עמוד השדרה
New member
בחינת היתכנות להקמת אי מלאכותי לשדה תעופה בישראל
"
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פונה בזאת לקבלת הצעות להשתתפות בהליך מיון מוקדם (Pre-Qualification) למכרז לשירותי ייעוץ ותכנון לבחינת היתכנות להקמת אי מלאכותי ועליו שדה תעופה ושימושים נוספים (להלן "השירותים").
השירותים כוללים בחינת היתכנות להקמת אי מלאכותי לחופי הים התיכון של ישראל ועליו שדה תעופה ושימושים נוספים והצעה של עד שלוש חלופות, בהתאם למיקום גיאוגרפי, לשיטות בניה ולרמות שונות של ביקוש והיצע. בחינת ההיתכנות תכלול בין היתר התייחסות להיבטים כלכליים, הנדסיים, תחבורתיים, סביבתיים, גיאוגרפיים, תעופתיים וימיים. אם תימצא היתכנות להקמת האי המלאכותי, יידרש היועץ להגיש תכניות לרשויות התכנון ברמת תכנון ארצית על בסיס ממצאיו.
1הליך הבחירה
ההליך התחרותי ייערך בשני שלבים, שלב זה למיון מוקדם של המתמודדים, ושלב בחירת הזוכה למתן השירותים, ובו רשאים להשתתף רק המציעים שהוכרזו כמתמודדים מתאימים בהליך המיון המוקדם.
2תנאי הסף במיון המוקדם
התנאים המוקדמים להשתתפות בהליך המיון המוקדם כוללים את התנאים הבאים (פירוט תנאי הסף, הדרישות ואופן הוכחתם מופיעים במלואם במסמך ההזמנה למיון המוקדם (להלן "מסמך ההזמנה")):
2.1 תנאי סף מקצועיים – ניסיון המציע
הוכחת ניסיון המציע או החברים בו או קבלני משנה שלו בתכנון שדה תעופה על מתקן ימי או ניסיון בתכנון שדה תעופה ותכנון מתקן ימי, והכל כמפורט בסעיף 5.1 למסמך ההזמנה.
2.2 תנאי סף מקצועיים – ניסיון הצוות
מנהל צוות בכיר ומומחה בתכנון סטטוטורי בעלי ניסיון של 10 שנים לפחות והכל כמפורט בסעיף 5.2 למסמך ההזמנה.
2.3 תנאי סף פיננסיים
הוכחת יכולת פיננסית על בסיס מחזור הכנסות, תזרים מזומנים והיעדר הערת עסק חי כמפורט בסעיף 5.3 למסמך ההזמנה.
2.4 דרישות נוספות
מסמך ההזמנה כולל גם דרישה להצגת אישורים ומסמכים רלוונטיים שונים.
ניתן לעיין, ללא עלות, במסמך ההזמנה למיון המוקדם ובעדכונים לו החל ביום 11 במאי 2017, באתר האינטרנט של מנהל הרכש הממשלתי ובאתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים.
TENDER NUMBER 11/17
Feasibility Study for an Offshore Facility for an Airport and Other Uses In Israel
"
[URL]http://media.mot.gov.il/PDF/Pre-Qualification_Feasibility_study_offshore_airport.pdf[/URL]