ואין לי שום דבר עם אגד,אני רק נוסע המון בתח"צ
כל מה שכתבתי הוא מניסיון אישי שלי. יש לי לב שלם על מטרופולין של אשכול הדרום. סבלתי מהם שנים רבות עד שהשירות הפך לנורמלי וכיום לטוב עד טוב מאד. אבל עדיין כפי שאמרתי כלל אין להשוות בין אשכול השרון לאשכול הדרום של החברה. אתה צריך להבין איך הדרום מתנהל. מרכזית באר שבע עוברת כיום שדרוג משמעותי, זאת עקב עומס של קווי אוטובוס עליה. יש קווים שכבר יוצאים מחוץ למרכזית כי פשוט אין מקום בה. המקום הומה אדם כל הזמן, אין שעה כמעט שהמקום לא הומה אדם. באר שבע משרתת את רוב ערי הדרום בשירותים כאלו ואחרים ובמוקדי בילוי וכו'. ועדיין כשאוטובוס מתמלא וברציף נשארים 30 איש לחכות לנסיעה הבאה שתבוא בעוד חצי שעה במקרה הטוב או אפילו שעתיים במקרה הרע - אגד היא זו שתתגבר (אם זה קו שלה) ומטרופולין לא תעשה כלום. כך כל יום חמישי האוטובוסים מפוצצים כבר במרכזית ואל אוספים אותך בתחנות אחרות, בין אם זה סורוקה/אונ' (ששם כל הסטודנים מנסים לעלות לאל הצלחה עד שהם מתייאשים ונוסעים למרכזית, רק כדי לחזור את כל הדרך חזרה...). לא אמרתי שצריך לעשות הנחות לחברה X או חברה Y, אבל הטענות שאתה מציג על תדירות הקווים הן טענות שאף חברה לא אשמה בהן. הכל בידי משרד התחבורה. כשאתה מדבר על דחיסות כזאת או אחרת, םפנה למשרד התחבורה. אגד לא יכולה על דעת עצמה להגביר את התדירות - אסור לה, היא תיקנס על כך, זו הפרה של תנאי הרישיון. מה שהיא כן יכולה לעשות זה להוציא שני אוטובוסים בבאת אחת כשאחגד מתמלא כבר במרכזית. אבל מי כבר עולה על 501 במרכזית ת"א, 10-15 איש, בלחץ 20... ככה שזה לא יקרה אף פעם. דר"א מה מטרופולין ביקשה ממשרד התחבורה לגבי קו 90 (ת"א להרצליה פיתוח)? לבטל את תחנת הויסות שלו בקניון ארנה. עכשיו יש לך קו שמגיע פעם ברבע שעה, פעם ב45 דקות, פעם בחצי שעה... בלי שאתה יודע בדיוק מתי הוא יגיע, כי הכל כפוף לכמה זמן הוא נתקע בדרכים... ממש שיפור בשירות. בשיא הרצינות, אגד היא אחת החברות הטובות שיש בישראל. זה שאתה נקודתית סובל ממנה זה רק בגלל שמשרד התחבורה מתעקש לשנות כמה שפחות דברים באגד. בין אם זה מחיר נסיעה, בין אם זה מסלול ובין אם זה לו"ז. החברות החדשות דווקא מקבלות דברים דיי מהר...
ואין לי שום דבר עם אגד,אני רק נוסע המון בתח"צאותי לא מענין סיפורי אלף לילה ולילה
כשאני עולה על מטרופולין אני יודע שאני עולה על אוטובוס מודרני, בדכ עם וויפי וכו. זה לא זה עדיין אבל זה יחסית סביר. כשאני עולה עם אגד, בקווים שאני משתמש בהם אני יודע שהתדירות זוועה, שאני כמו סרדין באוטובוס, שעדיין אין כריזה מסודרת על גבי האוטובוס וכו. אגד קיימת מספיק שנים כדי לספק שירות טוב יותר. התלונה שלי למשרד התחבורה היא זה שהוא לא אוכף על אגד והחברות האחרות לשפר את השירות. אני לא יודע מה לך ולאגד, אני רק נוסע בתחבורה ציבורית, ומבחינתי השירות של אגד מתחת לכל ביקורת. לא נתקלתי בחיי במוביל ברמה ירודה כל כך. עם סופרבוס לא נסעתי אפעם אבל בהנחה שהם כל כך גרועים, אז חרא,אבל זה לא אומר שצריך לעשות הנחות לאגד. אני הייתי שמח לראות את אגד נמחקת מהמפה ומוחלפת בחברה אחרת. פשוט ככה. כן, אני עד כדי כך עצבני עליהם. ויש לי את כל הסיבות הטובות לכך.
כל מה שכתבתי הוא מניסיון אישי שלי. יש לי לב שלם על מטרופולין של אשכול הדרום. סבלתי מהם שנים רבות עד שהשירות הפך לנורמלי וכיום לטוב עד טוב מאד. אבל עדיין כפי שאמרתי כלל אין להשוות בין אשכול השרון לאשכול הדרום של החברה. אתה צריך להבין איך הדרום מתנהל. מרכזית באר שבע עוברת כיום שדרוג משמעותי, זאת עקב עומס של קווי אוטובוס עליה. יש קווים שכבר יוצאים מחוץ למרכזית כי פשוט אין מקום בה. המקום הומה אדם כל הזמן, אין שעה כמעט שהמקום לא הומה אדם. באר שבע משרתת את רוב ערי הדרום בשירותים כאלו ואחרים ובמוקדי בילוי וכו'. ועדיין כשאוטובוס מתמלא וברציף נשארים 30 איש לחכות לנסיעה הבאה שתבוא בעוד חצי שעה במקרה הטוב או אפילו שעתיים במקרה הרע - אגד היא זו שתתגבר (אם זה קו שלה) ומטרופולין לא תעשה כלום. כך כל יום חמישי האוטובוסים מפוצצים כבר במרכזית ואל אוספים אותך בתחנות אחרות, בין אם זה סורוקה/אונ' (ששם כל הסטודנים מנסים לעלות לאל הצלחה עד שהם מתייאשים ונוסעים למרכזית, רק כדי לחזור את כל הדרך חזרה...). לא אמרתי שצריך לעשות הנחות לחברה X או חברה Y, אבל הטענות שאתה מציג על תדירות הקווים הן טענות שאף חברה לא אשמה בהן. הכל בידי משרד התחבורה. כשאתה מדבר על דחיסות כזאת או אחרת, םפנה למשרד התחבורה. אגד לא יכולה על דעת עצמה להגביר את התדירות - אסור לה, היא תיקנס על כך, זו הפרה של תנאי הרישיון. מה שהיא כן יכולה לעשות זה להוציא שני אוטובוסים בבאת אחת כשאחגד מתמלא כבר במרכזית. אבל מי כבר עולה על 501 במרכזית ת"א, 10-15 איש, בלחץ 20... ככה שזה לא יקרה אף פעם. דר"א מה מטרופולין ביקשה ממשרד התחבורה לגבי קו 90 (ת"א להרצליה פיתוח)? לבטל את תחנת הויסות שלו בקניון ארנה. עכשיו יש לך קו שמגיע פעם ברבע שעה, פעם ב45 דקות, פעם בחצי שעה... בלי שאתה יודע בדיוק מתי הוא יגיע, כי הכל כפוף לכמה זמן הוא נתקע בדרכים... ממש שיפור בשירות. בשיא הרצינות, אגד היא אחת החברות הטובות שיש בישראל. זה שאתה נקודתית סובל ממנה זה רק בגלל שמשרד התחבורה מתעקש לשנות כמה שפחות דברים באגד. בין אם זה מחיר נסיעה, בין אם זה מסלול ובין אם זה לו"ז. החברות החדשות דווקא מקבלות דברים דיי מהר...