כן זה אותה חברה מושחתת שהורשעה בישראל בפרשת חברת חשמלוהזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
ואני לא מחובר לרוטר ,ככה שאני לא כותב את התגובות שםכן זה אותה חברה מושחתת שהורשעה בישראל בפרשת חברת חשמל
והיה עלייה סימן שאלה שכן היא הייתה על תנאי מכוון שלא שילמה
אתה חובה-קנס כספי למדינה בפרשת השחיתות עד לפני חצי שנה .
אני טוען שכמעט כל קרונות מהעולם היו טובות ומשהו מסריח פה
ראה תגובות בפורם רוטר
http://rotter.net/forum/scoops1/428154.shtml
והופ... סימנס ואלסטום ממזגות את עסקי הרכבות...והזוכה במכרז רכבת ישראל בעבור 380 מיליון שקל-קורנות
סימנס
האם המיזוג כולל גם את חטיבות האיתות והבקרה?
הערב ב 21:15 שעון פאריס פורסמה ההודעה הרשמית המבהירה את ההסכהאם המיזוג כולל גם את חטיבות האיתות והבקרה?
או שהמיזוג הוא רק לנייד המסילתי?
החברות אלסטום וסימנס מיצרות גם מערכות איתות ובקרה לצורך תפעול מערך הרכבות והן המתחרות של חברת תאלס.
לאחר מלחמת העולם השנייה החברות הגרמניות לורנץ (SEL), AEG וסימנס היו היצרנית של מערכות האיתות לגרמניה המערבית.
על פי הסימון הגרמני של מערכות האיתות (לאחר מלחמת העולם השנייה), מערכת האיתות של חברת סימנס קיבלה בגרמניה את הסימון Dr S, מערכת האיתות של חברת לורנץ / SEL (מה שיש במדינת ישראל לאחר הסכם השילומים עם גרמניה) קיבלה את הסימון Dr L, ומערכת האיתות של חברת AEG קיבלה את הסימון Dr A.
ברכבת ישראל נעשה שימוש בסימון Dr L המציין שמערכות האיתות החשמלי של רכבת ישראל הן מתוצרת חברת לורנץ שהפכה בשנת 1958 לחברת SEL שהפכה בשנת 2007 לחברת תאלס.
לפי ההודעה המטה הניהולי העולמי והכספי יהיה בפריזהערב ב 21:15 שעון פאריס פורסמה ההודעה הרשמית המבהירה את ההסכ
https://www.siemens.com/press/en/pr...e/2017/corporate/pr2017090442coen.htm&content[]=Corp
מתוך מצגת המשקיעיםלפי ההודעה המטה הניהולי העולמי והכספי יהיה בפריז
סימנס תקבל 50% ממניות אלסטום מהם תקנה 2% .
ההודעה באה להדגיש אתה התחרות העולמית מהמזרח הרחוק .
בצרפת יש מי שדחף לזה ויש מי שחושב שזה רע מחשש שזה יפיל
דווקא את המפעלים בצרפת ,כי עלות היצור בגרמניה זולה יותר .
הכתבה בדה מרקר כמו שאמרתי מטה החברה יהיה בפריז
אני מצטט מתוך הכתבה את הקטע החשוב (בשבילי),הכתבה בדה מרקר כמו שאמרתי מטה החברה יהיה בפריז
https://www.themarker.com/wallstreet/1.4472385
עוד כתבה על המכרז ,הרכבת ויתרה בקלותאני מצטט מתוך הכתבה את הקטע החשוב (בשבילי),
הדבר החשוב (בשבילי) מודגש עם קו תחתון:
"סימנס הגרמנית תעביר את עסקי ייצור הרכבות וקרונות הנוסעים וכן ציוד האיתות לאלסטום הצרפתית..."
כלומר, על פי המפורסם בכתבה ובהתאם לנכונות המידע המפורסם בכתבה, מעתה יהיו שתי חברות ענק צרפתיות המספקות מערכות תקשורת לצורך איתות ובקרת תנועת הרכבות, חברת אלסטום-סימנס הממוזגת וחברת תאלס הצרפתית שחטיבת הרכבות שלה נמצאת באזור שטוטגרט בגרמניה.
כנראה ויתרו על שיפור ההצעות בגלל המיזוג.עוד כתבה על המכרז ,הרכבת ויתרה בקלות
https://www.themarker.com/dynamo/1.4473557
כולם אומרים שקרונות סימנס לא מוצלחים ואני לא מבין למהכנראה ויתרו על שיפור ההצעות בגלל המיזוג.
כמו שמצוין בכתבה- אם הרכבת לא הייתה "מוותרת בקלות", היא הייתה פשוט מבקשת שוב הצעות מסימנס ומאלסטום- שהן כיום אותה חברה ואין סיבה שהיא הייתה מקבלת מהן הצעה נמוכה יותר בכל מקרה.
המכרז הזה קצת מסריח בכל מקרה: 4 חברות בינלאומיות מובילות נפסלו אפילו לפני שלב הצעות המחיר. נשארו 2 חברות, אחת מהן סימנס שידועה בכך שהיא משחדת פקידים באופן קבוע כדי לזכות במכרזים, והשנייה אלסטום שבדיוק אחרי סגירת המכרז התמזגה עם סימנס- ועוד סימנס זכתה במכרז על אף הניסיון הלא מוצלח במיוחד של רכבת ישראל עם קרונות סימנס.
ההתחלה היתה קשה, עניין המדרגותכולם אומרים שקרונות סימנס לא מוצלחים ואני לא מבין למה
הם הרבה יותר נוחים מקרונות הבומברדייר של ר"י, שקטים יותר, מתאימים בדיוק לגובה הרציף (מה שמאפשר עלייה וירידה נוחים ומהירים יותר), הנגישות שלהם למוגבלים בתנועה ואופניים יותר טובה (לא צריך ללכת עד לקרון האחרון)
אז למה בדיוק ניסיון שלילי?
ואם זה באמת "ניסיון שלילי" אז למה ר"י בזמנו מימשה את האופציה להזמין עוד מהם?
ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראלההתחלה היתה קשה, עניין המדרגות
אולי היו עוד דברים.
בכל מקרה, אני מעדיף בהרבה כל מערך אלסטום או סימנס על פני dd
אבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.ה־Viaggio Light תוכננו במיוחד עבור רכבת ישראל
זה היה מוצר חדש של סימנס, לא משהו קיים - בניגוד לדאבל דק של בומברדייה למשל שנעשה בו שימוש נרחב ברכבת הגרמנית. כשיש מוצר חדש לגמרי שעדיין לא נוסה במפעיל רכבות אחר, ברור שיהיו חבלי לידה. פותרים אותם וממשיכים הלאה.
אכן יש תחושת סירחון כמו שהרוב חושביםאבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.
בפעם הקודמת שהוזמנו קרונות מסימנס היו כמה דחיות במועד ההספקה, ואחר כך עוד היו בעיות טכניות שהצריכו מר"י להוציא את הקרונות משירות לזמן קצר. אופציה לרכישת כ-500 קרונות נוספים (על ה-87 שנרכשו) לא מומשה מעולם.
לא מימשו את *כל* האופציה, אבל כן מימשו את חלקהאבל גם במקרה הזה ר"י מזמינה מוצר חדש כמעט לגמרי.
בפעם הקודמת שהוזמנו קרונות מסימנס היו כמה דחיות במועד ההספקה, ואחר כך עוד היו בעיות טכניות שהצריכו מר"י להוציא את הקרונות משירות לזמן קצר. אופציה לרכישת כ-500 קרונות נוספים (על ה-87 שנרכשו) לא מומשה מעולם.
דוקא במקרה זה המוצר הוא חדש.לא מימשו את *כל* האופציה, אבל כן מימשו את חלקה
https://he.wikipedia.org/wiki/סימנס_ויאג'ו_לייט
"בתחילת שנת 2010, בעקבות מחסור צפוי בציוד נייד, החליטה רכבת ישראל לממש את האופציה לרכישת קרונות נוספים, והזמינה ארבעה קרונות ניהוג ו-27 קרונות רגילים"
ולא, במקרה של המכרז הנוכחי ר"י לא מזמינה מוצר חדש לגמרי - לסימנס כבר יש פלטפורמה ל־EMU דו קומתי.
אז ר"י יהיה הלקוח הראשון שייקבל את הדגם?דוקא במקרה זה המוצר הוא חדש.
המערך הראשון במבנה של 4 קרונות (2 דו-קומתיים+ 2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה) הוצג לראשונה רק לפני חודשיים וחצי .
http://www1.wdr.de/nachrichten/rrx-vorstellung-100.html
המערכים הסדרתיים ימסרו למפעיל החל מסוף השנה הבאה ואלה של רכבת ישראל יהיו כמובן חדשים לגמרי וקודם כל בגלל הזנתם ב 25 קוולט/50 הרץ במקום 16.66/15בגרמניה.
בכתבה נאמר שבנתיים הדגם לא נוסה ב 160קמ״ש.
אם לא יהיה שנוי אז בר״י יהיו מערכים קצרים וגם ארוכים(4 דו-קומתיים+2 חד-קומתיים עם תאי נהיגה), עקרונית אפשר לחשוב שעם הזמן ר״י תפעיל רכבות של 3 מערכים קצרים של 4 קרונות, קרי סה״כ 12 קרונות או 2 מערכים ארוכים של 6 קרונות, קרי 12 קרונות.......עוד חזון למועד!!!!!!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.