Telltale פשטו את הרגל.

יש לי עדיין את ud אבל אגיע אליו :)

לפי ההמלצה הזו אני חייב לתת לקייג' שלפחות הפעם עלילתית המשחק הזה נשמע הכי מעניין שהוא עשה מאז תקופת הפס2 עם המשחק המולטי פלטפורום ההוא.

אני גם מסכים עם הסאבטקסט שלך שמשחקים כאלה צריך לשחק בדור שלהם כדי להעריך עד הסוף.. כי לרוב הגיימפלי

המוגבל מאפשר דחיפה טכנולוגית... וזה לא ירגיש וואו לשחק במשחק עם הרוח עכשיו או הבי ריין שדילגתי עליהם בדור שלהם :)

בטח ראית שיובי עשתה שיחה עם מפתחי המפתח בטיילטייל..הם בטח יתנו להם לפתח משחקי יוביארט כמו ההוא על מלחמת העולם ה1 אבל לך דע....אולי יובי בכלל רוצה להתחרות במשחקים כמו lis ןאז עוד נשמח על הפירוק הזה ;)

עדיין פשוט פאק על הזאב...פאק 300 פעם.
 

evilplate

New member
מתי יובי עשו משהו בכלל עם היוביארט הזה?

אולי לא שמעתי אבל לא נשמע לי שהם באמת משקיעים בזה, ככה שאני מקווה שהחבר׳ה של טיילטייל ימצאו בית שיותר הולם אותם.
&nbsp
שמתי לב אגב שכולם באמת בוכים על האובדן של הזאב, לא משהו שאני שומע על משחקים אחרים שלהם (לא שמעתי הרבה חבל על זה שלא יהיו עוד באטמן, משחקי הכס, המתים המהלכים, לוחמי הגלאקסיה וכו׳), כנראה שבאמת הם עשו שם משהו מיוחד עם העונה הראשונה. צריך לשחק את זה בהזדמנות :)
 
אתה חייב לשחק בעונה הראשונה

אני זוכר שלא עפת על זה אבל זה היה נשמע לי כאילו לא היה לך ראש למשחקים/לזאנר הזה באותו זמן מאשר שהמשחק לא היה בשבילך.

כמובן שיש מצב שזה פשוט לא בשבילך אבל כמישהו ששיחק גם במתים המהלכים גם בטיילס וגם בזאב זו העבודה הכי טובה שלהם לדעתי.

ואין ל ipהזה אידפציה אחרת אז זה או לשחק במשחק הזה או לקרוא את הקומיקס מה שמוסיף לא מעט קסם :)

כי כאן אתה לא משחק איזו דמות צדדית שהם יצרו. אתה משחק את הדמות הראשית של הip ובא במגע עם דמויות ראשיות אחרות וזה נכתב עם היוצרים. קיצר לא פלא שיצא טוב ;)
 

evilplate

New member
לא הבאתי לזה מספיק צ׳אנס

אני אתן לזה ניסיון אמיתי מתישהו אין לי ספק, הבעיה היא שאם אני אוהב אני בטח אצטרף לכל המבואסים שבוכים עכשיו שלא תהיה עונה שנייה...
 
במקור זה נועד למשחקי ריימן

הם פשוט התרסקו ואז גם כל המשחקונים שהם עשו עם היוביארט התרסקו גם.

אני באמת מרגיש שלמרות שיובי חברה שעושה פאשלות כמו יוניטי ומוציאה

המשכים על בסיס שנתי.. הם די נדחקו לפינה הזו אחרי שהמון ניסונות שלהם להביא תוכן איכותי לא ממוחזר נכשלו.

ריימן/ ביונד גוד אנד איוול הנסיך וכו'

אולי הם מקווים שהצוות הזה יפיח חיים ביוביארט או שהם באמת רוצים לנסות שוב לעשות משהו איכותי.

אולי אני אופטימי מדי אבל באמת שאני מרגיש על יובי שעמוק בלב יש להם כוונות טובות וזה לא ממריא להם :)
 

קרנפול

New member
עצוב לשמוע

באמת לא ראיתי מאיפה יהיה להם כסף, כשכל משחק נמכר ישר על ההתחלה בהנחות ובאנדלים..( לפחות על המחשב)
אני אישית מעריך סיפור טוב, אבל שונא QTE.
 
כן והם גם תמיד נתנו תפרק הראשון בחינם.

שזה לדעתי יכול לעבוד שהמשחק שלך 50 שעות לא שהוא איזה 4 שעות בלחץ. לדעתי הרבה ניסו.. קיבלו טעימה והחליטו שאת ההמשך אפשר לראות כבר ביוטיוב בתכלס אין הרבה הבדל.
 
דרגון קווסט 11 יגיע לסוויץ ב2020


עם דיבוב ביפנית.. כזכור לי גם קאמיה אמר שיקח שנתיים להוציא את nier.לסוויץ.

ההסבר היחיד שיש לי לזה שבטסדה מוציאה יחסית מהר פורטים לסוויץ היא שכל המשחקים שלה כולל דום רצים טוב

מראש גם על חומרות חלשות. דום באמת לא רק נראה נהדר הוא גם רץ ממש טוב על מחשבים חלשים.

ודרגוו קווסט וnier עובדים הרבה פחות טוב על מחשבים חלשים.
 

evilplate

New member
למה בכלל לטרוח?

אלא אם כן זו גרסה שונה לגמרי אני לא מבין את התועלת בפורט שיוצא ככה מאוחר, לרוב מי שיש סוויץ׳ גם יש פס4 ו/או PC ו/או 3DS, אז מי בכלל יחכה עד אז?
 
מסכים איתך אבל המכירות בירידה :)

הסדרה ירדה מ4m+ ביפן עם dq9 ל3m+ ביפן. אם ניקח בחשבון שdq9 עשה 5m כלל עולמית אז גם אם 11 יעשה 1m במערב. יש פה ירידה של מליון :)

אולי בסקוור מקווים שה1m האלו מחכים לגרסת סוויץ.

ממה ששמעתי המשחק היה כל כך יקר לפיתוח (כולל העבודה שנזרקה) שיוגי הורי היוצר ואקירה טוראימה השיגו בעצמם חלק מהסכום ובטח הוציאו מהכיס שלהם.

אולי באמת יש יפנים שמצד אחד ממש רוצים ניידות ומצד שני מרגיש להם אידיוטי לשחק בגרסת ה3ds שגרסת הפס4 קיימת.

לדעתי הם עשו טעות והמשחק היה צריך להישאר אקסקלוסיבי לפלטפורמה אחת

(ps4) זה היה נותן לו הרגשה יוקרתית יותר כמו של הקודמים.. אבל מה אני יודע אולי באמת אם הוא היה בלעדי לps4 היה עושה איזה 1.5m.

ממה שקראתי יוצר הסדרה מאמין שהמשיכה של היפנים לפלאפונים וניידות זה פאד שיעבור.. קשה לי להאמין כי הם בפאד הזה איזה 12 שנה אבל נקווה :)

לא הייתי רוצה לראות את dq13 בלעדי לסלולאר ;)
 

evilplate

New member
לא רואה תסריט שבלעדיות היתה מגדילה מכירות

ברוב הגדול של המקרים מולטיפלטפורם יותר משתלם מבחינת מספרי מכירות, וזה לא שהקריבו בלעדיות בשביל האקס בוקס או משהו, ה 3DS היא פלטפורמה מאוד פופולרית ואני מופתע שהמשחק לא נחטף עליה, כן ברור שהוא שונה ועבר שנמוך גדול אבל עדיין חשבתי שהיפנים כל כך אוהבים נייד שהם ישחקו גם בגראפיקה של מגסון בשביל זה.
 
בדיוק יצא לי לדבר על זה אתמול עם איזה יפני

וממה שהוא אמר לי הקזואלים הלכו על גרסת ה3ds הארדקורים על הפס4.

הוא אמר שזה גם די עיצבן שבשבילם המשחק היה על 900p רק עם הרמה

הקלה ובלי דיבוב בעוד אנחנו קיבלנו את כל השיפורים האלה אמר שאולי הוא יביא את הגרסה המערבית.

קיצור נראה לי שלא כל היפנים מרוצים אחי אולי לגרסת סוויץ הזו יש פוטנציאל.
 

מישהו 2

New member
אני מאמין שאנשים יקנו

זה משחק שירגיש מאוד נכון לשחק אותו בצורה ניידת, מפתיע שהסוויץ' לא נלקח בחשבון עוד בתחילת הפיתוח
 
הפורט התחיל פיתוח ב2015 :) אז לא אשמתם

אז קשה להאשים את סקוור שהם לא עבדו על הסוויץ מהרגע שהם קיבלו ערכת פיתוח. (המשחק התחיל פיתוח על הps4 ב2013)

נינטנדו תמיד הולכת על חומרה לא סטנדרטית מה שעושה את הפיתוחים לקונסולות שלה סיפור מהתחת.

אני חושב שאנחנו שוכחים כמה הקונסולה הזו חלשה מהדור הנוכחי בגלל שהיא מריצה אנריל 4. היא מאוד חלשה מהוואן והוואן חלשה ב50% מהפס4. למרות שראיתי לא מעט מקומות שמפיצים בשוגג שההבגל הוא 30% 25% ההבדל הוא 50% ככה שהפס4 הבסיסי והסוויץ הם עולם אחר לגמרי. לא מדובר פה על לחיצת כפתור והפורט רץ.
 

מישהו 2

New member
לא אהבתי את המשחקים שלהם

ז'אנר מאוד נישתי, ועוד כזה שהם היו רחוקים מלהצטיין בו, הסיפורים לא היו כאלה מוצלחים והרב ברירות לא משמעותיים לעלילה.
לא מתפלא
הדבר היחיד שמזמין במשחקים מהסוג הזה זה שנותנים לשחקן לבחור מה לעשות ובעקבות הבחירות שלו כל אחד מקבל התקדמות שונה של הסיפור.
אחרת כבר עדיף לראות סרט טוב וזהו..
וזה היה חסר אצלם..
heavy rain ו- Detroit הם דוגמה למשחקים שעושים את זה כמו שצריך וזה מכפה על הסיפור הדי משעמם שלהם.
 
ניסית לשחק בזאב :) ?

קשה לי לחלוק עליכם אבל המשחק הספציפי הזה היה קרם דה לה קרם.
 
דרגון קווסט מוכר רק 100k על הpc


מאכזב מאוד.. נורא מאכזב. זה קצת יותר טוב מה60 אלף על ה3ds אבל זה פשוט ביזיון.

אני לא מתייחס כרגע לפיראטים כי לדעתי פיראטים גם ככ לא היו קונים את המשחק וחלק מהם יקנו את המשחק אם ממש יאהבו או לפחות יקנו את 12.

פשוט קשה להבין למה מונסטר האנטר המריא למה nier המריא למה כל משחק יפני ממריא במערב וכמו תמיד דרגון קווסט לא זז?

קראתי פעם מאמר שאני מסכים איתו שאמר שחוץ מהמשחקים של נינטנדו dq3 הוא המשחק הכי חשוב שאי פעם יצא מיפן.

לא רק שאני מסכים איתו אני חושב שdq3 יותר טוב מכל משחק שנינטנדו אי פעם עשו ושdq11 יותר טוב מכל משחק בדור הזה.

כל כך הרבה דברים שהמערב אוהב ביפן הגיעו מדרגון קווסט..המפלצות החמודות של פוקימון? זה הגיע מכאן.

תפיסת המפלצות של פוקימון? גם היא הגיע מכאן? משחקים קשים? המערב מת על משחקים קשים. אקירה טוראימה? המערב מת על אקירה טוריאמה..

איכשהו ביפן הסדרה מקבלת את היחס הראוי (שאצלנו מקביל רק לרוקסטאר )
היפנים מודעים כמה שהסדרה הזו מעל לשאר by far.

ואיכשהו במערב יש יחס כאילו זה איזה ני נו קוני או פרסונה.. כמות הדברים שזלדה גנבו מדרגון קווסט לאורך השנים היא

אסטרונומית ואיכשהו נינטנדו לקחה את כל הקרדיט.. מבאס כתמיד

אני מקווה שיום אחד המצב הזה ישתנה
נקווה שהמצב בפס4 יותר טוב.
 

evilplate

New member
זה לא מספר רע

אל תשכח שהפיסי זו לא בדיוק פלטפורמה עם מסורת חזקה בז׳אנר ה JRPG, זה מספר לא רע בכלל של עותקים בהתחשב בזה, לעומת זאת משחקי פעולה כמו נייר וגם מונסטר האנטר כן יכולים להצליח כי יש לסגנון שהם מציגים שורשים גם עבור שחקני הפיסי.
 
למעלה