לג בעומר תשע"ט (2019) - איפה משיגים כרטיסים?

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
לג בעומר תשע"ט (2019) - איפה משיגים כרטיסים?

לג בעומר תשע"ט (2019) - איפה משיגים כרטיסים?
בשבוע הבא אירוע התח"צ השנתי הגדול, כשהשנה נעדר המנצח על התזמורת דרור גנון מסיבות משפטיות-פליליות. יש גם צפי למזג אוויר שרבי, אבל עוד חזון למועד.

בינתיים הפרסום לציבור הרחב לוקה בחסר: מכל חברות התחבורה הציבורית, רק בחברת קווים וברכבת ישראל יש הודעה על הפעלת הקווים, ובאתר צד שלישי מופיעה גרסה מטושטשת של מפת הטרמינלים והשאטלים השונים. באתר משרד התחבורה אין לכך זכר.

עלון המידע של קווים לתושבי ביתר עילית -
http://www.kavim-t.co.il/download/files/ביתר עילית - מירון לג בעומר תשעט.pdf

גם בקווים לא הכל מושלם, צריך להגיע רגלית למוקדי מכירה במקום להזמין באתר באופן מקוון, ויש חוסר בהירות בקשר לאפשרות תשלום באמצעות חופשי-יומי / חודשי. לפי מה שכתוב - זה אפשרי, אבל צריך להרשם, כלומר להזמין מקום ולרכוש כרטיס עצמאית.

באגד אין שום הודעה באתר, ואתמול לא היה אפשרות להזמין כרטיסים, אבל כעת בדקתי באתר שלהם והזמנת הכרטיסים נפתחה, כלומר אפשר להזמין ללא תלות במוקד מכירה אנושי. באתר אגד אי אפשר לבצע הזמנה בלבד (ולשלם באמצעות חופשי יומי / חודשי), אבל מצד שני כל ההנחות האפשריות תקפות (נוער / חייל / של"ת / עיוור וכו').

ברכבת ישראל יש מידע על תגבור רכבות בקו חיפה חוף הכרמל - כרמיאל, ועל רכבות ישירות מיוחדות שיצאו מבני ברק ואשדוד ללא כל תחנות ביניים עד כרמיאל. מציינים שמספר המקומות מוגבל, אבל אין כל דרך לרכוש כרטיסים באתר, כלומר אם יגיעו 1,000 נוסעים לאחת הרכבות הישירות, תהיה מכירה כרטיסים בשיטת 'כל הקודם זוכה' או במפתח שרירותי אחר...

בשאר החברות אין שום מידע, לרבות נתיב אקספרס שאמורה להיות המנהלת הראשית של האירוע.

יש חוסר מידע על השאטל שיקשר בין רכבת כרמיאל למירון, ביחד עם כל קווי השאטלים האחרים, האם אלו קווים בתשלום / בחינם? במידה ובתשלום, האם הם נחשבים כקווי תחבורה ציבורית לעניין הנחות זכאים / כיבוד חוזי חופשי אזוריים?

השנה בנוסף למזג האוויר השרבי הצפוי (בהסתייגות בשל הטווח) יש גם דילול נסיעות בשל רמדאן ונהגים מוסלמים שלוקחים חופשות / עובדים שעות מופחתות. לי יש תחושה של בעיות שצפויות השנה, השילוב בין שמש קופחת, לבוש לא מתאים לשטח פתוח, נהגים עצבניים שלא אכלו, נוסעים עייפים שרקדו כל הלילה והעדרו של מר גנון נראה כמו מפתח לבעיות... מי שמגיע לאירוע מומלץ בחום שיקח איתו ציוד לשהיה של לפחות כמה שעות מעבר לתכנון (מזון, שתייה, ביגוד וכו').

עלון המידע של החניונים השונים באזור מירון באיכות מופחתת, באדיבות אתר חדשות כל שהוא -
http://4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpe...019-12-53-43-Document-page-001-1-758x1075.jpg

בעיה עקרונית-יסודית נותרה בעינה: האם מדובר בתחבורה ציבורית לכלל הציבור, או שמשרד התחבורה לוקח תחת חסותו סדרה ארוכה של הסעות פרטיות? כל מוקדי היציאה הצפויים הם בריכוזים חרדים, והמידע מתפרסם בעיקר בערוצים חרדים, תחבורה ציבורית משמעה שהיא פתוחה לכלל הציבור, וזה לא נראה המצב פה. אין שום מידע או סיוע לתושבי הסביבה הגיאוגרפית הקרובה (חיפה / קריות / עכו / נהריה / מעלות / עפולה / חצור), וכמובן שלא לרחוקים יותר. השאטלים לחניוני הרכב הפרטי מתאימים למושג 'ציבורי', אבל לא ההסעות לנקודות הרחוקות. ההסעות הרחוקות נהנות מסבסוד ותמיכה לוגיסטית ציבורית, אבל לא נראות ככאלו שבאות לשרת את כלל הציבור.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
באגד זה כמו עם כרטיסי אילת

לג בעומר תשע"ט (2019) - איפה משיגים כרטיסים?
בשבוע הבא אירוע התח"צ השנתי הגדול, כשהשנה נעדר המנצח על התזמורת דרור גנון מסיבות משפטיות-פליליות. יש גם צפי למזג אוויר שרבי, אבל עוד חזון למועד.

בינתיים הפרסום לציבור הרחב לוקה בחסר: מכל חברות התחבורה הציבורית, רק בחברת קווים וברכבת ישראל יש הודעה על הפעלת הקווים, ובאתר צד שלישי מופיעה גרסה מטושטשת של מפת הטרמינלים והשאטלים השונים. באתר משרד התחבורה אין לכך זכר.

עלון המידע של קווים לתושבי ביתר עילית -
http://www.kavim-t.co.il/download/files/ביתר עילית - מירון לג בעומר תשעט.pdf

גם בקווים לא הכל מושלם, צריך להגיע רגלית למוקדי מכירה במקום להזמין באתר באופן מקוון, ויש חוסר בהירות בקשר לאפשרות תשלום באמצעות חופשי-יומי / חודשי. לפי מה שכתוב - זה אפשרי, אבל צריך להרשם, כלומר להזמין מקום ולרכוש כרטיס עצמאית.

באגד אין שום הודעה באתר, ואתמול לא היה אפשרות להזמין כרטיסים, אבל כעת בדקתי באתר שלהם והזמנת הכרטיסים נפתחה, כלומר אפשר להזמין ללא תלות במוקד מכירה אנושי. באתר אגד אי אפשר לבצע הזמנה בלבד (ולשלם באמצעות חופשי יומי / חודשי), אבל מצד שני כל ההנחות האפשריות תקפות (נוער / חייל / של"ת / עיוור וכו').

ברכבת ישראל יש מידע על תגבור רכבות בקו חיפה חוף הכרמל - כרמיאל, ועל רכבות ישירות מיוחדות שיצאו מבני ברק ואשדוד ללא כל תחנות ביניים עד כרמיאל. מציינים שמספר המקומות מוגבל, אבל אין כל דרך לרכוש כרטיסים באתר, כלומר אם יגיעו 1,000 נוסעים לאחת הרכבות הישירות, תהיה מכירה כרטיסים בשיטת 'כל הקודם זוכה' או במפתח שרירותי אחר...

בשאר החברות אין שום מידע, לרבות נתיב אקספרס שאמורה להיות המנהלת הראשית של האירוע.

יש חוסר מידע על השאטל שיקשר בין רכבת כרמיאל למירון, ביחד עם כל קווי השאטלים האחרים, האם אלו קווים בתשלום / בחינם? במידה ובתשלום, האם הם נחשבים כקווי תחבורה ציבורית לעניין הנחות זכאים / כיבוד חוזי חופשי אזוריים?

השנה בנוסף למזג האוויר השרבי הצפוי (בהסתייגות בשל הטווח) יש גם דילול נסיעות בשל רמדאן ונהגים מוסלמים שלוקחים חופשות / עובדים שעות מופחתות. לי יש תחושה של בעיות שצפויות השנה, השילוב בין שמש קופחת, לבוש לא מתאים לשטח פתוח, נהגים עצבניים שלא אכלו, נוסעים עייפים שרקדו כל הלילה והעדרו של מר גנון נראה כמו מפתח לבעיות... מי שמגיע לאירוע מומלץ בחום שיקח איתו ציוד לשהיה של לפחות כמה שעות מעבר לתכנון (מזון, שתייה, ביגוד וכו').

עלון המידע של החניונים השונים באזור מירון באיכות מופחתת, באדיבות אתר חדשות כל שהוא -
http://4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpe...019-12-53-43-Document-page-001-1-758x1075.jpg

בעיה עקרונית-יסודית נותרה בעינה: האם מדובר בתחבורה ציבורית לכלל הציבור, או שמשרד התחבורה לוקח תחת חסותו סדרה ארוכה של הסעות פרטיות? כל מוקדי היציאה הצפויים הם בריכוזים חרדים, והמידע מתפרסם בעיקר בערוצים חרדים, תחבורה ציבורית משמעה שהיא פתוחה לכלל הציבור, וזה לא נראה המצב פה. אין שום מידע או סיוע לתושבי הסביבה הגיאוגרפית הקרובה (חיפה / קריות / עכו / נהריה / מעלות / עפולה / חצור), וכמובן שלא לרחוקים יותר. השאטלים לחניוני הרכב הפרטי מתאימים למושג 'ציבורי', אבל לא ההסעות לנקודות הרחוקות. ההסעות הרחוקות נהנות מסבסוד ותמיכה לוגיסטית ציבורית, אבל לא נראות ככאלו שבאות לשרת את כלל הציבור.
באגד זה כמו עם כרטיסי אילת
לא ניתן לרכוש מקום שמור עם תשלום בחוזה קיים ברב-קו במענה טלפוני/קופה/אתר
אלא רק דרך האפליקציה (אישור הזמנה ע"י בחירת "תשלום ברב-קו" ואישור שמירת המקום בכרטיס אשראי ללא חיוב (₪0) ) ואיסוף "השובר מקום שמור בלבד ללא כרטיס" באילתומט/נהג ותשלום הנסיעה על ידי חוזה תקף ברב-קו בעלייה לאוטובוס, ורק אז ניתן לשמש ערך צבור או חוזי חופשי למיניהם יחד עם שובר המקום השמור
רכישה בקופה/אתר/טלפון היא בכרטיסי נייר עם תשלום מראש על נסיעה במחיר המלא (רגיל ללא 20% הנחה וכו') או עם ההנחות לפי הפרופיל או כרטיסי החינם למי שזכאי לכך
 
בעניין תחבורה ציבורית לכלל הציבור.

לג בעומר תשע"ט (2019) - איפה משיגים כרטיסים?
בשבוע הבא אירוע התח"צ השנתי הגדול, כשהשנה נעדר המנצח על התזמורת דרור גנון מסיבות משפטיות-פליליות. יש גם צפי למזג אוויר שרבי, אבל עוד חזון למועד.

בינתיים הפרסום לציבור הרחב לוקה בחסר: מכל חברות התחבורה הציבורית, רק בחברת קווים וברכבת ישראל יש הודעה על הפעלת הקווים, ובאתר צד שלישי מופיעה גרסה מטושטשת של מפת הטרמינלים והשאטלים השונים. באתר משרד התחבורה אין לכך זכר.

עלון המידע של קווים לתושבי ביתר עילית -
http://www.kavim-t.co.il/download/files/ביתר עילית - מירון לג בעומר תשעט.pdf

גם בקווים לא הכל מושלם, צריך להגיע רגלית למוקדי מכירה במקום להזמין באתר באופן מקוון, ויש חוסר בהירות בקשר לאפשרות תשלום באמצעות חופשי-יומי / חודשי. לפי מה שכתוב - זה אפשרי, אבל צריך להרשם, כלומר להזמין מקום ולרכוש כרטיס עצמאית.

באגד אין שום הודעה באתר, ואתמול לא היה אפשרות להזמין כרטיסים, אבל כעת בדקתי באתר שלהם והזמנת הכרטיסים נפתחה, כלומר אפשר להזמין ללא תלות במוקד מכירה אנושי. באתר אגד אי אפשר לבצע הזמנה בלבד (ולשלם באמצעות חופשי יומי / חודשי), אבל מצד שני כל ההנחות האפשריות תקפות (נוער / חייל / של"ת / עיוור וכו').

ברכבת ישראל יש מידע על תגבור רכבות בקו חיפה חוף הכרמל - כרמיאל, ועל רכבות ישירות מיוחדות שיצאו מבני ברק ואשדוד ללא כל תחנות ביניים עד כרמיאל. מציינים שמספר המקומות מוגבל, אבל אין כל דרך לרכוש כרטיסים באתר, כלומר אם יגיעו 1,000 נוסעים לאחת הרכבות הישירות, תהיה מכירה כרטיסים בשיטת 'כל הקודם זוכה' או במפתח שרירותי אחר...

בשאר החברות אין שום מידע, לרבות נתיב אקספרס שאמורה להיות המנהלת הראשית של האירוע.

יש חוסר מידע על השאטל שיקשר בין רכבת כרמיאל למירון, ביחד עם כל קווי השאטלים האחרים, האם אלו קווים בתשלום / בחינם? במידה ובתשלום, האם הם נחשבים כקווי תחבורה ציבורית לעניין הנחות זכאים / כיבוד חוזי חופשי אזוריים?

השנה בנוסף למזג האוויר השרבי הצפוי (בהסתייגות בשל הטווח) יש גם דילול נסיעות בשל רמדאן ונהגים מוסלמים שלוקחים חופשות / עובדים שעות מופחתות. לי יש תחושה של בעיות שצפויות השנה, השילוב בין שמש קופחת, לבוש לא מתאים לשטח פתוח, נהגים עצבניים שלא אכלו, נוסעים עייפים שרקדו כל הלילה והעדרו של מר גנון נראה כמו מפתח לבעיות... מי שמגיע לאירוע מומלץ בחום שיקח איתו ציוד לשהיה של לפחות כמה שעות מעבר לתכנון (מזון, שתייה, ביגוד וכו').

עלון המידע של החניונים השונים באזור מירון באיכות מופחתת, באדיבות אתר חדשות כל שהוא -
http://4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpe...019-12-53-43-Document-page-001-1-758x1075.jpg

בעיה עקרונית-יסודית נותרה בעינה: האם מדובר בתחבורה ציבורית לכלל הציבור, או שמשרד התחבורה לוקח תחת חסותו סדרה ארוכה של הסעות פרטיות? כל מוקדי היציאה הצפויים הם בריכוזים חרדים, והמידע מתפרסם בעיקר בערוצים חרדים, תחבורה ציבורית משמעה שהיא פתוחה לכלל הציבור, וזה לא נראה המצב פה. אין שום מידע או סיוע לתושבי הסביבה הגיאוגרפית הקרובה (חיפה / קריות / עכו / נהריה / מעלות / עפולה / חצור), וכמובן שלא לרחוקים יותר. השאטלים לחניוני הרכב הפרטי מתאימים למושג 'ציבורי', אבל לא ההסעות לנקודות הרחוקות. ההסעות הרחוקות נהנות מסבסוד ותמיכה לוגיסטית ציבורית, אבל לא נראות ככאלו שבאות לשרת את כלל הציבור.
בעניין תחבורה ציבורית לכלל הציבור.
סיכוי חלש מאד שיש איזור לא חרדי שכדאי לעשות ממנו הסעות ישירות.
מתוך ה 200 אלף + שמגיעים למירון, אין יותר מ20 אלף לא חרדים, והם מגיעים ממאות ישובים הפזורים ברחבי הארץ. כך שהפתרון האידיאלי כרגע בשבילם הם החניונים והשאטלים.
בעתיד [מתישהו....] כשיהיה את תחנת צומת שבע/חנניה, והמסילה המזרחית בתוספת העיבוי של המסילות הדרומיות, אני מניח שיוכלו להגיע מכל תחנת רכבת בארץ עם מקסימום החלפה אחת. נשמע ממש חלומי....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה