הרשימה שלי
Love in the Moonlight – כמו שכבר כתבתי, אין בסדרה הזו חידוש עלילתי (שוב ג'נדר בנדר תקופתי בסגנון חופשי), אבל אני כ"כ נהנית מהזוג הראשי ובמיוחד מפארק בו גום
בסצנות המתוקות שלהם אני פשוט עם חיוך ענק ולבבות בעיניים
עוד שנייה אני נמסה ונוזלת מול המסך
וההערות של ג'ני בתרגום לעברית גורמות לי להרגיש שאני צופה בסדרה יחד עם חברה טובה שנמצאת איתי באותו ראש
Age of Youth – דרמה מרעננת שמצליחה להיות גם משעשעת וגם עמוקה ומורכבת עם שחקניות צעירות ומוכשרות. מקווה שתמשיך ככה
Punch - אני די תקועה איתה. היא די קודרת ומאוד דומה בסגנון ל-Empire of Gold של אותו תסריטאי, כך שאני רואה לאן זה הולך, ולא בטוחה שבא לי להמשיך למרות הקאסט המצוין. אולי במנות קטנות. לאט לאט...
לא מזמן סיימתי את
W - החלק הראשון היה מקורי ומפתיע, אבל בפרקים האחרונים הרגשתי את עייפות החומר, ודי איבדתי עניין. הראשיים עשו עבודה טובה בסה"כ, אבל לא הרגשתי שהם הביאו ערך מוסף לדמויות, וגם הכימיה ביניהם הייתה לטעמי די בינונית. ולמרות הכל, הסדרה בהחלט שווה צפייה כי ברגעים הטובים שלה היא חכמה ומפתיעה וגם מותחת את גבולות הז'אנר.
חג שמח!