בתוכן ההודעה הבאה

ninjastar

New member
אני חושב שפסחתם על הבעיה

הגדולה באמת.....סינה מפוטר, לא מפוטר...בכל מקרה הוא יחזור. הכי חשוב שהוא ינצח כדי שלא נקבל ביג שואו נגד סינה גם באירוע הבא.

זה בכלל צריך להיות הסטיפולציה לקרב. "אם ביג שואו מנצח הוא נכנס לסדרה של הטוב מ67 נגד סינה". ו- "אם סינה מנצח אז הוא וביג שואו בחיים לא יתאבקו יותר אחד נגד השני" עכשיו זה פאקינג סטיפולציה שאני רוצה לראות! (כמובן שזה הWWE וחודש אחרי הם ישברו אותה, ויעשו קרב בינהם שוב)
 
אז שיהיה

אני בשלב שבו זה כבר כל כך צרוב לי המצב העגום הזה עם סינה שכבר לא אכפת לי. שימו אותו נגד ביג שואו בקרב ושכל הקרב קול ולולר ידברו על האם ג'ון סינה יכול לתת את הAA לשואו כי אתה יודע שהם הולכים לדבר על זה ואז הם יעשו כאילו הוא לא יכול להרים אותו רק כדי שהוא בסוף יצליח. שימו אותם במיין איבנט של רסלמניה מצידי. הגיע למצב שבו אני אפילו לא הולך להקדיש דקה מהזמן שלי כדי לראות את סינה גונב את המיין איבנט בשביל חרא שילדים ומארקים רוצים לראות. די,נמאס כבר. אני מנסה להבין איך חלק ממכם עוד הגנתם על הדמות לפני רסלמניה. זה דמות כל כך חד צדדית ומשעממת. באמת שלא ראיתי דבר כזה מאז טריפל אייץ' שהדמות שלו זה הוא בעצמו. בחיים לא ראיתי כזה דבר שבו הכותבים מנסים לתת לדמות קצת אנושיות (רסלמניה) רק כדי למעוך את זה באופן רציף במשך כמה חודשים. הרגע כמעט הרג אותי מפלצת בשם ברוק לסנר? בוא נעשה סגמנט שלם שבו אני מעליב אותך עם בדיחות של אייס ונטורה בזמן שאני מחייך וקופץ בזירה! קרב נגד ג'ון לורנייטיס במיין איבנט? קרב קומדיה שבו שאני הולך לחקות את הקומנטייטורס. עכשיו סינה גם בסמאקדאון? הפסקתי לראות. ברצינות,בתור אחד שחזר להאבקות קצת אחרי TLC 2011 וזה עניין אותו,הפעם האחרונה שראיתי WWE היה באקסטרים רולז. הם הרסו לי לגמרי את החוויה של הצפייה עם בוקינג מטומטם ועם הדחיפה הבלתי סופית של ג'ון סינה לגרון שלי. האליפות לא הייתה המיין איבנט כבר 6 חודשים! 6 חודשים! !

סוף הודעה ממורמרת
 
למעלה