בקשות/שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

moshavnikit

New member
שאלה לגבי רב קו

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
שאלה לגבי רב קו
היי, יש לי כרטיס רב קו אנונימי ואני בד"כ הייתי מטעינה אותו בשתי נסיעות. עכשיו העלו את המחיר של הנסיעה הפנימית ל-6.60 ולי מוטען בכרטיס 6.40, הנהג טען שאני לא יכולה להטעין ב-20 אגורות ולהשתמש במה שיש בכרטיס.. מה אני אמורה לעשות? הלך הכסף?
 

נתנאל531

Well-known member
כרטיסיה או ערך צבור?

שאלה לגבי רב קו
היי, יש לי כרטיס רב קו אנונימי ואני בד"כ הייתי מטעינה אותו בשתי נסיעות. עכשיו העלו את המחיר של הנסיעה הפנימית ל-6.60 ולי מוטען בכרטיס 6.40, הנהג טען שאני לא יכולה להטעין ב-20 אגורות ולהשתמש במה שיש בכרטיס.. מה אני אמורה לעשות? הלך הכסף?
כרטיסיה או ערך צבור?
אם זו כרטיסיה, אז באותה מידה שכרטיסיות נייר ישנות תקפות גם לאחר העלאת מחירים, גם כרטיסיה טעונה ברב־קו דינה זהה.
 

moshavnikit

New member
ערך צבור

כרטיסיה או ערך צבור?
אם זו כרטיסיה, אז באותה מידה שכרטיסיות נייר ישנות תקפות גם לאחר העלאת מחירים, גם כרטיסיה טעונה ברב־קו דינה זהה.
ערך צבור
לפני עליית המחירים טענתי ב-12.80 ש"ח והעברתי נסיעה אחת (6.40 ש"ח)
 

846

Active member
לא יכול להיות שהטענת רק 12.8 ש"ח בערך צבור

ערך צבור
לפני עליית המחירים טענתי ב-12.80 ש"ח והעברתי נסיעה אחת (6.40 ש"ח)
לא יכול להיות שהטענת רק 12.8 ש"ח בערך צבור
12.8 זה מחיר כרטיסיית שתי נסיעות במחיר הישן וככול הנראה נשאר לך ניקוב שהנהג כן יכול לנקב.
 
זאת טעות להטעין שתי נסיעות

שאלה לגבי רב קו
היי, יש לי כרטיס רב קו אנונימי ואני בד"כ הייתי מטעינה אותו בשתי נסיעות. עכשיו העלו את המחיר של הנסיעה הפנימית ל-6.60 ולי מוטען בכרטיס 6.40, הנהג טען שאני לא יכולה להטעין ב-20 אגורות ולהשתמש במה שיש בכרטיס.. מה אני אמורה לעשות? הלך הכסף?
זאת טעות להטעין שתי נסיעות
כשאת מטעינה רק שתי נסיעות את לא מקבלת הנחה אבל אם את מטעינה 30 שקל ומעלה מקבלת תוספת של 25 אחוז כלומר משלמת 30 ומקבלת בכרטיס 37.5 בנוסף הכסף שהטענת בכרטיס לא הלך לאיבוד, הוא פשוט מחכה שם עד שתנצלי אותו. ודבר אחרון. טעינת כרטיסיה גם נותנת את ההנחה וגם שומרת על המחיר כשיש עליית מחירים (בינואר ויולי)
 

moshavnikit

New member
זה כרטיס אנונימי.. הוא מוגבל מבחינת האפשרויות

זאת טעות להטעין שתי נסיעות
כשאת מטעינה רק שתי נסיעות את לא מקבלת הנחה אבל אם את מטעינה 30 שקל ומעלה מקבלת תוספת של 25 אחוז כלומר משלמת 30 ומקבלת בכרטיס 37.5 בנוסף הכסף שהטענת בכרטיס לא הלך לאיבוד, הוא פשוט מחכה שם עד שתנצלי אותו. ודבר אחרון. טעינת כרטיסיה גם נותנת את ההנחה וגם שומרת על המחיר כשיש עליית מחירים (בינואר ויולי)
זה כרטיס אנונימי.. הוא מוגבל מבחינת האפשרויות
שלו.
 
יש לו רק שתי הגבלות

זה כרטיס אנונימי.. הוא מוגבל מבחינת האפשרויות
שלו.
יש לו רק שתי הגבלות
1. אי אפשר לטעון חופשי חודשי 2. אי אפשר לקבל הנחות אישיות כגון זכאים/סטודנט/נוער/ותיק ועוד. ניתן לטעון עליו כרטיסיות עם הנחה של 20 אחוז. וניתן לטעון עליו ערך צבור בכל גודל שקיים בהנחה של 20 אחוז (באמצעות תוספת של 25 אחוז) כמו כן ניתן להשתמש בו בחופשי יומי. אין שום היגיון לטעון סכומים של פחות מ30 שקל, כי לא מקבלים את ה20 אחוז הנחה עליהם. וכמו שכבר ציינתי, כרטיסיות שומרות על ערך הנסיעה בזמן עליית מחיר. לעומת ערך צבור שנותן גמישות בין קודי נסיעה ותעריפים שונים. אני מעדיף את הכרטיסיה, אבל זאת כבר בחירה אישית של כל משתמש. רק לציין, אני עובד עם שני כרטיסים אנונימיים, ככה שכל מה שאמרתי זה גם מניסיון אישי.
 

דוד311

New member
בדן אי אפשר להטעין כרטיסייה על רב קו אנונימי

יש לו רק שתי הגבלות
1. אי אפשר לטעון חופשי חודשי 2. אי אפשר לקבל הנחות אישיות כגון זכאים/סטודנט/נוער/ותיק ועוד. ניתן לטעון עליו כרטיסיות עם הנחה של 20 אחוז. וניתן לטעון עליו ערך צבור בכל גודל שקיים בהנחה של 20 אחוז (באמצעות תוספת של 25 אחוז) כמו כן ניתן להשתמש בו בחופשי יומי. אין שום היגיון לטעון סכומים של פחות מ30 שקל, כי לא מקבלים את ה20 אחוז הנחה עליהם. וכמו שכבר ציינתי, כרטיסיות שומרות על ערך הנסיעה בזמן עליית מחיר. לעומת ערך צבור שנותן גמישות בין קודי נסיעה ותעריפים שונים. אני מעדיף את הכרטיסיה, אבל זאת כבר בחירה אישית של כל משתמש. רק לציין, אני עובד עם שני כרטיסים אנונימיים, ככה שכל מה שאמרתי זה גם מניסיון אישי.
בדן אי אפשר להטעין כרטיסייה על רב קו אנונימי
הכל על כרטיס אנונימי בדן בקישור הבא: http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82
 
טוב לדעת

בדן אי אפשר להטעין כרטיסייה על רב קו אנונימי
הכל על כרטיס אנונימי בדן בקישור הבא: http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82
טוב לדעת
אז באגד אין ערך צבור, ובדן אין כרטיסיה לאנונימי. אבל בכל מקרה עדיין ההמלצה לרכוש ערך צבור ב30 שקל ומעלה עומדת בתוקפה. ועדיין מגולמת בזה הנחה של 20 אחוז (תוספת 25) ולפני עליית מחיר לרכוש כרטיסיות באגד
 

4XTOS

New member
מה עדיף לי, חופשי חודשי או ערך צבור

בקשות/שאלות (לא הכוונה)
מה עדיף לי, חופשי חודשי או ערך צבור
אני מקבל הנחת נוער האם אני מקבל אותה גם כשאני קונה חופשי חודשי? אני נוסע כל יום לבית הספר(כפר סבא 6.6 ש"ח) כמובן גם חזור, כל חודש, מדי פעם צריך לנסוע לערים שכנות(רעננה וכו') האם שווה לי חופשי חודשי?
 

דוד311

New member
חופשי חודשי עולה 165 ש"ח

מה עדיף לי, חופשי חודשי או ערך צבור
אני מקבל הנחת נוער האם אני מקבל אותה גם כשאני קונה חופשי חודשי? אני נוסע כל יום לבית הספר(כפר סבא 6.6 ש"ח) כמובן גם חזור, כל חודש, מדי פעם צריך לנסוע לערים שכנות(רעננה וכו') האם שווה לי חופשי חודשי?
חופשי חודשי עולה 165 ש"ח
חופשי חודשי של אזור השרון עולה 165 ש"ח. אין הנחת נוער בחופשי חודשי. חופשי חודשי משתלם לך רק אם אתה נוסע בכל שבוע לא פחות מ-6 פעמים הלוך-חזור.
 

4XTOS

New member
זה לחודש כלנדרי או חודש ימים?

חופשי חודשי עולה 165 ש"ח
חופשי חודשי של אזור השרון עולה 165 ש"ח. אין הנחת נוער בחופשי חודשי. חופשי חודשי משתלם לך רק אם אתה נוסע בכל שבוע לא פחות מ-6 פעמים הלוך-חזור.
זה לחודש כלנדרי או חודש ימים?
 

arand

New member
בירושלים עושים רכבת תחתית?
שלום לכם,כך שמעתי וזה נשמע לי מופרך כי יש שם רכבת קלה,תודה לעונים
אולי התכוונו לרכבת מירושלים לתל אביב A1
אבל בתוך ירושלים עצמו לא ידוע לי על רכבת תחתית
 

אורי404

New member
סביב תשלומים


בקשות/שאלות (לא הכוונה)
סביב תשלומים

שאלות סביב נושא התשלומים ל"רכבת ישראל" ולחברות האוטובוסים. 1. כרטיסי "חופשי-חודשי" / "חופשי יומי" משותפים בין מספר חברות אוטובוסים ו/או עם "רכבת ישראל": כיצד חלוקת התשלומים בפועל. האם X ש"ח מתחלקים בין המפעילים מראש או החלוקה היא על כל נסיעה. למשל בעת תשלום 200 ש"ח בין ארבע חברות אוטובוסים (שאלת דוגמא. מן תעריף לדוגמא; האם החלוקה היא 50 ש"ח לכל חברה או, שעם כרטיס ה"רב קו" מחלקים את ההכנסות, בהתאם לכמות הנסיעות בפועל בכל חברה וחברה? 2. ערך צבור - מהו אופן הפעולה? האם תשלום, שנכנס למשרד התחבורה ולאחר מכן אמור להיות תשלום לכל חברת אוטובוסים, בהתאם לסכום, שירד לנוסע מכרטיסו? או שמא אופן פעולה אחר? 3. כרטיסי אזרח ותיק/גמלאי - כידוע, התשלום ב"רכבת ישראל" ובשירות האוטובוסים הוא חצי מחיר, בהשוואה לתעריף רגיל. האם המפעילים מקבלים בפועל את חצי המחיר או, שיתר הכיסוי הוא מול הממשלה (משרד הרווחה או משרד ממשלתי אחר)? דרך אגב, האם זהו אותו האופן בשירות ציבורי אחר (למשל מוזיאונים או בתי קולנוע)?
 
כאשר יש מסילה בודדת, זה כמו כביש חד-סיטרי

שאלה של מתלמד ברכבות
בפורום אני שומע הרבה את המונח "הכפלת מסילות" , מה זה אומר ? והאם זה נועד למנוע "פקקי רכבות" ?
כאשר יש מסילה בודדת, זה כמו כביש חד-סיטרי
בכל פרק זמן, רק רכבת בכיוון אחד יכולה להשתמש בו, ולכן יש צורך בהמתנה ובמפגשי רכבות. קו כפול מאפשר תנועה דו-סיטרית במקביל. וכאשר קיימת במסילה (גם כפולה) תנועה רבה וצפופה של רכבות, כמו למשל במסילת האיילון בקטע תל-אביב, אז יש צורך גם ביותר משתי מסילות.
 

droriko

New member
כן זה ממש מעצבן

כאשר יש מסילה בודדת, זה כמו כביש חד-סיטרי
בכל פרק זמן, רק רכבת בכיוון אחד יכולה להשתמש בו, ולכן יש צורך בהמתנה ובמפגשי רכבות. קו כפול מאפשר תנועה דו-סיטרית במקביל. וכאשר קיימת במסילה (גם כפולה) תנועה רבה וצפופה של רכבות, כמו למשל במסילת האיילון בקטע תל-אביב, אז יש צורך גם ביותר משתי מסילות.
כן זה ממש מעצבן
אני נוסע ברכבת הפרברית , ולפחות בחצי מהפעמים יש איזה מפגש של 2 דקות עם הרכבת שממול .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה