מערך האוטובוסים החדש בירושליםחדשות/הודעות
אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית פרסמה את המפות של 13 מהקווים המתוכננים בירושלים. http://aguda.org.il/node/82349
מערך האוטובוסים החדש בירושליםחדשות/הודעות
תשדיר שירות חדש יונה יהב מברך את הירושלמיםחדשות/הודעות
תחרות הכותרת היצירתיתחדשות/הודעות
דניה סיבוס וCCECC זכו במכרז לכרית מנהרת גילוןחדשות/הודעות
שכחתי לספר לכם על הפריקה השניה שהיתה:חדשות/הודעות
שאלות לגבי השנוייםמערך האוטובוסים החדש בירושלים
אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית פרסמה את המפות של 13 מהקווים המתוכננים בירושלים. http://aguda.org.il/node/82349
אתה צריך לתקן את הכותרתתשדיר שירות חדש יונה יהב מברך את הירושלמים
על הרכבת הקלה והיותם הראשונים שנהנים מהפעלת רכבת קלה בישראל. לכל המלעיזים למיניהם. קוביז
אולי יהיה פעם רכבת לילה מכרמיאל לת"אדניה סיבוס וCCECC זכו במכרז לכרית מנהרת גילון
דניה סיבוס ו CCECC הסינית (שכרתה גם את מנהרות הכרמל) זכו במכרז לכרית מנהרת גילון בקו הרכבת בין עכו לכרמיאל. מדובר בצמד מנהרות באורך של כ 5 ק"מ עם 18 מנהרות קשר לחירום שיעברו מתחת להר גילון, היקף העבודות מוערך בכ 600 מליון ש"ח והן יסתיימו ב 2014 (אם הסינים לא ישבתו שוב כמו שהם עשו במנהרות הכרמל).
קישור לכתבה על המנהרה בקו הרכבת לכרמיאלדניה סיבוס וCCECC זכו במכרז לכרית מנהרת גילון
דניה סיבוס ו CCECC הסינית (שכרתה גם את מנהרות הכרמל) זכו במכרז לכרית מנהרת גילון בקו הרכבת בין עכו לכרמיאל. מדובר בצמד מנהרות באורך של כ 5 ק"מ עם 18 מנהרות קשר לחירום שיעברו מתחת להר גילון, היקף העבודות מוערך בכ 600 מליון ש"ח והן יסתיימו ב 2014 (אם הסינים לא ישבתו שוב כמו שהם עשו במנהרות הכרמל).
קישור לכתבהדניה סיבוס וCCECC זכו במכרז לכרית מנהרת גילון
דניה סיבוס ו CCECC הסינית (שכרתה גם את מנהרות הכרמל) זכו במכרז לכרית מנהרת גילון בקו הרכבת בין עכו לכרמיאל. מדובר בצמד מנהרות באורך של כ 5 ק"מ עם 18 מנהרות קשר לחירום שיעברו מתחת להר גילון, היקף העבודות מוערך בכ 600 מליון ש"ח והן יסתיימו ב 2014 (אם הסינים לא ישבתו שוב כמו שהם עשו במנהרות הכרמל).
חבל ששמים רק תחנה 1 בדרך לכרמיאלדניה סיבוס וCCECC זכו במכרז לכרית מנהרת גילון
דניה סיבוס ו CCECC הסינית (שכרתה גם את מנהרות הכרמל) זכו במכרז לכרית מנהרת גילון בקו הרכבת בין עכו לכרמיאל. מדובר בצמד מנהרות באורך של כ 5 ק"מ עם 18 מנהרות קשר לחירום שיעברו מתחת להר גילון, היקף העבודות מוערך בכ 600 מליון ש"ח והן יסתיימו ב 2014 (אם הסינים לא ישבתו שוב כמו שהם עשו במנהרות הכרמל).
תודה! האם יש תאריכים סופיים לגבי היורו 4000?שכחתי לספר לכם על הפריקה השניה שהיתה:
ב-18 לאוגוסט התרחשה פריקה שניה של עוד 6 קרונות סימנס בנמל הקישון והיא תועדה. פשוט שכחתי מזה, אז הנה טוב מאוחר מאשר בכלל לא. בפריקה הגיעו 5 קרונות סלון ורק קרון ניהוג אחד. 813, 958, 959, 960, 961, 962. עד כאן להיום.
לא, עדיין לא ממש. בערך אוקטובר 2012.תודה! האם יש תאריכים סופיים לגבי היורו 4000?
אוקטובר 2012? אתה בטוח?לא, עדיין לא ממש. בערך אוקטובר 2012.
כאשר תתבצע הפריקה הראשונה שלהם, תמונות תופענה או פה או בקומונה או בפורום הגרמני הסגור, לא תלוי בי אלא בהנהלת תפוז...ואין צורך לפרט בנושא. תמיד אעדיף שהן תופענה כאן. נקווה לטוב.
ההודעה שלי היתה מספיק חשובה לשרשור נפרד !!!!!אוקטובר 2012? אתה בטוח?
כל הרעיון ברכישת ה4000 היה שזה מוצר מדף שאפשר לספקו בזמן קצר יחסית. פוסלו התחייבה בזמנו להתחיל את האספקה בנובמבר 2011. אם מה שאתה אומר זה נכון, פירושו דחייה של כמעט שנה.
זה לא תלוי בי, אז אני מבקש לדעת!ההודעה שלי היתה מספיק חשובה לשרשור נפרד !!!!!
היא חשובה ביותר לכל חובבי הנייד. כאשר היא תופרד בחזרה לשרשור עצמאי, אענה לך. מצטער. לא מקובל עלי. וסליחה.
הגולש למעלה טעה מעט הכוונה ל2011.זה לא תלוי בי, אז אני מבקש לדעת!
אגב, אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בין היורו 4000 ל-3000? אם כך, צפוי מחסור בקטרים עבור הקו לראשל"צ מערב
אוקטובר 2011 כמובן. טעות סופר שלי ! ואגבהגולש למעלה טעה מעט הכוונה ל2011.
חלק מהקטרים ימסרו לר''י כבר השנה. לא צפוי מחסור בקטרים בשלב זה לצורך הפעלת הרכבות בקטע החדש מת''א לראשל''צ מערב 3 פעמים בשעה לכל כוון בשעות השיא , ומאוחר יותר השנה 2 רכבות בשעה לכל כוון ליבנה מערב. לצורך הפעלת הקו החדש עומד לרשות הרכבת נייד בכמות מניחה את הדעת , הגם שמערך קרונות מתוצרת סימנס עומד לפני כניסה לשרות מלא קרי: סה''כ 11 רכבות מתוצרת סימנס, הכנסת המערך הנוסף בקרוב והכנסת עוד 2 רכבות סימנס עד סוף השנה בעיקר בקו מודיעין-נהריה ישחררו נייד דו קומתי לצורך הפעלה סדירה בקו ראשל''צ החדש. לעניות דעתי צפוי מחסור זמני בנייד לקראת הפעלת הקו הכפול בין ב''ש לת''א ברבעון הראשון של 2012. כפי שנכתב כאן לאחרונה כנראה תופעלנה בשלב ראשון 2 רכבות בשעה בקו ב''ש-ת''א רק בשעות השיא ולכוון השיא. המידע המובא כאן נזיל ועשוי להשתנות בהתאם לזמינות של קטרים וקרונות ובהתאם למועדי סיום העבודות על המסילות .
תודה על תעצומות הנפש בעדכון השנה הנכונה.אוקטובר 2011 כמובן. טעות סופר שלי ! ואגב
כבר בחודש הבא יוצאת משלחת ללימודים על הקטר בעיר ולנסיה ותודה ל-חורחה על שהואיל לשלוח אליי בדואר את המעטפה הכבדה מאוד עם כל חומרי הלימוד בשפה האנגלית. כתב שהח'ברה מהרכבת יישבו במשך למעלה משבועיים ללימודים בכיתה מסודרת כדי ללמוד את הקטר ואח"כ ילמדו מעשי. ונודה ליצחק על התרגום המעולה והמקצועי שהוא עושה כדרכו גם עם הציוד הקודם. בערב יהיה לח'ברה זמן פנוי כך שהנשים החוקיות שלהם צריכות מאוד לחשוש - חשש שהתברר כמוצדק בפעם הקודמת בה למדו את הקטרים הקודמים בולנסייה.....ותודה לנחמן על הסיפורים העסיסיים מאוד בענין זה שתועדו היטב וממתינים ליום הדין שלהם - חה-חה-חה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נקווה שבפעם הנוכחית לא אצטרך לתעד את הסיפורים הללו כי הפעם ההלשנות תעבודנה שעות נוספות.....חבל......
בניגוד גמור אליך - חיי האישיים מאושריםתודה על תעצומות הנפש בעדכון השנה הנכונה.
נדמה שהסייפא מיותרת לגמרי, ואינה מוסיפה כבוד לכותב בלשון המעטה. הרצון הבלתי נשלט של הגולש למעלה לגרום נזקים לאחרים אינו מובן אך יש בידי השערה למצבו של הכותב והסיטיואציה בה הוא מצוי בעל כורחו ושלא בטובתו. בניגוד לגולש הבכיר למעלה אשמור כמובן על דסקרטיות בעינין.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.