סקר מים
איזה מים אתם שותים?

בירושלים לכל שכונה מים משלה

אני לא אוהבת את של פסגת זאב, לעומת זאת שלנו בהרצוג טעימים לי. גם אצל ההורים שלי בבית וגן הם טובים. ואני חיה על מים. ולגבי מינרלים אני הכי אוהבת את של סן-בנדטו (פעם באף פעם כשיוצא לי לשתות אותם).
 

yoyo10

New member
במודיעין מים מנרלים בראשון אצל ההורים מהברז

במודיעין אפילו המים שעוברים תמי 4 מגעילים
 
בבית - מי ברז מסוננים

עם מסנן שמורכב קבוע בצנרת. לפני כן בריטה ופשוט נמאס לנו מעוד קנקן על השיש ומתדירות ההחלפה של הפילטר (אני חושבת שבמערכת החדשה שלנו ההחלפה היא פעם בשלושה חודשים. עכשיו כשאני כותבת את זה, אני צריכה לברר אם זה לא יותר מידי...) אצל ההורים שלי יש מערכת של תמי 4 (ברז שמותקן ליד הכיור, לא המתקן שעומד על השיש. אין מים חמים, למשל). אני מאוד אוהבת את הטעם של המים אצלהם ושותה שם בכיף. החיסרון בתמי 4 הוא הזרם האיטי יחסית, לדעתי. עוד חיסרון במתקן הוא שאמנם יש מים קרים כל הזמן, אבל אני לא שותה מים קרים, ואז צריך כל פעם לחמם את המים, שלוקח עוד זמן ובטח גם אנרגיה, כדי לקבל מים בטמפ החדר...
 
גם אצלנו מי עדן - התביעות נראות לי תרגיל

אנחנו שותים מי עדן ומרוצים מאוד. על מי ברז אין מה לדבר ותמי 4 זה לשלם מחיר של מקרר על כולה מסנן מים... מוגזם בגדול לדעתי. אני לא מאמינה לתביעות האלה וזה נראה לי תרגיל מסחרי של מתחרים (מישהו אמר תמי 4?)
 

Sashuka

New member
תודה לכולם על התגובות, לגבי התביעות

דווקא נשמע לי מאוד הגיוני, המים נמצאים בכדי פלסטיק, אני בטוחה שבאיזשהו שלב, הכדים עם המים עומדים בשמש, הפלסטיק מתחמם ופולט חומרים לא ידידותיים במיוחד... האמת שהתחלנו להתלבט בנושא עוד לפני התביעות המדוברות, אבל זה תמיד היה ברשימת הדברים שנעשה כשיהיה זמן וזמן זה מחסור ידוע... התביעות פשוט דחפו את הנושא לראש הרשימה... אישית לא מסוגלת לשתות מים מהברז, הטעם פשוט מגעיל אותי...
 
אני גם דאגתי אבל בדקתי את הנושא וזה ממש מזערי

האמת היא שאני גם די דאגתי מזה, אבל בדקתי את הנושא בדף פייסבוק של מי עדן ומצאתי שם מכתב של משרד הבריאות שקובע שעם הכמויות שמצאו בבדיקה של התביעה הייצוגית, צריך לשתות 1000 ליטר ביום בשביל להחשף לכמויות שיכולות לסכן.. אנחנו שותים הרבה אבל לא צריך להגזים..
הקישור למכתב משרד הבריאות - http://bit.ly/aPtGBN
 
למעלה