במכרז של קווי ת"א-נתניה המחיר נקבע מלכתחילה
ע"י משרד התחבורה ולא היתה דרישה לקביעת מחיר ע"י המתחרים
במכרז של קווי ת"א-נתניה המחיר נקבע מלכתחילהבולשיט, המדינה הוציאה מכרזים.
בחלק מהמכרזים היה גם סעיף על הצעת מחיר. כך קווי ת"א - נתניה, ת"א- באר שבע, ת"א - אשדוד ואשכולות נוספים בדרום ובמקומות אחרים קיבלו הורדה בתעריפים. עכשיו שמע משהו נחמד מאד. יש מספר נכבד של קווים שמקשרים בין באר שבע לקרית. כיום כולם מלבד אחד שייכים למטרופולין. הקו של אגד (מב"ש לירושלים, דרך קרית גת ובית שמש), מעלה נוסעים בעיקר לבית שמש וירושלים וכן חיילים, שוטרים, שב"ס. בקטע הנסיעה בין באר שבע לקרית גת, קו 446 הפך להיות קו ישיר כי אף אחד לא רוצה לעלות עליו - כי הוא יקר יותר. מה מקבלים מכך הנוסעים? הצתופפות יתר בקווים של מטרופולין או נסיעה בתשלום גבוה יותר בקו 446 של אגד. כרטוס משותף? לך תחלום על זה. תקנה כרטיסיה למטרופולין וכרטיסיה לאגד בנפרד. אותו הדבר במגוון קווים אחרים, בין רחובות לת"א באגד הרבה יותר יקר מאשר עם קווי מטרופולין (הזניחים). ואל חסרות דוגמאות בכל רחבי הארץ. אז המחירים נשארו גבוהים, איך זה קשור לא הבנתי.... אגד לא מאושרת להורדת מחירים כי כך משרד התחבורה קבע.
ע"י משרד התחבורה ולא היתה דרישה לקביעת מחיר ע"י המתחרים