אומרת. "השיטה שלי היא לעשות דברים מהם אני מפחדת, דברים שאינני מכירה, ללכת לאזורים שבהם איש לא היה".
 

טאוֹ

New member
בעודף משקל ומפחדים מסוכרת? תתחילו לזוז

השמנה גורמת להפרעות רבות בגוף והיא הבסיס לשינויים דלקתיים כרוניים בגוף, לעלייה בלחץ הדם, לעלייה ברמות הכולסטרול וכמובן להתפרצות סוכרת. איך זה קשור לאורח החיים שלנו, למה שינוי תזונתי לבדו לא מספיק ומה הקשר לפעילות גופנית?

הכתבה
 

טאוֹ

New member
מה עלול לקרות למי ששותה 2 כוסות משקאות מוגזים/ממותקים ביום

שתי כוסות שמכילות 200 מ"ל - שווה ערך לקצת יותר מפחית ביום - עלולות להגדיל את הסיכון לכשל לב ב-23%, על פי מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים במכון "קרולינסקה" בשטוקהולם ומתפרסם בכתב העת Heart.

הכתבה
 

טאוֹ

New member
הטיפול בשיאצו לאוטיסטים בתפקוד נמוך

במאמר זה אציג סיכום עבודה של שלוש שנות טיפול בשיאצו לאוטיסטים בתפקוד נמוך. לטיפול בשיאצו יכולת להשפיע באופן חיובי על אוטיסטים: מחזק את יכולות התקשורת שלהם, מרגיע, ומסייע לבעיות בריאות שונות. המאמר מפרט אתגרים שונים בטיפול, מציע דרכי התמודדות ומציג מסקנות.
 
למעלה