סקר משקל

מורמור25

New member
אני יכולה לעודד אותך....

אני העלתה כמוך עד לשבוע שלך...
עד סוף ההריון ילדתי בשבוע 38 העלתי כ 25 קילו
אני עכשיו שבועיים אחרי לידה הבטן ירדה לחלוטין והמשקל בירידה משמעותית.
עוד לא נשקלתי אבל לפי הבגדים רואים...
ככה שיש תקווה. אצלי הייתה עלייה גדולה בסוף, מבערך שבוע 33 התמלאתי בנוזלים והעלתי יותר מקילו וחצי בשבוע...
אפילו שאכלתי ממש בריא ובלי שטויות...
 

dune280

New member
השרשור הזה נוראי ומעודד אנורקסייה!

תקשיבו בנות פה לוקחות את זה קשה. וזה סתם גורם להן להרגיש שמנות ולא טוב עם עצמן. ועל מה? בלי שום סיבה. הרי בכלל אי אפשר לכמת את זה במשקל וזהו. אחת משמינה בציצים ואחת יש לה 3 קילו של נוזלים בגלל בצקות, לאחר יש עובר באחוזוון 90 ולאחרת עובר באחוזון 15. מה זה חשוב בכלל? ? ? ? ? העיקר שכולנו נהייה בריאות!
הנה- ....אני עליתי נכון לשבוע 36, 16.5 קילו שזה נחשב המון על הנייר! (אבל התחלתי את ההריון על 58 קילו ל- 1.68 שזה רזה ואמרו לי שרזות עולות יותר).
ואני מראית מעולה!!! באמת. מוכנה לשלוח למי שתרצה תמונה בפרטי מהצילומי הריון. השמנתי כמעט רק בבטן! יש לי בטן ענקית (ממש ענקית) אבל הרגליים נשארו רזות וגם הפנים והתחת.
אני גם בפיקוח אצל דיאטיקן פעם בשבוע (שעזר לי לרדת 13 קילו לפני החתונה) והוא גם בסך הכל בסדר עם זה. הוא אומר שקצת הגזמתי אבל שזה עדיין בגבול הסביר!!!!
אצל כל אחת זה שונה. הציצים שלי גדלו ב- 3 קפים (לא צוחקת- מ- C ל- E). ואני מרגישה כמו פרה חולבת:) נכון לפעמים זה מבאס שכבר שום דבר לא עולה עלי, אבל תודה לאל אני מרגישה ממש טוב עם הגוף שלי בהריון. יש לי בטן חמודה וענקית ואני הולכת איתה בגאווה של חודש תשיעי!
אני חושבת שיש להוריד את השרשור הזה לאלתר. הוא סתם גורם להשוואות מיותרות, לא נכונות ומבאס פה את הבנות שהעלו יותר מ- 6 קילו כל ההריון.
מה לעשות לא כולנו גל גדות. ועדיין מגיע לנו להרגיש זוהרות ויפות ומהממות בהריון שלנו!!!
 
מצד אחד אני מסכימה איתך מצד שני הגזמת

ולקחת את זה לכיוון שלילי לחלוטין ..
זה דבר מאוד טבעי ואם תשימי כול פעם האחת מעודדת את השנייה ו"מנחמת" אכן יש כאלה שעלו יותר ויש פחות זה מאד אינדיווידואלי אבל תחשבי על זה שכמו שהבאת כדוג' את גל גדות אז גם גל גדות מעודדת אנורקסיה כי היא נראית מעולה אחרי לידה\לא מעלה הרבה במשך ההריון?אז עכשיו אנחנו גם לא צריכות לראות סרטים\דוגמניות למשך כול ההריון בדיוק כמו שאמרת שלדעתך יש למחוק את השרשור ...
נו באמת...ברוך השם לכול אחת מאיתנו יש ראש על הכתפיים ואנחנו מודעות היטב למצב, אני חושבת שהשרשור הזה עם כמה שהוא מעודד אנורקסיה מבחינתך..מבחינתי הוא גם תורם אם זה לעידוד ואם זה לדעת איפה את עומדת ,לקבל עצה ואולי חיזוק ומספק את הסקרנות האישית

זה נושא שמעניין כל הריונית אנחנו נשים וחשוב לנו להישאר סקסיות גם בהריון ואחרי הכול הכול לטובה ,אז תני חיוך ובאמת שעם הכול נסי לראות את הצד החיובי

יש כאן מודעות עצמית גדולה מצד הבנות ,אנחנו בוגרות,נשים ולא ילדות שיתעודדו לאנורקסיה בגלל שאחרות עלו פחות מאיתנו
 

dune280

New member
אני נסחפתי?

אוקי סבבה....טוב קודם כל יש בעיה מאוד רצינית להעביר ציניות דרך מדיה כתובה ולקחת "קצת" קשה וממש רחוק מידי את הביקורת שלי שנכתבה חצי בציניות. דבר שני-
מבחינה פיזיולוגית אמורים לעלות בהריון 13-12 קילו: וזה הפירוט (את יכולה למצוא את זה בכל ספר רפואה בסיסי או אתר אינטרנט): (אלה הממוצעים כמובן)
עובר+שלייה- 4.2, מי שפיר 0.8, רחם- 1 ק"ג, שדיים- 0.5, בצקות+ צבירת נוזלים- 1.5 ק"ג, שומן 3.4 ק"ג.
עכשיו מישהי שלא יודעת את זה (שזה רב האנשים לדעתי שנמתאים כאן בפורום, לפחות לפי התגובות לשרשור), רואה את המשקלים שהבנות ציינו ונלחצת. ועל מה? בעוד שהיא נופלת בממוצע הבריא!. תראי את התגובות של הבנות שהעלו יותר מ8 קילו בהריון. הן ממש נלחצו/ התבאסו מזה. לא חבל לגרום להם להרגיש ככה? במיוחד שהצד הלא נורמלי והלא תקין הוא בנות שמורידות 7 קילו בהריון בגלל הקאות שאינן מפסיקות- מצב שתיארה אחת הבנות למעלה ונקרא:" היפראמזיס" שהרבה פעמים הוא גם אינדיקציה לאשפוז.
אז כתבתי כותרת סנסציונית בכוונה (כמו כל עיתונאי) כדי שיכנסו ויקראו כי היה לי חשוב להראות גם את הצד השני, רוצה להיכנס בי על זה- תהני! שיהיה לך לבריאות.
תנסי אולי גם את לראות את הדברים בצורה חיובית ותביני שהדבר האחרון שניסיתי לעשות הוא לקחת משהו לכיוון שלילי...גם כל מה שכתבתי למעט הכותרת בא ממקום מואר של תמיכה ועידוד.
 
צודקת לגמרי

אני גם בקשר אישי עם בנות אחרות שקוראות פה ובאמת השרשור הזה גרם להן להרגיש רע עם עצמן, למרות עליה סבירה לגמרי.
אני חושבת גם שאלו שעלו קצת יותר פשוט מתביישות להשתתף וכך התמונה שנוצרת עוד יותר מעוותת.

לדעתי גם יש הבדל בין דוגמנית (זו דוגמנית, נכון?) אחת שנראית נהדר גם בהריון ובין לקבל רושם שה"עם" שנמצא פה איתנו, שאנחנו חלק ממנו (כלומר נשים ממוצעות ו"נורמליות") לא עולה כמעט במשקל, עד דרגות לא בריאות או חריגות.
גם לא בהריון לא נראיתי כמו דוגמנית ואני לא מצפה להפוך לאחת, אבל אני בטוחה שלא הייתי בולטת לרעה בין בנות הפורום (רוצה לומר - יש לי מראה רגיל לגמרי).
 
אממ...קודם כול אני הגבתי לך בהכי הכי נעימות

שיש ,ובגישה הכי טובה שיש לא נכנסתי בך ולא כלום אז מבקשת ממך לא לפרש איך שמתאים לך את מה שרשמתי \להכניס לי מילים,
אני מסכימה איתך,מאד חשוב להראות את הצד השני אבל באותה מידה אמרת שיש למחוק את השרשור שניפתח מתוך משהו שמסקרן כול הריונית ,לא מתוך כוונה רעה,מתוך תהליך שיש בהריון (ואפילו ציינת ופירטת את העלייה) בטענה שהשרשור מעודד אנורקסיה,
אם השרשור מעודד אנורקסיה (ועוד אנחנו שנים בהריון!!) אז איפה הראש שעל הכתפיים -להיכנס להריון יש בזה גם תהליך של העלאה במשקל ולפני שמישהי ניכנסת להריון תאמיני לי שהיא מודעת לזה היטב .להראות את הצד השני זה מעולה וכול הכבוד לך אבל לבקש שיימחקו את השרשור ולקחת את זה לכיוון של מעודד אנורקסיה זה לא מעולה.
אני לא מסכימה איתך ב2 דברים -שהשרשור מעודד אנורקסיה ולכן יש למחוק אותו -ניראה לי שאישה שבוחרת להביא חיים בעולם לא משנה כמה היא תעלה במשקל -היא לא תגיע למצב הזה מהסיבה שהיא בחרה לגדל חיים ברחמה וזהו תהליך שיש בו עלייה במשקל,אז אני גם בטוחה שמישהי שלוקחת על עצמה להביא חיים לעולם היא גם מישהי עם אחריות ועם ראש על הכתפיים.
והדבר השני הוא : שפותחת השרשור לא צריכה לקבל ממך שהיא יצאה לא בסדר בגלל שהיא פתחה את השרשור -מתוך נושא שתאמיני לי !! מעניין כול הריונית וחלק מתפקיד הפורום הזה הוא -תמיכה- בהריון ולידה ..עלייה במשקל היא חלק מההריון ודווקא כאן יש מקום לשרשורים כאלה ,בדיוק כמו שיש כאן מקום להתייעצות על תהליכי לידה ומשך ההריון.
 
ומתקנת עוד כמה דברים :

*פותחת השרשור לא צריכה לקבל ממך הרגשה שהיא יצאה לא בסדר ..*
*מישהי עם אחריות וראש על הכתפיים שמוכנה גם לקחת על עצמה את העליהי במשקל -ולו הכי קטנה *


ושבה ומדגישה לך שלא "ניכנסתי בך".
 

פיצקי12

New member
מסכימה לגמרי!!!

איך אפשר להשוות אם כל אחת התחילה במבנה גוף אחר, עם מסת גוף אחרת?
גם אני מרגישה שהבטן שלי ענקית, למרות שבשאר הגוף לא העלתי בכלל, וגם אני הייתי ביעוץ דיאנטית לפני ההריון ואני עולה כמו שצריך, אבל (!) זה לא קשור לבחורה הרזונת שהייתה צריכה למלא את המצברים שלה ולכן עלתה 10 קילו, או לבחורה השמנמונת שמראש היו לה מספיק מקומות רחבים ולכן עלתה רק קילו אחד...
אין קשר בין הדברים, וזה אכן קצת מבאס לקרוא.

[עלי זה לא משפיע, כי אני במעקב אחרי המשקל, אבל אני קוראת פה על הרבה בנות "קלוקסיות" שלא ממש יודעות למה לצפות בהריון שלהן, ועדיף לא להכניס להן סרטים לראש....]
 
לגמרי מסכימה


אני פשוט לא נכנסת לקרוא את השרשורים האלה, הם סתם עושים לי לא טוב. כשגללתי את השרשור הזה למטה, הכותרת שלך ממש קפצה לי לעין ונכנסתי לקרוא מה כתבת.
לא שעליתי יותר מידי, אבל עדיין, כל הדיבורים האלה על המשקל מלחיצים אותי. אני יודעת שאחרי ההריון מה שעליתי ירד, בין אם זה יהיה בקלות ובין אם אני אצטרך לעבוד קשה כדי לחזור לעצמי.
בכל מקרה אסור לעשות דיאטה בהריון.
כל ההשוואות האלה מיותרות בעיני.
 

krina

New member
בחוסר חשק אבל עונה..

עליתי איזה 13-14 קילו, לשבוע 27.
בהתחלה אכלתי ממש הרבה, בעיקר ג'אנק. לאו דוקא כי הרשתי לעצמי להתפרע אלא כי היתי ממש ממש רעבה וחצי מהדברים שאני רגילה לאכול ברגיל עשו לי רע (עוף אני לא אוכלת עד עכשיו ורב הסלטים משאירים לי טעם מזעזע בפה).


לגבי ההרגשה העצמת - יש ימים שאני באה להתלבש ומתחשק לי לבכות. אני מרגישה ענקית, הדיאטנית שלי גערה בי שאם אני ממשיכה לעלות אני אגרום נזק לעצמי ולתינוק ובכללי מצב רוח של טנק.
בימים אחרים אני מסתדרת עם חולצות אפילו של לפני הריון, מכנסים יפים, עקסים נוחים, איפור מתוקתק ומרגישה הכי נשית וזוהרת שיש...
 

Nillie4

New member
באותה סירה

שבוע 20, 11 ק"ג :( וגם אני בדיוק כמוך בהתחלה אכלתי בעיקר פחמימות בגלל שלא יכולתי לאכול שום דבר אחר והרגשתי שאני מתה. מסתבר שלא צריך לתקוע עוגות קצפת כדי לעלות ככה...
וגם מבחינת תחושה אני איתך, יש ימים שאני מסתכלת במראה ולא מזהה את עצמי, ובמיוחד בתמונות! בעיקר הפנים שלי התמלאו מאד. מצד שני באמת אפשר לפעמים להסתדר עם בגדים של לפני הריון, וכשיש מצב רוח הכל נראה יותר טוב.
הבעיה הכי קשה שלי זה איך שאנשים מגיבים אלי, כולם אומרים שגדלתי, שאני נראית נפוחה... זה הכי לא נעים וממש מוריד לי את החשק, אבל צריך להתעודד ולחשוב חיובי, אחרי ההריון נחזור לסטנדרטים הקודמים! :)
 

krina

New member
יש אנשים שבא לי לתלות על עמוד חשמל...

ברור שאת נראית נפוחה וגדלת. את בהריון למען השם.
לאנשים נגמר הטאקט סופית לפי מה שאני קוראת ושומעת מסביבי... מעצבנים.
הבוסית שלי עקצה אותי כמה פעמים בהתחלה על שהשמנתי וזה הרתיח אותי למלא זמן עד שכבר נכנעתי לזה והתרגלתי להתעלם מהסביבה..
 
למעלה