האי-פרק 104

רומי 111

New member
כן גם בפירוט הדמויות אין התייחסות מיוחדת לסול

וזה מסתדר עם זה שלעוז היו מלא פרוייקטים רציניים יותר שהיה צריך לצלם וזה שהוא סיים את הלימודים שלו. אבל אני אוהבת את הדמות של סול, חבל.
 

ny22

New member
מנהל
סיכום שלי על הפרק....

נתחיל מזה שבעיני היה פרק בינוני + אני חושב שזה דוקא טוב, כי עדיף שאת הפרקים הטובים ישמרו לסוף. ככה נזכור את העונה הזאת כטובה. הפרק היה בינוני +, כי לא הייתה איזו התקדמות משמעותית בעלילה, רק זה שאנה וסול חזרו לצדפה וזה שהתוקפים הצליחו לאתר אותם. אני האמת, די התאכזבתי שהם חזרו, או זה שיהלי הגיע אליהם, חשבתי שזה יהיה קצת כמו בעונה הראשונה שבה הם היו צריכים להתסדר לבד על האי, חשבתי שגם פה יקרה אותו הדבר, שגם פה הם יצטרכו לחשוב לבד איך להחזיר את דילן. לגבי הדמויות אני מסכים, דילן הוא כבר ממש לא אותו הדילן מהעונה הראשונה, רואים שהדמות שלו מאוד השתנתה והוא קיבל המון ביטחון. אנה גם כן השתנתה לטובה. האמת, לא שמתי לב לזה, אבל אז ראיתי כמה הודעות כאן בשירשור. חשבתי על זה - והחלטתי שאני מסכים. יש דבר אחד שלא ממש הצלחתי להבין - הרי מה שטיימר יכול לעשות זה תמיד לחזור בזמן ולתקן, אז למה נניח זואי לא יכולה לחזור לחדר שהם היו בו במלון ומשם להתחיל את הכל מהתחלה? נכון, אני יודע שעניין המורכבות זה חלק מהסדרה, אבל בכל זאת. סה"כ, מאוד נהינתי לצפות בפרק, ואני ממש מקווה שבהמשך העונה הדברים ילכו ויתבהרו ויהיה יותר אקשן ומעניין. אני אוהב את הרעיון של הסדרה ובעיני, למרות כל השינויים, הוא עדיין נשאר.
 

Superboi

New member
בקשר לשאלה שלך

אני מניח שהיא יכולה לחזור לחדר במלון ולהגיד לחבורה לא לצאת, כי חבל על הזמן ודילן לא יסכים, אבל היא לא תוכל לשנות כלום. ומן הסתם זה גם לא יחזיר לחיים את מי שנהרג בסוף הפרק (בהיסטוריה המקורית. וסביר להניח שהוא ימות בכל מקרה, כי ההיסטוריה תמיד מתקנת את עצמה).
 

CHENKROVY

New member
זואי לא יכולה לחזור לחדר שהם היו במלון מכיוון

שכל טיימר שנוסע בזמן (מלבד דילן) רשום לשודדים בטיקר. זאת הסיבה שצ'יף אמר (או מישהו אחר, אני לא בדיוק זוכרת מי) שאסור להם לחזור עד שלא ימצאו את דילן. אחרת הם היו מזמן חוזרים..
 

Superboi

New member
רק טיימרים שחוזרים להווה מופיעים בטיקר

זה מה שאסתר הסבירה, וזה די מוזר, כי בעונה הקודמת הופיעו גם טיימרים שיצאו מההווה.
 

CHENKROVY

New member
אז למה הם לא פשוט עברו למקום אחר כשהשליכו

אותם לים? ואני לא זוכרת שאסתר הסבירה את זה, לדעתי היא הסבירה שמותר להם לחזור בזמן רק פעם אחת (עם דילן) אבל אולי אני טועה, בכל מיקרה אני אראה את הפרק היום שוב, גם ככה אין פרק. תודה על התיקון
 

ny22

New member
מנהל
אם הבנתי אותך נכון...

אז בעיקרון הם לא יכולים לחזור לאן שהם רוצים כי המכשיר הזה של השודדים, שהם הלבישו על הטיקר, בעצם מנתב את החזרה שלהם היישר לצדפה. הבנתי נכון?
 

CHENKROVY

New member
זה נכון אבל לא לזה התכוונתי

כי הרי הם לא ידעו את זה עד שיהלי אמר להם. התכוונתי למה שאסתר אמרה להם לפני הנסיעה, "ועוד דבר אחד חשוב, הטיקר של השודדים לא יקלוט את הנסיעה שלכם לעבר אבל הוא כן יקלוט את הנסיעה חזרה להווה. מה שאומר שאסור לכם לחזור בלי דילן."
 

ny22

New member
מנהל
אגב, איך יהלי ידע בדיוק לאן להגיע?

הרי אסתר והעוזר שלה אמרו שאין להם מושג איפה הם...
 
יהלי...../images/Emo191.gif../images/Emo85.gif

שמע את אסתר אומרת לעוזר שלה שהיא שלחה אותם למלון לחדר 1917, משם הם כבר מצאו את הדרך לבד או משהו כזה... (גם דבר תמוה בעיניי, מה הקטע של החדר הזה ואיך היא לא יודעת לאן הוא מוביל?) יהלי פשוט שמע אותה אומרת את זה ו"התעתק" אל החדר ומשם הדרך קצרה אל החבורה...
 

ny22

New member
מנהל
אבל מי אמר שהם הגיעו לאי שממנו הם באו?

(אלא אם זה שיהלי הגיע לשמה מאשש את זה) אגב, הלינק בחתימה שלך ממש מגניב! שמרתי אותו במועדפים. בהחלט נחמד מדי פעם להזכר בשירים של דיסני בעברית. אגב, אתה מנהל את הערוץ הזה?
 
אממ...../images/Emo191.gif../images/Emo85.gif

אני חושב שזה די ברור שזה אותו אי, כי אתרי הצילום זהים לחלוטין (שים לב שבסצנה הראשונה שלהם על האי בקרב השודדים הם מתחבאים מאחורי סלעים מחודדים, אותם סלעים שעליהם ניסה סול לפתוח קוקוס בפרק האחרון...)
ולגבי הלינק שבקישור, תודה
כן, אני מנהל את הערוץ...
והפרויקט תמיד זז, לפעמים בקצב איטי ולפעמים מהיר...
 
תקשיבו בקשר לפרקים של האי../images/Emo2.gif

אין לי דרך לראות אותם אין לי הוט יש לי יס. ואני בכלל לא אוהבת את הסידרה דאוס ובאתר יש רק את 3 הפרקים הראשונים שיעלו עוד שני פרקים 104, ו105. זה לא הוגן.
 

Yarinv

New member
אין מה לעשות

זאת סדרה של הוט, ככה שמן הסתם לא יעלו את כל הפרקים לאינטרנט חינם. תנסי לראות אצל חברים/שיקליטו לך.
 
../images/Emo192.gif אולי לבסוף הוט יעלו את כל הפרקים..

לאתר הרישמי כמו שהם עושים/עשו עם הטלנובלה "חשופים"
רק הזמן יגיד לגבי זה , לא ?
 

porky169

New member
אם אתם שואלים אותי../images/Emo134.gif

אז המעבר לאי הזה זה כל כך משדר מיותר! זתומרת, בכוונה יש רק 4 פרקים בשבוע, כדי שביום חמישי יעזרו לנו להבין את הדברים קצת יותר טוב, ואחרי שצפיתי ב10 הדקות הראשונות של מעבר לאי התייאשתי. מה זה השטויות האלה? סתם מראים מערכונים מפגרים שלא קשורים בכלל... מה הבעיה לשים 5 פרקים בשבוע?
 
למעלה