כביש 6

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
שאלה
תוך כמה זמן יתחיל העבודות לחיבור של כביש 6 מיוקנעם לקריית שמונה?מה זה כל העבודות שעושים ליד צומת אלונים?זה קשור לכביש 6?
מדובר בעבודות הכפלה ומיחלוף של כביש 77.
כרגע עובדים עבודה אינטנסיבית ביותר לכל אורך הקטע צומת ישי - צומת המוביל, כולל שני מחלפים בשני הקצוות. העבודות צפויות להסתיים בתוך כשנתיים. אך אם להתחשב במהירות הזריזה שבה מתבצעות העבודות בכביש זה, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, אולי אפילו לפני.
 

חן המלך2

New member
מדובר בעבודות הכפלה ומיחלוף של כביש 77.
כרגע עובדים עבודה אינטנסיבית ביותר לכל אורך הקטע צומת ישי - צומת המוביל, כולל שני מחלפים בשני הקצוות. העבודות צפויות להסתיים בתוך כשנתיים. אך אם להתחשב במהירות הזריזה שבה מתבצעות העבודות בכביש זה, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, אולי אפילו לפני.
ואז בעצם
כביש 77 יחובר לכביש 6,ותוך כמה זמן יהיה אפשר להגיע ברכב מחיפה לדוגמא לקריית שמונה?בהנחה שעולים ישר על כביש 77 מצומת המוביל?
 

79 Ori

New member
ואז בעצם
כביש 77 יחובר לכביש 6,ותוך כמה זמן יהיה אפשר להגיע ברכב מחיפה לדוגמא לקריית שמונה?בהנחה שעולים ישר על כביש 77 מצומת המוביל?
איך הבנת מהדברים הברורים שלו
שכביש 77 יחובר לכביש 6? ותאמין לי - קראתי את 2 השאלות שלך ולא ממש הצלחתי להבין למה התכוונת.
 

חן המלך2

New member
איך הבנת מהדברים הברורים שלו
שכביש 77 יחובר לכביש 6? ותאמין לי - קראתי את 2 השאלות שלך ולא ממש הצלחתי להבין למה התכוונת.
אז לא התכוונתי לזה
התכוונתי מה זה ייתן המיחלוף של 77? מתי יתחילו העבודות של חיבור כביש 6 לכיוון קריית שמונה?
 

mister K

New member
אז לא התכוונתי לזה
התכוונתי מה זה ייתן המיחלוף של 77? מתי יתחילו העבודות של חיבור כביש 6 לכיוון קריית שמונה?
מה זה ייתן?
זה יפתח לתנועה זורמת את אחד הכבישים הכי עמוסים בצפון, אם לא העמוס ביותר. כיום הפקק מצומת המוביל מגיע לעיתים כמעט עד צומת ישי. לדעתי צומת המוביל בהחלט יכול לזכות בתואר - הצומת הפקוק ביותר בצפון. אם אני לא טועה, כביש 6 בכלל לא מתוכנן להגיע עד קרית שמונה.
 

79 Ori

New member
מה זה ייתן?
זה יפתח לתנועה זורמת את אחד הכבישים הכי עמוסים בצפון, אם לא העמוס ביותר. כיום הפקק מצומת המוביל מגיע לעיתים כמעט עד צומת ישי. לדעתי צומת המוביל בהחלט יכול לזכות בתואר - הצומת הפקוק ביותר בצפון. אם אני לא טועה, כביש 6 בכלל לא מתוכנן להגיע עד קרית שמונה.
אאל"ט
לפי התכנון המקורי כביש 6 אמור להתפצל ל-2 באיזור צ.התשבי. חלק אחד יגיע עד צומת כברי (או אולי בצת?) והחלק השני יגיע עד צומת עמיעד. אל תתפסו אותי במילה....
 

Rubim88

New member
אאל"ט
לפי התכנון המקורי כביש 6 אמור להתפצל ל-2 באיזור צ.התשבי. חלק אחד יגיע עד צומת כברי (או אולי בצת?) והחלק השני יגיע עד צומת עמיעד. אל תתפסו אותי במילה....
עד בצת בצד אחד וצומת קדרים\נחל עמוד בצד שני.
לפי הידוע לי..
 
אז לא התכוונתי לזה
התכוונתי מה זה ייתן המיחלוף של 77? מתי יתחילו העבודות של חיבור כביש 6 לכיוון קריית שמונה?
העבודות החלו באמצע שנות התשעים
עוד הרבה לפני שהיה בכלל כביש 6. עד היום הוכפלו 6 קטעים: 1. ואדי מילק - כולל מחלפים בבת שלמה ואליקים (4 רמזורים באיזור יקנעם). 2. התשבי-השומר - ללא מחלפים (4 רמזורים). 3. השומר-ישי - ללא מחלפים (3 רמזורים). 4. המוביל-גולני - ללא מחלפים (5 רמזורים). 5. עמיעד-יסוד המעלה - כולל מחלף אליפלט (5 רמזורים). 6. גומא-ק. שמונה - ללא מחלפים. נשארו להכפלה 4 קטעים: 1. ישי-המוביל (מה שאתה מתייחס אליו בשאלתך, כביש 77). 2. גולני-עמוד. 3. עמוד-עמיעד. 4. יסוד המעלה-גומא. קטעים 1 ו-4 נמצאים בעבודה וכמו שהסבירו כאן אמורים להסתיים עד 2011. קטעים 2 ו-3 עוד לא תוקצבו אפילו ואין מכרזים. יש רק הכרזות. בנוסף, כל הקטעים ללא יוצא מהכלל דורשים מיחלוף. כך שמדובר לפחות ב-20 שנה נוספות עד שיהיה חיבור מהיר מק. שמונה לכביש 6 (וכנראה הרבה יותר). רוב הסיכויים שחיבור כזה לא יושלם לעולם ותמיד יישארו רמזורים. מה שנתניהו עשה בנאומו - פשוט לקח עבודות שהחלו הרבה לפני כביש 6 וללא קשר לכביש והפך אותן בהבל פה ל"חיבור כביש 6 לק. שמונה ע"י מע"צ". טריק פוליטי שקוף.
 

mister K

New member
או 996\997\999.
ולדעתי אפילו עדיף להסיט לשם את 998: יוצא מרכסים, עולה על כבישש בעין-תות, יורד במחלף קסם, נוסע 8 ק"מ מערבה עד מורשה וסוגרים עניין.
לגבי 968 זה מאוד תמוה.
כעת לאחר פתיחת הכביש, אני לא רואה שום סיבה הגיונית להשאיר את הקו במסלול הנוכחי. נסיעה בקטע החדש תקצר את המסלול בצורה משמעותית וכך הקו יוכל לתת שירות גם ליקנעם בנוסף לקו 960 שיוחזר. אני מניח שפשוט שכחו לרשום אותו באתר.
 

mister K

New member
לגבי 968 זה מאוד תמוה.
כעת לאחר פתיחת הכביש, אני לא רואה שום סיבה הגיונית להשאיר את הקו במסלול הנוכחי. נסיעה בקטע החדש תקצר את המסלול בצורה משמעותית וכך הקו יוכל לתת שירות גם ליקנעם בנוסף לקו 960 שיוחזר. אני מניח שפשוט שכחו לרשום אותו באתר.
מסתבר שזו לא טעות, המסלול נשאר דרך ואדי ערה.
הזוי ביותר. הכביש החדש כל כך יותר מהיר שכל תירוץ להשאיר את הקו במסלול הנוכחי מתגמד לעומת קיצור הזמן במסלול החדש. לא שיש תירוץ מאחר ומצומת מגידו השירות לירושלים ניתן כבר ע"י כמה קווים וההפסקה בהזורע גם ככה מיותרת (במסלול החדש לא יצטרכו הפסקה מאחר וההגדרה של הקו תהיה קצרה יותר).
 
מסתבר שזו לא טעות, המסלול נשאר דרך ואדי ערה.
הזוי ביותר. הכביש החדש כל כך יותר מהיר שכל תירוץ להשאיר את הקו במסלול הנוכחי מתגמד לעומת קיצור הזמן במסלול החדש. לא שיש תירוץ מאחר ומצומת מגידו השירות לירושלים ניתן כבר ע"י כמה קווים וההפסקה בהזורע גם ככה מיותרת (במסלול החדש לא יצטרכו הפסקה מאחר וההגדרה של הקו תהיה קצרה יותר).
ומה עם נוסעים שצריכים להגיע
מהקיבוצים שעל כביש 66 לירושלים?
 

mister K

New member
ומה עם נוסעים שצריכים להגיע
מהקיבוצים שעל כביש 66 לירושלים?
שיגיעו לצומת מגידו או ליקנעם.
עם כל הכבוד, לא צריך לעכב אוטובוס שלם שנועד לקשר בין כרמיאל וטבעון לירושלים רק בשביל נוסע אחד או שניים שעולים מדי פעם. ומדובר פה בעיכוב רציני ביותר של חצי שעה לפחות. לא מדובר פה בקו אזורי שאמור לעצור בכל תחנה ואני מעריך שיותר מ-90% מהנוסעים בקו הם מאזור כרמיאל וטבעון. אם הקטע החדש היה נפתח בזמן לפני שנתיים, אני מעריך שהקו בכלל לא היה נוסע דרך כביש 66 במקור.
 

shim121

New member
או 996\997\999.
ולדעתי אפילו עדיף להסיט לשם את 998: יוצא מרכסים, עולה על כבישש בעין-תות, יורד במחלף קסם, נוסע 8 ק"מ מערבה עד מורשה וסוגרים עניין.
ומה עם 982\984 ?
ואולי גם 980 מבני ברק (כמו 998) לשניהם (980+998( יש תחנת איסוף בנתניה , ולכן הם צריכים ליסוע בכביש 2 , אולי כדאי לוותר על התחנה הזאת
 

mister K

New member
ומה עם 982\984 ?
ואולי גם 980 מבני ברק (כמו 998) לשניהם (980+998( יש תחנת איסוף בנתניה , ולכן הם צריכים ליסוע בכביש 2 , אולי כדאי לוותר על התחנה הזאת
אם לא היה ביקוש לא הייתה תחנה.
קו 984 ימשיך לנסוע דרך ואדי ערה מאחר ויש לו תחנה בעפולה.
 

shim121

New member
אם לא היה ביקוש לא הייתה תחנה.
קו 984 ימשיך לנסוע דרך ואדי ערה מאחר ויש לו תחנה בעפולה.
זה לא קשור לביקוש
הקו הזה נועד לחבר בין אשדוד ובני ברק לבין צפת , עד היום הוא נסע דרך ואדי ערה והיתה תחנה בעפולה , אם באמת הכביש החדש מקצר בהרבה , אין סיבה שתהיה תחנה בעפולה בשביל כמה אנשים,ברור ש99% נוסעים לצפת-מירון-חצור. כנ"ל לגבי 982 ירושלים-צפת , יש תחנה בכפר תבור , אפשר לוותר עליה. הבעיה היחידה היא האם יש תחנת דלק להפסקה במקום פז YELLOW בצומת הסרגל?
 

ערן שחר

New member
זה לא קשור לביקוש
הקו הזה נועד לחבר בין אשדוד ובני ברק לבין צפת , עד היום הוא נסע דרך ואדי ערה והיתה תחנה בעפולה , אם באמת הכביש החדש מקצר בהרבה , אין סיבה שתהיה תחנה בעפולה בשביל כמה אנשים,ברור ש99% נוסעים לצפת-מירון-חצור. כנ"ל לגבי 982 ירושלים-צפת , יש תחנה בכפר תבור , אפשר לוותר עליה. הבעיה היחידה היא האם יש תחנת דלק להפסקה במקום פז YELLOW בצומת הסרגל?
אפשר לעצור ב אלונית בכביש 6
 

shim121

New member
אפשר לעצור ב אלונית בכביש 6
זה לא כזה פשוט
צריכים תחנה שתתאים לחרדים ... ,שלא יהיו הרבה חילונים באיזור... , באלונים יש קניונית , הם כבר לא יאהבו את זה.... בנוסף - בYELLOW צומת הסרגל יש המון מוצרי בד"ץ וכדומה , בקיצור זה לא פשוט
 

shim121

New member
זה לא כזה פשוט
צריכים תחנה שתתאים לחרדים ... ,שלא יהיו הרבה חילונים באיזור... , באלונים יש קניונית , הם כבר לא יאהבו את זה.... בנוסף - בYELLOW צומת הסרגל יש המון מוצרי בד"ץ וכדומה , בקיצור זה לא פשוט
התבלבלתי בין אלונית לתחנת אלונים
ליד טבעון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה