התעוררות

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
אולי בתדירות גבוהה יותר אנשים יסעו

אבל אז התדירות בקטע הדי מיותר היתה עוד יותר
גבוהה וכן עלות התפעול מול השימוש המועט. לפחות 33 זה קו פחות תדיר, אז אם חייבים לבצע את הקטע הזה, עדיף איתו.
אולי בתדירות גבוהה יותר אנשים יסעו
 

droriko

New member
כשעשיתי ספירות ב-33

כתושב רמת אביב אני יכול להגיד לך שהקישור
מרמת אביב לרידינג / נמל היה לא טוב והתבסס רק על קו 6. רצוי להשאיר את הקישור הוא נוח ויעיל ונותן גישה לצפון הישן.
כשעשיתי ספירות ב-33
ירדו ברידינג במהלך כל הספירות 2 אנשים . לא שבאמת הייתי צריך לעשות ספירות בשביל זה, כי כבר חודש לפני שהקו יצא לדרך ידעתי שזה מה שיקרה . http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=153044434
 

846

Active member
ההבדל בין 86 / 74 בקטע שבין

מסכים, דרור
אבל באופן כללי קווים 171 ו-271 מקשרים טוב לכיוון אזורים שונים ברמת אביב ומניסיוני הם טובים, ממה שהיה קודם לכן. לגבי קו 33 - זה עדיף מכלום. יש בדבריך משהו. עם זאת מניסיוני הסיבוב בקק"ל לא נוראי. אני חושב, שהיה מוטב, שהקו יהיה כקו מזלג. האחד במסלול הנוכחי, אולי עם שינויים קלים, כמו מה, שכתבת. אולי למשל סיום במסוף קלצ'קין או מסוף רכבת האוניברסיטה. השני הוא פנייה לשטרית והמשך ישירות למסוף רידינג. אולי 'מזלוג' (מסלול שונה) בקטע הדרומי של הקווים. תדירות אפשרית של 20-30 דקות של כל אחד מהקווים. תדירות משולבת 10-15 דקות, בהתאם.
ההבדל בין 86 / 74 בקטע שבין
הרכבת לרמת אביב לבין 271 ו 171הוא ש 271 נוסע דרך חיים לבנון במקום רידינג וכך הוא מקטין את התדירות ברח' רידינג/ ברודצקי דבר שדווקא פוגע בתושבים.
 

alantan

New member
מצד שני 271 מגיע לאוניברסיטה מהר יותר

ההבדל בין 86 / 74 בקטע שבין
הרכבת לרמת אביב לבין 271 ו 171הוא ש 271 נוסע דרך חיים לבנון במקום רידינג וכך הוא מקטין את התדירות ברח' רידינג/ ברודצקי דבר שדווקא פוגע בתושבים.
מצד שני 271 מגיע לאוניברסיטה מהר יותר
 

oschlick

New member
מסכים לגמרי, השימוש במפרקיות ב-171

יש שיפור לקו 27
בעת המתנה בתל אביב מרכז/מסוף 2000 לכיוון רמת אביב מגיעים יותר מהר עם 171 ו-271, בהשוואה לקו 27 הקודם. קודם לכן גם היה זמן המתנה רב וגם אוטובוס מלא לגמרי. כעת התדירות, כאמור גבוהה יותר ויש שימוש חלקי במפרקיות. קו 33 הוא גם קו במסלול טוב מאוד והוא היה מתבקש. נקווה להעלאת התדירות שלו. אולי קו מזלג נוסף, שייסע לרידינג דרך רוקח. מסכים על הדברים, שכתבת על היעדר קווים 20 ו-35.
מסכים לגמרי, השימוש במפרקיות ב-171
בהחלט היה דרוש לאור הצפיפות הגדולה שהיתה ב-27. וכמובן קו 271 שהוא הראשון לדעתי שנוסע לאורך כל היום מעזריאלי/רכבת מרכז ישר לאוניברסיטה בלי לעבור בקניון רמת אביב.
 

אוהד11

New member
אתם שוכחים שבמקביל ל- 27 היו 74/86/274

יש שיפור לקו 27
בעת המתנה בתל אביב מרכז/מסוף 2000 לכיוון רמת אביב מגיעים יותר מהר עם 171 ו-271, בהשוואה לקו 27 הקודם. קודם לכן גם היה זמן המתנה רב וגם אוטובוס מלא לגמרי. כעת התדירות, כאמור גבוהה יותר ויש שימוש חלקי במפרקיות. קו 33 הוא גם קו במסלול טוב מאוד והוא היה מתבקש. נקווה להעלאת התדירות שלו. אולי קו מזלג נוסף, שייסע לרידינג דרך רוקח. מסכים על הדברים, שכתבת על היעדר קווים 20 ו-35.
אתם שוכחים שבמקביל ל- 27 היו 74/86/274
27 ו- 86 בוטלו, 74 הפך ל- 271 ויחד עם 171 הם מהווים תחליף, אלא שצריך להיות תלוי בהגעתם מחולון. יתר על כן, עם ביטול 86 בוטל גם החיבור בין רמת הנשיא ורמת יוסף בבת ים לרמת אביב וקרית האוניברסיטה, ו- 86, ביחוד במסלול המהיר שלו דרך וולפסון היה חיבור טוב שלא קיים כיום
 

oschlick

New member
זה נכון, אין היום שום קו נורמלי מבת ים

אתם שוכחים שבמקביל ל- 27 היו 74/86/274
27 ו- 86 בוטלו, 74 הפך ל- 271 ויחד עם 171 הם מהווים תחליף, אלא שצריך להיות תלוי בהגעתם מחולון. יתר על כן, עם ביטול 86 בוטל גם החיבור בין רמת הנשיא ורמת יוסף בבת ים לרמת אביב וקרית האוניברסיטה, ו- 86, ביחוד במסלול המהיר שלו דרך וולפסון היה חיבור טוב שלא קיים כיום
זה נכון, אין היום שום קו נורמלי מבת ים
לעזריאלי/רכבת מרכז/אוניברסיטה למעט קו 140 ו-141 המהירים כמה פעמים ביום וזהו. בשאר היום צריך לנסוע דרך יפו.
 

oschlick

New member
יש הסדר של אגודת הסטודנטים של נסיעה חינם מ

בכל מקרה, מרכבת האוניברסיטה צריך עוד קו
גם 40 מסיים בתחנת הרכבת ואינו עולה ומקיף את הקמפוס
יש הסדר של אגודת הסטודנטים של נסיעה חינם מ
הרכבת לשערי האוניברסיטה בהצגת תעודת סטודנט
 

אוהד11

New member
הסדר או לא, מדובר בניתוק אזור שלם מאונ' ת"א

יש הסדר של אגודת הסטודנטים של נסיעה חינם מ
הרכבת לשערי האוניברסיטה בהצגת תעודת סטודנט
הסדר או לא, מדובר בניתוק אזור שלם מאונ' ת"א
במקום קו שפעל במשך שנים רבות והתחליף לו חלקי ביותר
 

oschlick

New member
מסכים לחלוטין. מוטב היה שלפחות בבוקר 86 היה

הסדר או לא, מדובר בניתוק אזור שלם מאונ' ת"א
במקום קו שפעל במשך שנים רבות והתחליף לו חלקי ביותר
מסכים לחלוטין. מוטב היה שלפחות בבוקר 86 היה
פועל לכיוון האוניברסיטה ובערב לכיוון בת ים
 
רמת הנשיא ורמת יוסף שתיהן די קרובות לתחנת

אתם שוכחים שבמקביל ל- 27 היו 74/86/274
27 ו- 86 בוטלו, 74 הפך ל- 271 ויחד עם 171 הם מהווים תחליף, אלא שצריך להיות תלוי בהגעתם מחולון. יתר על כן, עם ביטול 86 בוטל גם החיבור בין רמת הנשיא ורמת יוסף בבת ים לרמת אביב וקרית האוניברסיטה, ו- 86, ביחוד במסלול המהיר שלו דרך וולפסון היה חיבור טוב שלא קיים כיום
רמת הנשיא ורמת יוסף שתיהן די קרובות לתחנת
יוספטל. מה יותר טוב מחיבור רכבתי מהיר ביניהן לבין אזור האוניברסיטה?
 

cwen

New member
בתיאוריה זה הכי טוב

רמת הנשיא ורמת יוסף שתיהן די קרובות לתחנת
יוספטל. מה יותר טוב מחיבור רכבתי מהיר ביניהן לבין אזור האוניברסיטה?
בתיאוריה זה הכי טוב
בפועל זה עולה הרבה יותר כסף. כשיאפשרו לנסוע באותו כרטיס ובמחיר נורמלי גם ברכבת וגם באוטובוס שלוקח ממנה לאוניברסיטה אפשר יהיה להסתפק בפתרון זה.
 
אלה שיפורים בהחלט נדרשים והם יגיעו מתישהו

בתיאוריה זה הכי טוב
בפועל זה עולה הרבה יותר כסף. כשיאפשרו לנסוע באותו כרטיס ובמחיר נורמלי גם ברכבת וגם באוטובוס שלוקח ממנה לאוניברסיטה אפשר יהיה להסתפק בפתרון זה.
אלה שיפורים בהחלט נדרשים והם יגיעו מתישהו
בישראל תהליכים מתרחשים לאט, אבל הם מתרחשים בסופו של דבר. הנה הקימו "צוות משותף" שאמור "לאתר ולבחון" בדיוק את הדברים הללו. יקח עוד חצי שנה - שנה של לפרנס צוות בומבסטי עבור דבר שאפשר לעשות ביומיים וחצי, אבל בסופו של דבר זה יקרה. כך הדברים עובדים במדינתו.
 
יגיעו עם אוטובוס לאחת מ-3 תחנות רכבת

ומה עם שאר בת ים?
יגיעו עם אוטובוס לאחת מ-3 תחנות רכבת
אי אפשר לחבר באמצעי יחיד מכל נקודה לכל נקודה. מי שרוצה אמצעי יחיד מדלת לדלת צריך להשתמש ברכב פרטי / אופנוע / אופניים או, בחלק מהמקרים, באוטובוס איטי. לגבי שאלתך הספציפית על שאר בת-ים - יש את קו 25 או את קו 40. יש כאן טרייד-אוף: או פחות החלפות אבל יותר איטי, או יותר מהיר אבל עם יותר החלפות. מי שרוצה יותר מהיר - יקח אוטובוס לתחנת רכבת. מי שרוצה פחות אמצעים - יסע באוטובוס יותר זמן. אי אפשר לחבר כל נקודה לכל נקודה בשירות אקספרס.
 

אורי404

New member
הכל טוב ויפה, אבל אין ממש כרטוס משותף

יגיעו עם אוטובוס לאחת מ-3 תחנות רכבת
אי אפשר לחבר באמצעי יחיד מכל נקודה לכל נקודה. מי שרוצה אמצעי יחיד מדלת לדלת צריך להשתמש ברכב פרטי / אופנוע / אופניים או, בחלק מהמקרים, באוטובוס איטי. לגבי שאלתך הספציפית על שאר בת-ים - יש את קו 25 או את קו 40. יש כאן טרייד-אוף: או פחות החלפות אבל יותר איטי, או יותר מהיר אבל עם יותר החלפות. מי שרוצה יותר מהיר - יקח אוטובוס לתחנת רכבת. מי שרוצה פחות אמצעים - יסע באוטובוס יותר זמן. אי אפשר לחבר כל נקודה לכל נקודה בשירות אקספרס.
הכל טוב ויפה, אבל אין ממש כרטוס משותף
עם היה כרטוס משותף ידידותי יותר בין הרכבת לחברות האוטובוסים, זה בהחלט היה טוב מאוד. בינתיים הכרטוס המשותף הוא פרימיטיבי.
 

אורי404

New member
עדייו, זמן ההמתנה קצר יותר

אתם שוכחים שבמקביל ל- 27 היו 74/86/274
27 ו- 86 בוטלו, 74 הפך ל- 271 ויחד עם 171 הם מהווים תחליף, אלא שצריך להיות תלוי בהגעתם מחולון. יתר על כן, עם ביטול 86 בוטל גם החיבור בין רמת הנשיא ורמת יוסף בבת ים לרמת אביב וקרית האוניברסיטה, ו- 86, ביחוד במסלול המהיר שלו דרך וולפסון היה חיבור טוב שלא קיים כיום
עדייו, זמן ההמתנה קצר יותר
לפני הרפורמה הייתי נוסע מדרך נמיר לכיוון רמת אביב במתכונת הקודמת של קווי "אגד" 74, 86 ו-274 ו-45 או 27 "דן". המצב כיום בתדירות המשולבת בקטע הזה של קווים 45, 171, 271 ו-274 טוב באופן משמעותי. לרב ממתין מספר דקות ומגיע אוטובוס. קודם לכן הייתה המתנה של כרבע שעה, עבור נסיעה של בקושי עשר דקות. כמובן אני מתייחס לקטע מסוף 2000-רמת אביב. אני פחות בקיא, במה שקורה בבת ים, בחולון ובראשון לציון.
 

cwen

New member
ואפשר לעלות גם על 501 או אחר שמוריד

עדייו, זמן ההמתנה קצר יותר
לפני הרפורמה הייתי נוסע מדרך נמיר לכיוון רמת אביב במתכונת הקודמת של קווי "אגד" 74, 86 ו-274 ו-45 או 27 "דן". המצב כיום בתדירות המשולבת בקטע הזה של קווים 45, 171, 271 ו-274 טוב באופן משמעותי. לרב ממתין מספר דקות ומגיע אוטובוס. קודם לכן הייתה המתנה של כרבע שעה, עבור נסיעה של בקושי עשר דקות. כמובן אני מתייחס לקטע מסוף 2000-רמת אביב. אני פחות בקיא, במה שקורה בבת ים, בחולון ובראשון לציון.
ואפשר לעלות גם על 501 או אחר שמוריד
בדרך נמיר פינת יהודה המכבי, ושם מצטרפים גם 24 ו 25 לחגיגה. הלוואי שזה היה המצב כשהייתי סטודנטית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה