שאלת זין

טיזי... יש המון! ככה../images/Emo26.gif../images/Emo24.gif

מניסיוני יש מכל הצורות והצבעים.. ודרך אגב מספיק מבט חטוף בגלריה כאן או בפורום סקס כדי לחזות בצורות השונות. אצלי הכי הכי היה אחד ורוד כל כך נקי שזה לא היה אמיתי כמעט! וזה גם זיכה אותו בכינוי חזרזיר...
 
פנטזיהההה

בא לך לבדוק לי ?? ואז נדע לאיזה קטגוריה לשייך את הזיין שלי ? אמרתי לך פעם לא סובלים !! נהנים שאת פה , לפחות את מכניסה קצת צבע לפורום .
 
אחותי...

חופשי נושך כריות הבחור סבבה לו שיהנה הופס אבל למה את מקבלת ממנו תמונות כאלו אה כנראה זה אחת מהפנטזיות שלך... סבבה אחותי גלי לנו...
 
מה הקשר לנושך כריות???

ולא.. זה ממש לא חלק מהפנטזיה שלי לראות תמונות של זין בצבעים חצי חצי.. סתם היה מוזר.. והסתכלתי על התמונות שלו כי רציתי ... זה לא אומר שזה עושה לי משהו... רק גרם לי לתהות על הצבע..
 
פנטזיה ...

אני לא מבין מה הבעיה ? אם הזיין מוצא חן בעינייך , ולא ממש אהבת את הצבע , את יכולה לבקש עזרה ממערבבת צבעים , היא תבחר לך אחלה צבע . למשל לזיין שלי היא בחרה צבע . מערבבת את מוכנה להתחיל לעבוד , אל לא רואה שחברה מהפורום במצוקת זיין .
 
מערבבת בא לי ....

להכניס אותך לבלנדר וללחוץ על מהירות 4 , למשך 10 דקות . מעניין אם אחר כך יבוא לך להמשיך לדבר על הצבע של הזין שלי ? ששששש מותק הצבע שלי זה מקורי , לא לגלות בבקשה !
 
תגיד, אני תוהה.......

יש'ך איזה פיצול אישיות? אתה התרברבת שאני בחרתי לזין שלך צבע. עכשיו אתה רוצה לבלנדר אותי? יען כי אתה מגיב אלי באלימות? לא מציעה לך לנסות להתערבב עם הפה שלי בשום צורה.
 

royorlev

New member
מערבבת, תצבעי גם לי???

אני הייתי רוצה שמערבבת תצבע לי אותו בגוונים פסיכודלים כאלה, זוהרים באולטרא, כמו במסיבות טראנס. או למי שזוכר, כמו שצבעות את הארון של הסבתא בסרט "מבצע סבתא"... ודרך אגב, כשמערבבים בבלנדר כמה צבעים, תמיד בסוף יוצא חום מגעיל כזה. (גם בקיבה זה ככה) טחחחחחח...
 
רועיקי, למה לך לצבוע אותו?

יש לך איזה תוכנית למסיבת טראנס מבלי שיידעת אותי? "מבצע סבתא", האגדי. זוכרת גם זוכרת. בהקשר לערבוב בבלנדר - צודק, גם כשלא מבלנדרים, ערבוב של כמה צבעים ביחד כשאחד מהם כהה, עשוי ליצור צבע חום. וטחחחחחחחחחח הכוונה למגעיל?
 

royorlev

New member
תמיד יש לי תוכניות למסיבות טראנס

לא ידעתי שגם את בטראנס... לפני כמה ימים גיליתי שגם חופ שיה חולת טראנס לא קטנה.
 

חיבוקון

New member
פשוט מאוד! נתקלת בנודיסט זין

הם מסתובבים בדרום ברזיל, יש להם על הזין בגד ים, חצי בגד ים למען האמת. כך שרק צד אחד, התחתון משתזף. בימי שביתה של העיריה שם הם משמשים כפסי חצייה על הכבישים, בגל זה אף פעם אין שביתות שם. הלוואי עלינו, מכירה מתנדבים?
 
דיברנו ...

דיברנו כבר על צורות של הזין אבל..... מישהי פעם צחקה על גבר , לאחר שהיא ראתה אותו עירום ? אפילו בלי כוונה ? מישהו צחקו עליו ?
 

נשואה 1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

עכשיו צחקתי.....
 

royorlev

New member
לי פעם מישהי אמרה

"יה איזה חמוד הוא" וחייכה ונבהלתי ואמרתי לה מה זה חמוד? זה מעליב אז היא הסבירה שהוא לא גדול מידי ולא מוזר כזה, וזה כבר טוב. ואז היא התקרבה ואמרה שיש לו ריח ממש נעים וניגשה לבדוק גם את הטעם, וגם עליו לא התלוננה. אז נרגעתי. וחוץ מזה, היא בדקה אותו בעוד כמה הזדמנויות אחרות. אז כנראה שחמוד זה טוב.
 
צחקתי?

אפילו לא הספקתי להסתכל קודם... חוש המישוש עבד וחוש ההומור התפרץ בחסר טאקט...
 
למעלה