והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות

מצב
הנושא נעול.

ronitv1

New member
והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות

והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
 

ronitv1

New member
כן זה אותה חברה מושחתת שהורשעה בישראל בפרשת חברת חשמל

והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
כן זה אותה חברה מושחתת שהורשעה בישראל בפרשת חברת חשמל
והיה עלייה סימן שאלה שכן היא הייתה על תנאי מכוון שלא שילמה

אתה חובה-קנס כספי למדינה בפרשת השחיתות עד לפני חצי שנה .

אני טוען שכמעט כל קרונות מהעולם היו טובות ומשהו מסריח פה

ראה תגובות בפורם רוטר

http://rotter.net/forum/scoops1/428154.shtml
 

ronitv1

New member
ואני לא מחובר לרוטר ,ככה שאני לא כותב את התגובות שם

כן זה אותה חברה מושחתת שהורשעה בישראל בפרשת חברת חשמל
והיה עלייה סימן שאלה שכן היא הייתה על תנאי מכוון שלא שילמה

אתה חובה-קנס כספי למדינה בפרשת השחיתות עד לפני חצי שנה .

אני טוען שכמעט כל קרונות מהעולם היו טובות ומשהו מסריח פה

ראה תגובות בפורם רוטר

http://rotter.net/forum/scoops1/428154.shtml
ואני לא מחובר לרוטר ,ככה שאני לא כותב את התגובות שם
 

25306yosef

New member
האם המיזוג כולל גם את חטיבות האיתות והבקרה?

והופ... סימנס ואלסטום ממזגות את עסקי הרכבות...
https://www.siemens.com/press/PR2017090442COEN
האם המיזוג כולל גם את חטיבות האיתות והבקרה?
או שהמיזוג הוא רק לנייד המסילתי?

החברות אלסטום וסימנס מיצרות גם מערכות איתות ובקרה לצורך תפעול מערך הרכבות והן המתחרות של חברת תאלס.

לאחר מלחמת העולם השנייה החברות הגרמניות לורנץ (SEL), AEG וסימנס היו היצרנית של מערכות האיתות לגרמניה המערבית.

על פי הסימון הגרמני של מערכות האיתות (לאחר מלחמת העולם השנייה), מערכת האיתות של חברת סימנס קיבלה בגרמניה את הסימון Dr S, מערכת האיתות של חברת לורנץ / SEL (מה שיש במדינת ישראל לאחר הסכם השילומים עם גרמניה) קיבלה את הסימון Dr L, ומערכת האיתות של חברת AEG קיבלה את הסימון Dr A.

ברכבת ישראל נעשה שימוש בסימון Dr L המציין שמערכות האיתות החשמלי של רכבת ישראל הן מתוצרת חברת לורנץ שהפכה בשנת 1958 לחברת SEL שהפכה בשנת 2007 לחברת תאלס.
 
הערב ב 21:15 שעון פאריס פורסמה ההודעה הרשמית המבהירה את ההסכ

האם המיזוג כולל גם את חטיבות האיתות והבקרה?
או שהמיזוג הוא רק לנייד המסילתי?

החברות אלסטום וסימנס מיצרות גם מערכות איתות ובקרה לצורך תפעול מערך הרכבות והן המתחרות של חברת תאלס.

לאחר מלחמת העולם השנייה החברות הגרמניות לורנץ (SEL), AEG וסימנס היו היצרנית של מערכות האיתות לגרמניה המערבית.

על פי הסימון הגרמני של מערכות האיתות (לאחר מלחמת העולם השנייה), מערכת האיתות של חברת סימנס קיבלה בגרמניה את הסימון Dr S, מערכת האיתות של חברת לורנץ / SEL (מה שיש במדינת ישראל לאחר הסכם השילומים עם גרמניה) קיבלה את הסימון Dr L, ומערכת האיתות של חברת AEG קיבלה את הסימון Dr A.

ברכבת ישראל נעשה שימוש בסימון Dr L המציין שמערכות האיתות החשמלי של רכבת ישראל הן מתוצרת חברת לורנץ שהפכה בשנת 1958 לחברת SEL שהפכה בשנת 2007 לחברת תאלס.
הערב ב 21:15 שעון פאריס פורסמה ההודעה הרשמית המבהירה את ההסכ
https://www.siemens.com/press/en/pr...e/2017/corporate/pr2017090442coen.htm&content[]=Corp
 

ronitv1

New member
לפי ההודעה המטה הניהולי העולמי והכספי יהיה בפריז

הערב ב 21:15 שעון פאריס פורסמה ההודעה הרשמית המבהירה את ההסכ
https://www.siemens.com/press/en/pr...e/2017/corporate/pr2017090442coen.htm&content[]=Corp
לפי ההודעה המטה הניהולי העולמי והכספי יהיה בפריז
סימנס תקבל 50% ממניות אלסטום מהם תקנה 2% .

ההודעה באה להדגיש אתה התחרות העולמית מהמזרח הרחוק .

בצרפת יש מי שדחף לזה ויש מי שחושב שזה רע מחשש שזה יפיל

דווקא את המפעלים בצרפת ,כי עלות היצור בגרמניה זולה יותר .
 

dctgdctg

Member
מתוך מצגת המשקיעים

לפי ההודעה המטה הניהולי העולמי והכספי יהיה בפריז
סימנס תקבל 50% ממניות אלסטום מהם תקנה 2% .

ההודעה באה להדגיש אתה התחרות העולמית מהמזרח הרחוק .

בצרפת יש מי שדחף לזה ויש מי שחושב שזה רע מחשש שזה יפיל

דווקא את המפעלים בצרפת ,כי עלות היצור בגרמניה זולה יותר .
מתוך מצגת המשקיעים
[URL]https://www.siemens.com/investor/pool/en/investor_relations/financial_publications/speeches_and_presentations/Analyst-Call-Presentation-Siemens-Mobility-Alstom.pdf[/URL]

 

ronitv1

New member

25306yosef

New member
אני מצטט מתוך הכתבה את הקטע החשוב (בשבילי),

הכתבה בדה מרקר כמו שאמרתי מטה החברה יהיה בפריז
https://www.themarker.com/wallstreet/1.4472385
אני מצטט מתוך הכתבה את הקטע החשוב (בשבילי),
הדבר החשוב (בשבילי) מודגש עם קו תחתון:

"סימנס הגרמנית תעביר את עסקי ייצור הרכבות וקרונות הנוסעים וכן ציוד האיתות לאלסטום הצרפתית..."

כלומר, על פי המפורסם בכתבה ובהתאם לנכונות המידע המפורסם בכתבה, מעתה יהיו שתי חברות ענק צרפתיות המספקות מערכות תקשורת לצורך איתות ובקרת תנועת הרכבות, חברת אלסטום-סימנס הממוזגת וחברת תאלס הצרפתית שחטיבת הרכבות שלה נמצאת באזור שטוטגרט בגרמניה.
 

ronitv1

New member
עוד כתבה על המכרז ,הרכבת ויתרה בקלות

אני מצטט מתוך הכתבה את הקטע החשוב (בשבילי),
הדבר החשוב (בשבילי) מודגש עם קו תחתון:

"סימנס הגרמנית תעביר את עסקי ייצור הרכבות וקרונות הנוסעים וכן ציוד האיתות לאלסטום הצרפתית..."

כלומר, על פי המפורסם בכתבה ובהתאם לנכונות המידע המפורסם בכתבה, מעתה יהיו שתי חברות ענק צרפתיות המספקות מערכות תקשורת לצורך איתות ובקרת תנועת הרכבות, חברת אלסטום-סימנס הממוזגת וחברת תאלס הצרפתית שחטיבת הרכבות שלה נמצאת באזור שטוטגרט בגרמניה.
עוד כתבה על המכרז ,הרכבת ויתרה בקלות
https://www.themarker.com/dynamo/1.4473557
 

darkshadow1

New member
כנראה ויתרו על שיפור ההצעות בגלל המיזוג.

עוד כתבה על המכרז ,הרכבת ויתרה בקלות
https://www.themarker.com/dynamo/1.4473557
כנראה ויתרו על שיפור ההצעות בגלל המיזוג.
כמו שמצוין בכתבה- אם הרכבת לא הייתה "מוותרת בקלות", היא הייתה פשוט מבקשת שוב הצעות מסימנס ומאלסטום- שהן כיום אותה חברה ואין סיבה שהיא הייתה מקבלת מהן הצעה נמוכה יותר בכל מקרה.
המכרז הזה קצת מסריח בכל מקרה: 4 חברות בינלאומיות מובילות נפסלו אפילו לפני שלב הצעות המחיר. נשארו 2 חברות, אחת מהן סימנס שידועה בכך שהיא משחדת פקידים באופן קבוע כדי לזכות במכרזים, והשנייה אלסטום שבדיוק אחרי סגירת המכרז התמזגה עם סימנס- ועוד סימנס זכתה במכרז על אף הניסיון הלא מוצלח במיוחד של רכבת ישראל עם קרונות סימנס.
 

Bus Nerd

Active member
כולם אומרים שקרונות סימנס לא מוצלחים ואני לא מבין למה

כנראה ויתרו על שיפור ההצעות בגלל המיזוג.
כמו שמצוין בכתבה- אם הרכבת לא הייתה "מוותרת בקלות", היא הייתה פשוט מבקשת שוב הצעות מסימנס ומאלסטום- שהן כיום אותה חברה ואין סיבה שהיא הייתה מקבלת מהן הצעה נמוכה יותר בכל מקרה.
המכרז הזה קצת מסריח בכל מקרה: 4 חברות בינלאומיות מובילות נפסלו אפילו לפני שלב הצעות המחיר. נשארו 2 חברות, אחת מהן סימנס שידועה בכך שהיא משחדת פקידים באופן קבוע כדי לזכות במכרזים, והשנייה אלסטום שבדיוק אחרי סגירת המכרז התמזגה עם סימנס- ועוד סימנס זכתה במכרז על אף הניסיון הלא מוצלח במיוחד של רכבת ישראל עם קרונות סימנס.
כולם אומרים שקרונות סימנס לא מוצלחים ואני לא מבין למה
הם הרבה יותר נוחים מקרונות הבומברדייר של ר"י, שקטים יותר, מתאימים בדיוק לגובה הרציף (מה שמאפשר עלייה וירידה נוחים ומהירים יותר), הנגישות שלהם למוגבלים בתנועה ואופניים יותר טובה (לא צריך ללכת עד לקרון האחרון)

אז למה בדיוק ניסיון שלילי?
ואם זה באמת "ניסיון שלילי" אז למה ר"י בזמנו מימשה את האופציה להזמין עוד מהם?
 

scooby5

Member
ההתחלה היתה קשה, עניין המדרגות

כולם אומרים שקרונות סימנס לא מוצלחים ואני לא מבין למה
הם הרבה יותר נוחים מקרונות הבומברדייר של ר"י, שקטים יותר, מתאימים בדיוק לגובה הרציף (מה שמאפשר עלייה וירידה נוחים ומהירים יותר), הנגישות שלהם למוגבלים בתנועה ואופניים יותר טובה (לא צריך ללכת עד לקרון האחרון)

אז למה בדיוק ניסיון שלילי?
ואם זה באמת "ניסיון שלילי" אז למה ר"י בזמנו מימשה את האופציה להזמין עוד מהם?
ההתחלה היתה קשה, עניין המדרגות
אולי היו עוד דברים.
בכל מקרה, אני מעדיף בהרבה כל מערך אלסטום או סימנס על פני dd
 

Bus Nerd

Active member
ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראל

ההתחלה היתה קשה, עניין המדרגות
אולי היו עוד דברים.
בכל מקרה, אני מעדיף בהרבה כל מערך אלסטום או סימנס על פני dd
ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראל
זה היה מוצר חדש של סימנס, לא משהו קיים - בניגוד לדאבל דק של בומברדייה למשל שנעשה בו שימוש נרחב ברכבת הגרמנית. כשיש מוצר חדש לגמרי שעדיין לא נוסה במפעיל רכבות אחר, ברור שיהיו חבלי לידה. פותרים אותם וממשיכים הלאה.
 

darkshadow1

New member
אבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.

ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראל
זה היה מוצר חדש של סימנס, לא משהו קיים - בניגוד לדאבל דק של בומברדייה למשל שנעשה בו שימוש נרחב ברכבת הגרמנית. כשיש מוצר חדש לגמרי שעדיין לא נוסה במפעיל רכבות אחר, ברור שיהיו חבלי לידה. פותרים אותם וממשיכים הלאה.
אבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.
בפעם הקודמת שהוזמנו קרונות מסימנס היו כמה דחיות במועד ההספקה, ואחר כך עוד היו בעיות טכניות שהצריכו מר"י להוציא את הקרונות משירות לזמן קצר. אופציה לרכישת כ-500 קרונות נוספים (על ה-87 שנרכשו) לא מומשה מעולם.
 

ronitv1

New member
אכן יש תחושת סירחון כמו שהרוב חושבים

אבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.
בפעם הקודמת שהוזמנו קרונות מסימנס היו כמה דחיות במועד ההספקה, ואחר כך עוד היו בעיות טכניות שהצריכו מר"י להוציא את הקרונות משירות לזמן קצר. אופציה לרכישת כ-500 קרונות נוספים (על ה-87 שנרכשו) לא מומשה מעולם.
אכן יש תחושת סירחון כמו שהרוב חושבים
ידעו גם מראש שאלסטום הכי יקרה !!!
הכל מהלך מחושב ואז בכלל לא טרחו להתמקח על המחיר .

ובאמת אני לא מבין מה רע ברכבות של התאגיד הסיני הגדול בעולם

או יפני צ'כי או איטלקי.....
 

Bus Nerd

Active member
לא מימשו את *כל* האופציה, אבל כן מימשו את חלקה

אבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.
בפעם הקודמת שהוזמנו קרונות מסימנס היו כמה דחיות במועד ההספקה, ואחר כך עוד היו בעיות טכניות שהצריכו מר"י להוציא את הקרונות משירות לזמן קצר. אופציה לרכישת כ-500 קרונות נוספים (על ה-87 שנרכשו) לא מומשה מעולם.
לא מימשו את *כל* האופציה, אבל כן מימשו את חלקה
https://he.wikipedia.org/wiki/סימנס_ויאג'ו_לייט

"בתחילת שנת 2010, בעקבות מחסור צפוי בציוד נייד, החליטה רכבת ישראל לממש את האופציה לרכישת קרונות נוספים, והזמינה ארבעה קרונות ניהוג ו-27 קרונות רגילים"

ולא, במקרה של המכרז הנוכחי ר"י לא מזמינה מוצר חדש לגמרי - לסימנס כבר יש פלטפורמה ל־EMU דו קומתי.
 
דוקא במקרה זה המוצר הוא חדש.

לא מימשו את *כל* האופציה, אבל כן מימשו את חלקה
https://he.wikipedia.org/wiki/סימנס_ויאג'ו_לייט

"בתחילת שנת 2010, בעקבות מחסור צפוי בציוד נייד, החליטה רכבת ישראל לממש את האופציה לרכישת קרונות נוספים, והזמינה ארבעה קרונות ניהוג ו-27 קרונות רגילים"

ולא, במקרה של המכרז הנוכחי ר"י לא מזמינה מוצר חדש לגמרי - לסימנס כבר יש פלטפורמה ל־EMU דו קומתי.
דוקא במקרה זה המוצר הוא חדש.
המערך הראשון במבנה של 4 קרונות (2 דו-קומתיים+ 2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה) הוצג לראשונה רק לפני חודשיים וחצי .

http://www1.wdr.de/nachrichten/rrx-vorstellung-100.html

המערכים הסדרתיים ימסרו למפעיל החל מסוף השנה הבאה ואלה של רכבת ישראל יהיו כמובן חדשים לגמרי וקודם כל בגלל הזנתם ב 25 קוולט/50 הרץ במקום 16.66/15בגרמניה.
בכתבה נאמר שבנתיים הדגם לא נוסה ב 160קמ״ש.
אם לא יהיה שנוי אז בר״י יהיו מערכים קצרים וגם ארוכים(4 דו-קומתיים+2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה), עקרונית אפשר לחשוב שעם הזמן ר״י תפעיל רכבות של 3 מערכים קצרים של 4 קרונות, קרי סה״כ 12 קרונות או 2 מערכים ארוכים של 6 קרונות, קרי 12 קרונות.......עוד חזון למועד!!!!!!
 

Bus Nerd

Active member
אז ר"י יהיה הלקוח הראשון שייקבל את הדגם?

דוקא במקרה זה המוצר הוא חדש.
המערך הראשון במבנה של 4 קרונות (2 דו-קומתיים+ 2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה) הוצג לראשונה רק לפני חודשיים וחצי .

http://www1.wdr.de/nachrichten/rrx-vorstellung-100.html

המערכים הסדרתיים ימסרו למפעיל החל מסוף השנה הבאה ואלה של רכבת ישראל יהיו כמובן חדשים לגמרי וקודם כל בגלל הזנתם ב 25 קוולט/50 הרץ במקום 16.66/15בגרמניה.
בכתבה נאמר שבנתיים הדגם לא נוסה ב 160קמ״ש.
אם לא יהיה שנוי אז בר״י יהיו מערכים קצרים וגם ארוכים(4 דו-קומתיים+2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה), עקרונית אפשר לחשוב שעם הזמן ר״י תפעיל רכבות של 3 מערכים קצרים של 4 קרונות, קרי סה״כ 12 קרונות או 2 מערכים ארוכים של 6 קרונות, קרי 12 קרונות.......עוד חזון למועד!!!!!!
אז ר"י יהיה הלקוח הראשון שייקבל את הדגם?
כמובן שייבנו "חדש" במיוחד עבור ר"י, אבל יש הבדל בין דגם שלא נוסה בשום מקום ותוכנן מאפס עבור לקוח סצפיפי (הViaggio Light) לבין דגם שנעשה בו שימוש במקום אחר ופשוט עשו התאמות בתכנון לפני שבנו בשביל ר"י - כמו הקרונות של בומברדייר שיש אצלנו.

מה שמשנה לכמות התקלות זה פשוט אם אנחנו נהיה הלקוח הראשון שייקבל את הדגם הזה. אם אנחנו הראשון, יהיו יותר תקלות. אם אנחנו השני, רוב התקלות כבר יתגלו אצל הלקוח הראשון ויתוקנו לפני שיגיע המשלוח לכאן בכלל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה