והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל


ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראל
זה היה מוצר חדש של סימנס, לא משהו קיים - בניגוד לדאבל דק של בומברדייה למשל שנעשה בו שימוש נרחב ברכבת הגרמנית. כשיש מוצר חדש לגמרי שעדיין לא נוסה במפעיל רכבות אחר, ברור שיהיו חבלי לידה. פותרים אותם וממשיכים הלאה.
 
אז הזכיה היא, עם דגם חדש

והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
אז הזכיה היא, עם דגם חדש
(ש ״עדיין לא נמצא בשמוש בעולם״, ראה אורן דורי TheMarker מ 26.09.2017).
מענין לדעת אם גם אלסטום הציעה את הדגם החדש שלה (עדיין לא מיוצר)
X'Trapolis CityDuplex (ראה תמונה) הכולל קרונות חד-קומתיים ודו-קומתיים עם מעבר חופשי ביניהם(טיפוס Boa), שישמשו את ה RER בפאריס החל מ 2022.
אני ניחשתי כאן לפני מספר ימים שהחברה הציעה את קרונות הRER מטיפוס MI 09 שיצורו הופסק לא מזמן, אבל אולי טעיתי?

 
סביר להניח שזה הדגם שהציעה סימנס

אז הזכיה היא, עם דגם חדש
(ש ״עדיין לא נמצא בשמוש בעולם״, ראה אורן דורי TheMarker מ 26.09.2017).
מענין לדעת אם גם אלסטום הציעה את הדגם החדש שלה (עדיין לא מיוצר)
X'Trapolis CityDuplex (ראה תמונה) הכולל קרונות חד-קומתיים ודו-קומתיים עם מעבר חופשי ביניהם(טיפוס Boa), שישמשו את ה RER בפאריס החל מ 2022.
אני ניחשתי כאן לפני מספר ימים שהחברה הציעה את קרונות הRER מטיפוס MI 09 שיצורו הופסק לא מזמן, אבל אולי טעיתי?
סביר להניח שזה הדגם שהציעה סימנס
הוא יכנס לשימוש בגרמניה בסוף 2018.

http://www.rrx.de/konzept/der-weg-zum-ziel/

 

luckydude

Active member
אכן. מבוסס על אותו דגם חדש.

סביר להניח שזה הדגם שהציעה סימנס
הוא יכנס לשימוש בגרמניה בסוף 2018.

http://www.rrx.de/konzept/der-weg-zum-ziel/
אכן. מבוסס על אותו דגם חדש.
הגרמנים הזמינו כאלו ב 1.7 מיליארד יורו לרשת ה RRX.
&nbsp
פרטים טכניים על הקרונועים שיסופקו לגרמניה:
&nbsp
https://www.siemens.com/press/pool/de/feature/2015/mobility/2015-03-rrx/datasheet-desiro-e.pdf
 

Bus Nerd

Active member
הפיצ'ר הכי טוב: שליטה במיזוג לפי כמות הנוסעים

אכן. מבוסס על אותו דגם חדש.
הגרמנים הזמינו כאלו ב 1.7 מיליארד יורו לרשת ה RRX.
&nbsp
פרטים טכניים על הקרונועים שיסופקו לגרמניה:
&nbsp
https://www.siemens.com/press/pool/de/feature/2015/mobility/2015-03-rrx/datasheet-desiro-e.pdf
הפיצ'ר הכי טוב: שליטה במיזוג לפי כמות הנוסעים
במקום לקפוא מקור בנסיעה ברכבת כשהיא ריקה ולמות מחום כשהיא עמוסה.

את ה"infotainment system" שכתובה במפרט אני מקווה שר"י לא באמת יזמינו - גם חבל על הכסף, וגם מערכות כאלו הם פתח לפרצות אבטחה מסוכנות - בעיקר כשהקרונות מתקשרים ביניהם ב־ethernet.
 
למה 330 קרונות לר״י (ו 90 קרונות לנתע)?

והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
למה 330 קרונות לר״י (ו 90 קרונות לנתע)?
אני חושב שצריך בעצם לדבר על כ 60 מערכים לר״י (ו 45 מערכים באורך 76מ׳ לנתע) .
לדעתי העתונאים צריכים לחדד קצת את הודעת ר״י כי לציבור נראה שיוזמנו 330 קרונות חליפיים עם הקרונות של הצי הקיים היום, מה שבפרוש לא צפוי, לא ניתן יהיה לחבר את אותם הקרונות לקטרי הדיזל שבשמוש או לקטרים החשמליים שעומדים להגיע בקרוב.
ההודעה להלן
http://www.railwaypro.com/wp/israel-railways-launched-60-emus-tender/
הרבה יותר מדויקת: ר״י תזמין כ 60 מערכים מורכבים (כל אחד) מקרונות ממונעים וקרונות נגררים מחוברים ביניהם באופן קבוע; קרונות הקצה בעלי תא נהיגה יהיו מצוידים במחברים אוטומטיים אינטגרליים(Scharfenberg) כדי שבשעות שיא ביקוש יחוברו יחד 2 או אפילו 3 מערכים, כדי לייצור רכבות ארוכות בנות 8 עד 10 קרונות.

למה לא לקרוא למערך: ״מערך חשמלי עצמאי-הנע״? להבדיל מ קרונוע.
EMU, Electro Motor Unit
Element Automoteur Electrique
 

luckydude

Active member
זו כתבה מלפני יותר משנה שמתייחסת למה שהיה רשום במכרז המקורי.

למה 330 קרונות לר״י (ו 90 קרונות לנתע)?
אני חושב שצריך בעצם לדבר על כ 60 מערכים לר״י (ו 45 מערכים באורך 76מ׳ לנתע) .
לדעתי העתונאים צריכים לחדד קצת את הודעת ר״י כי לציבור נראה שיוזמנו 330 קרונות חליפיים עם הקרונות של הצי הקיים היום, מה שבפרוש לא צפוי, לא ניתן יהיה לחבר את אותם הקרונות לקטרי הדיזל שבשמוש או לקטרים החשמליים שעומדים להגיע בקרוב.
ההודעה להלן
http://www.railwaypro.com/wp/israel-railways-launched-60-emus-tender/
הרבה יותר מדויקת: ר״י תזמין כ 60 מערכים מורכבים (כל אחד) מקרונות ממונעים וקרונות נגררים מחוברים ביניהם באופן קבוע; קרונות הקצה בעלי תא נהיגה יהיו מצוידים במחברים אוטומטיים אינטגרליים(Scharfenberg) כדי שבשעות שיא ביקוש יחוברו יחד 2 או אפילו 3 מערכים, כדי לייצור רכבות ארוכות בנות 8 עד 10 קרונות.

למה לא לקרוא למערך: ״מערך חשמלי עצמאי-הנע״? להבדיל מ קרונוע.
EMU, Electro Motor Unit
Element Automoteur Electrique
זו כתבה מלפני יותר משנה שמתייחסת למה שהיה רשום במכרז המקורי.
בכל מקרה, עדיין לא פורסם מהי התצורה הסופית ואופציות ההרכבה של המערכים שיוזמנו מסימנס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה