התפקדות אוקטובר

OKDeSign

New member
טוב, גם אני

[כן איחור שש..] שם: אור גיל: 19 מקום מגורים: ראשל"צ איך עבר החודש? סבבה, הרבה חופש משהו טוב שקרה לכם החודש: חופש! ואיקון בעיקר וכאלה משהו רע שקרה לכם החודש: סגרתי ראש השנה :( משהו קורע/הזוי/מצחיק/משעמם שקרה לכם החודש: איקון ^^ איך עברו החגים? בכייף ציפיות לחודש הבא: לא הרבה, פשוט לא לקרוס מעבודה משהו שאתם לא מחכים לו שקורה בחודש הבא: אממ כלום? התחדשות החודש: שטויות מאיקון בעיקר חחח איך העונה השישית עד כה? פרק ראשוון בסדר, פרק שני כבר הרבה יותר טוב אבל אי אפשר באמת לשפוט הודגש וקומבן באמצעות מדגישומטיק 2.0
 

Montelimar

New member
מתפקדת!

שם: שקד גיל: 15 מקום מגורים: צפון איך עבר החודש? הממ בסדר... אני חושבת משהו טוב שקרה לכם החודש: להיות אדומה לחודש בפורום הביטלס. P: משהו רע שקרה לכם החודש: להתחיל בית ספר. :'( משהו קורע/הזוי/מצחיק/משעמם שקרה לכם החודש: נראה לי להתחיל את המגמת מוזיקה, ובכללי את התיכון איך עברו החגים? משעמם רוב הזמן... אבל היו מפגשי ביטלס נחמדים ציפיות לחודש הבא: להצליח יותר במתמטיקה ובהרכבים במוזיקה. משהו שאתם לא מחכים לו שקורה בחודש הבא: מבחן במתמטיקה התחדשות החודש: נראה לי תקליטים, וחולצות. איך העונה השישית עד כה? הא, נחמדה. בינתיים היו רק 2 פרקים, אז לא יודעת.
 

McMonkeys

New member
מתפקדת:)

שם:גילי גיל:13 מקום מגורים:קדימה(מי שיודע איפה זה מקבל במבה!) איך עבר החודש?אחלה משהו טוב שקרה לכם החודש:רובו היה חופש! משהו רע שקרה לכם החודש:בית ספר משהו קורע/הזוי/מצחיק/משעמם שקרה לכם החודש:מעצבן נכנס בקטגוריה?כי אם כן אז העובדה שאני מחכה כבר חודשים שיביאו את הפוסטר שאני רוצה ואז ששלחתי לידיד שלי תמונה של הפוסטר הוא אמר שיש אותו במקום אחר>< איך עברו החגים?מעולה ציפיות לחודש הבא:הופעה של אורי חזקייה:O וואו יש כל כך הרבה ימי הולדת באוקטובר! משהו שאתם לא מחכים לו שקורה בחודש הבא:מבחנים ובית ספר בעיקר התחדשות החודש:לא זכור לי משהו מסויים איך העונה השישית עד כה?מעולה אני מחכה כבר לפרק הבא!
 

McMonkeys

New member
זה מאוד חור!:O

אם אנשים מנתניה לא יודעים איפה זה קדימה אז כן זה חור..(נתניה זה צמוד לקדימה) וניצחתם תקבלו את הבמבה שלי:(
 

svety

New member
קדימה זה צמוד לצורן ../images/Emo3.gif

המשפחה של החצי גרה שם, בגלל זה אני מכירה
 

ש י ר ד ן

New member
../images/Emo209.gif גם אני ידעתי איפה זה ואני רוצה במבה!

נא לשלוח לרחובות מה זה פינת מה פה בתל אביב, המקום ידוע בהמבורגרים המעולים והלא-פימואים שבו, ותודה מראש
*אני מאוד אוהבת במבה
*
 
../images/Emo110.gifאה גילי! היי../images/Emo6.gif

לא שמתי לב לכינוי אפילו חחחחח טוב מקווה שאת מזהה אותי ולא סתם פידחתי תצמי
 

McMonkeys

New member
תקבלו במבה אל תדאגו!

דרך אגב גם אני מאוד אוהבת במבהO: ולמה אתם יודעים איפה זה?!XD
 
לא ידעתי עד עכשיו איפה זה

אבל אני יודעת שזה מושב ורוב הפעמים כשאני אומרת שאני עושה ש"ש ב"קדימה" שואלים אותי אם זה שם
 
למעלה