euronitzan
New member
אופטימי היום?בעוד שנתיים שלוש
לדעתי עוד שבע שנים אולי, אולי נעבור את השלב הסטטוטורי.
אופטימי היום?בעוד שנתיים שלוש
את השלב הסטטוטורי עברו כבר ממש ממש מזמן.אופטימי היום?
לדעתי עוד שבע שנים אולי, אולי נעבור את השלב הסטטוטורי.
אתה בטוח שכל בעלי הבתים שמתכננים לעשותאת השלב הסטטוטורי עברו כבר ממש ממש מזמן.
וגם את כל שלבי התכנון, אלא שאת התכנון המפורט ייאלצו לבצע מחדש כי הוא בוצע ע"י הזכיינית שלא תהיה מוכנה לחלוק אותו עם המדינה מן הסתם...
גם ללא בעלי הבתים, סטטוטוריקה היא עניין חמקמקאתה בטוח שכל בעלי הבתים שמתכננים לעשות
קופה על עבודות הרכבת הקלה כבר ביצעו את זממם? כי אני עוד לא שמעתי שזה קרה.
אין לזה שום קשראתה בטוח שכל בעלי הבתים שמתכננים לעשות
קופה על עבודות הרכבת הקלה כבר ביצעו את זממם? כי אני עוד לא שמעתי שזה קרה.
מה אופטימי בזה?אופטימי היום?
לדעתי עוד שבע שנים אולי, אולי נעבור את השלב הסטטוטורי.
אסביר לך מה אופטימי בזהמה אופטימי בזה?
הוא שאל מתי תתחלנה העבודות, לא מתי תסתיימנה. השלב הסטטוטורי הסתיים עוד ב-2005 לידיעתך. 5.5 השנים שעברו מאז בוזבזו בהוצאת המכרז, בחירת הזוכה ותרגילי השהייה של הזוכה. כיום באם מלאימים את הפרוייקט, ייקח עוד כשנה לפחות עד שייצאו המכרזים הראשונים, ולכן העבודות תתחלנה עוד שנתיים-שלוש. אם העבודות תתחלנה בעוד שלוש שנים, זה יהיה באיחור של כ-58 שנה. לזה אתה קורא אופטימי? כל מושג האופטימיות שלך מעוות...
זה נכוןאסביר לך מה אופטימי בזה
הנסיון מפרוייקטים אחרים הוא שגם למכרזי הביצוע, להם אתה נותן זמן הכנה של כשנה (שזה כבר אופטימי) יש נטייה להתארך, להתעכב, לסבול מתביעות של המפסידים במכרזים, המוציאים צווי עיכוב ומיני מרעין בישין נוספים. כל זאת ועוד עלול לגרום לעיכובים ארוכים יותר משנתיים - שלוש עליהן הנך מדבר.
אבל למה 2017 למה?? וזה רק לקו אחד? למה כל כךהממשלה אישרה רשמית את הלאמת הרכבת הקלה
"עכשיו זה רשמי: פרויקט הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב עובר לידי המדינה ויבוצע על ידה. הממשלה החליטה היום (א') להטיל על משרד התחבורה לקדם את הפרויקט באמצעות חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) - הגוף שפעל עד כה מטעם המדינה מול קבוצת MTS - זכיין הרכבת, עד שבוטל עימה חוזה הזיכיון. בעקבות כך זימנו היום שרי התחבורה והאוצר מסיבת עיתונאים דחופה. עם אישור ההחלטה העקרונית החליטה הממשלה על הקמת ועדת היגוי להובלה ולווי הפרויקט, בראשה יעמוד מנכ"ל משרד התחבורה. "הוועדה תעקוב אחר ביצוע ההחלטה, תדון במחלוקות שיתעוררו ביישומה, תאשר תוכניות עבודה של חברת נת"ע, תעקוב אחר ביצוע הפרויקט לרבות עמידה בלוחות זמנים ובתקציב ותקדם את האמצעים הנדרשים להקלה על הליכי הביצוע של הקו האדום", נמסר ממשרד ראש הממשלה..." הכתבה המלאה מאת עידו אפרתי, nrg מעריב
גם לדעתי 7 שנים הן קצת יותר מדיאבל למה 2017 למה?? וזה רק לקו אחד? למה כל כך
לאט? אהה!! מייאש מצב התשתיות בארץ פשוט מייאש...
אם המדינה מבצעת את הפרוייקטגם לדעתי 7 שנים הן קצת יותר מדי
עם כל הכבוד למורכבות הפרוייקט. אבל מניסיון, הלוואי ויצליחו לעמוד בלו"ז הזה...
מישהו כבר פתר את בעית מי התהום ביפו ?אבל למה 2017 למה?? וזה רק לקו אחד? למה כל כך
לאט? אהה!! מייאש מצב התשתיות בארץ פשוט מייאש...
בעבר נכתב כי הבעיה מקורהמישהו כבר פתר את בעית מי התהום ביפו ?
לא יקום ולא יהיה cut&cover בת"א מהסיבה הפשוטהבעבר נכתב כי הבעיה מקורה
בשיטה שנבחרה ע"י MTS לביצוע הפרויקט ז"א Deep mining וביצוע הפרויקט בשיטה cut & cover פותר את הבעיה הנ"ל.
אולי, אני לא מומחה לנושאלא יקום ולא יהיה cut&cover בת"א מהסיבה הפשוטה
שהקו האדום לא תואם לתוואי הרחובות, אלא חוצה את מרכז העיר האלכסון, וכידוע לא ניתן לבצע חפירה וכיסוי מתחת לבתים.אגב, בכתבות שהובאו כאן, הדברים על חפירה וכיסוי יוחסו לשר התחבורה. אני מאמין שהכוונה הייתה למשהו אחר, אולי לזה שרק חלק מסויים מהתוואי העובר מתחת לרחובות מסויימים יתבצע בשיטה הזאת, כי באותן הכתבות דובר גם על מכרז לחפירת פירי כניסה למכונות כרייה, ואני מניח שהכוונה הייתה ל-TBM.
כן, אני זוכר גם את הכתבה הזאת...אולי, אני לא מומחה לנושא
הנה קישור לכתבה שעסקה בנושא http://www.news1.co.il/Archive/001-D-250197-00.html
טור בכלכליסט על הלאמת הרק"ל בגוש דןהממשלה אישרה רשמית את הלאמת הרכבת הקלה
"עכשיו זה רשמי: פרויקט הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב עובר לידי המדינה ויבוצע על ידה. הממשלה החליטה היום (א') להטיל על משרד התחבורה לקדם את הפרויקט באמצעות חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) - הגוף שפעל עד כה מטעם המדינה מול קבוצת MTS - זכיין הרכבת, עד שבוטל עימה חוזה הזיכיון. בעקבות כך זימנו היום שרי התחבורה והאוצר מסיבת עיתונאים דחופה. עם אישור ההחלטה העקרונית החליטה הממשלה על הקמת ועדת היגוי להובלה ולווי הפרויקט, בראשה יעמוד מנכ"ל משרד התחבורה. "הוועדה תעקוב אחר ביצוע ההחלטה, תדון במחלוקות שיתעוררו ביישומה, תאשר תוכניות עבודה של חברת נת"ע, תעקוב אחר ביצוע הפרויקט לרבות עמידה בלוחות זמנים ובתקציב ותקדם את האמצעים הנדרשים להקלה על הליכי הביצוע של הקו האדום", נמסר ממשרד ראש הממשלה..." הכתבה המלאה מאת עידו אפרתי, nrg מעריב
מה כ"כ רע בזה?טור בכלכליסט על הלאמת הרק"ל בגוש דן
בעל טור בכלכליסט מגיב על הלאמת הרכבת הקלה בגוש דן
אני לא טענתי שרע, ולדעתי המנטרה שמפמפמיםמה כ"כ רע בזה?
הרי ראינו שגם המגזר הפרטי -בירושלים לקח להם עשור לבנות ועוד לא גמרו ובת"א הם לא הצליחו .אז אולי הממשלה תצליח? הלוואי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.