http://www.rail.co.il/HE/Pages/homepage.aspx
התיאור הנכון יותר הוא: לו"ז מעודכן הכולל את תחנת נתיבות
אני מבין שכל הרכבות לשדרות ימשיכו לנתיבות, נכון?
כן. מדובר פשוט בהארכה של כל הרכבות מ/ל שדרות והוספת תחנתאני מבין שכל הרכבות לשדרות ימשיכו לנתיבות, נכון?
זה קצת מוזר..כן. מדובר פשוט בהארכה של כל הרכבות מ/ל שדרות והוספת תחנת
נתיבות.
אלה השינויים היחידים בלו"ז.
אין שינוי בזמנים בשדרותזה קצת מוזר..
הכי אם יש הארכה של הקו זה אומר שהרכבות משדרות כבר לא יצאו באותה שעה מה שישפיע על כל הלו"ז של כל הרכבות... או שרכבת ישראל התכוננה לזה מראש והרכבות היו עומדות בתחנה זמן רב "כאילו" הן נסעו לנתיבות?
אתה לא ירדת לסוף דעתיאין שינוי בזמנים בשדרות
עד עתה שדרות הייתה תחנת קצה ורכבות חנו בה, עד שהתחילו נסיעה חדשה בכיוון השני.
כעת רכבות יחנו בנתיבות.
הרכבות היוצאות מנתיבות תצאנה כך שתגענה בזמן לפי הלו"ז (הקיים) לשדרות.
סביר להניח שכן. קח בחשבון שברוב שעות היום יש רכבת אחת בשעהאתה לא ירדת לסוף דעתי
רכבת יכולה לחנות 10 דקות והיא יכולה לחנות גם 3 שעות.
השאלה בעצם הייתה האם כאשר בנו את הלוז לקחו בחשבון זמן חניה ארוך אשר בהמשך הזמן חניה הזה יהווה את זמן הנסיעה לנתיבות + חניה בנתיבות.
שינוי במסלולכן. מדובר פשוט בהארכה של כל הרכבות מ/ל שדרות והוספת תחנת
נתיבות.
אלה השינויים היחידים בלו"ז.
כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
אני מקווה שהבעיה תיפתר בלי להגדיל את זמן הנסיעה לאשקלון.כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
ויחסמו את הרכבת, הם לא יקבלו חזרה את הרכבת השלישית שלהם בשעות השיא שנגזלה לטובת אשקלונים ושדרותים שחוסכים 5 דקות בהגעה לתל אביב (כשלהם בכלל יש 4 רכבות בשעה...). ה- 5 דקות האלה יצרו הרבה כותרות למשרד התחבורה, ולאף אחד לא אכפת שכמות המשתמשים ברכבת בחולון ובת-ים לא צומחת כמו בהתחלה, כי הרכבת פשוט סירסה לנו הלו"ז.
אני סקפטי לגבי זה, האיילון הגיע לקיבולת המקסימלית שלו.אני מקווה שהבעיה תיפתר בלי להגדיל את זמן הנסיעה לאשקלון.
לשדרות ונתיבות יש רק 2 רכבות בשעות השיא ו1 בשעות השפלכנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
ויחסמו את הרכבת, הם לא יקבלו חזרה את הרכבת השלישית שלהם בשעות השיא שנגזלה לטובת אשקלונים ושדרותים שחוסכים 5 דקות בהגעה לתל אביב (כשלהם בכלל יש 4 רכבות בשעה...). ה- 5 דקות האלה יצרו הרבה כותרות למשרד התחבורה, ולאף אחד לא אכפת שכמות המשתמשים ברכבת בחולון ובת-ים לא צומחת כמו בהתחלה, כי הרכבת פשוט סירסה לנו הלו"ז.
רכבת פרברית בתדירות של 2 בשעה זאת בדיחהלשדרות ונתיבות יש רק 2 רכבות בשעות השיא ו1 בשעות השפל
עם כל הכבוד החשיבות של הרכבת היא בקירוב המרכז לפריפריה במקומות שבהם הקיצור ושיפור הנוחות משמעותי.
מחולון ובת ים יש מספיק אוטובוסים כדי להגיע לתל אביב וסביבתה.
בהחלט משנה, פרבר במרחק פחות מ10 ק"מ לעומת ערים בדרום שאין להרכבת פרברית בתדירות של 2 בשעה זאת בדיחה
ולא משנה כמה אוטובוסים יש במסלולים מקבילים.
הדרך בה אתה מציג את זה מטעהבהחלט משנה, פרבר במרחק פחות מ10 ק"מ לעומת ערים בדרום שאין לה
ערים בדרום שאין להם דרך אחרת להגיע במהירות למרכז.
כן אבל לרובם יש קווי אוטובוס שנוחים יותר לתל אביבהדרך בה אתה מציג את זה מטעה
ה"פרבר" אלה שתי ערים שביחד גרים ועובדים בהן מאות אלפי אנשים.
ה"ערים בדרום" אלה ערים קטנות שביחד ועם הישובים שסביבן, לא מגיעים אפילו למאה אלף.
מה"פרבר" יש רבבות יוממים שנוסעים יומיום לתל אביב או לערים אחרות בגוש דן.
מה"ערים בדרום" יש סדר גודל של אלפי יוממים (וגם זה ייתכן בהגזמה) בלבד לגוש דן.
ולכן בהחלט הגיוני מאוד שמה"פרבר" (בת ים וחולון) תהיה תדירות רכבות גבוהה יותר מאשר מה"ערים בדרום".
זה ההבדל בין קו פרברי לקו בינעירוני וזו בהחלט בעיה כששני הקווים הללו משולבים יחד.
אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערביכן אבל לרובם יש קווי אוטובוס שנוחים יותר לתל אביב
כך שפוטניציאל הנוסעים לרכבת הוא פחות מסה"כ תושבי חולון בת ים. (הערכה גסה 100,000).
הכי טוב שיפוצל הקו הפרברי ראשון -כפ"ס מהקו הבין עירוני תל אביב-אשקלון באר שבע ויהיו רכבות בתדירות טובה בשני הקווים.
במידה שזה לא מתאפשר עדיף קיצוץ בתחנות חולון בת ים מאשר ברכבות לערי הנגב המערבי מבחינה של פיתוח והנגשת הנגב. למרות שברכבת הפרברית יהיו יותר נוסעים.
אני עדיין חושב שחיסכון בזמן לערי הדרום יותר חשוב.אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי
מדובר על קיצוץ רכבת לבת ים וחולון לעומת הוספת 7 דקות לרכבת מ/ל ערי הנגב המערבי.
ואם יחזירו את הרכבת השלישית רק לתחנות יוספטל וקוממיות אז אפילו פחות מ-7 דקות.
ההפסד של בת ים וחולון מצמצום מספר הרכבות הרבה יותר גדול מההפסד שיהיה לערי הנגב המערבי מתוספת מספר הדקות הללו.
ומה שקרה בתחנת יוספטל לאחר צמצום מספר הרכבות מעיד על כך יותר מכל.
אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי
מדובר על קיצוץ רכבת לבת ים וחולון לעומת הוספת 7 דקות לרכבת מ/ל ערי הנגב המערבי.
ואם יחזירו את הרכבת השלישית רק לתחנות יוספטל וקוממיות אז אפילו פחות מ-7 דקות.
ההפסד של בת ים וחולון מצמצום מספר הרכבות הרבה יותר גדול מההפסד שיהיה לערי הנגב המערבי מתוספת מספר הדקות הללו.
ומה שקרה בתחנת יוספטל לאחר צמצום מספר הרכבות מעיד על כך יותר מכל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.