שאלה
תוך כמה זמן יתחיל העבודות לחיבור של כביש 6 מיוקנעם לקריית שמונה?מה זה כל העבודות שעושים ליד צומת אלונים?זה קשור לכביש 6?
שאלה
מדובר בעבודות הכפלה ומיחלוף של כביש 77.שאלה
תוך כמה זמן יתחיל העבודות לחיבור של כביש 6 מיוקנעם לקריית שמונה?מה זה כל העבודות שעושים ליד צומת אלונים?זה קשור לכביש 6?
ואז בעצםמדובר בעבודות הכפלה ומיחלוף של כביש 77.
כרגע עובדים עבודה אינטנסיבית ביותר לכל אורך הקטע צומת ישי - צומת המוביל, כולל שני מחלפים בשני הקצוות. העבודות צפויות להסתיים בתוך כשנתיים. אך אם להתחשב במהירות הזריזה שבה מתבצעות העבודות בכביש זה, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, אולי אפילו לפני.
איך הבנת מהדברים הברורים שלוואז בעצם
כביש 77 יחובר לכביש 6,ותוך כמה זמן יהיה אפשר להגיע ברכב מחיפה לדוגמא לקריית שמונה?בהנחה שעולים ישר על כביש 77 מצומת המוביל?
אז לא התכוונתי לזהאיך הבנת מהדברים הברורים שלו
שכביש 77 יחובר לכביש 6? ותאמין לי - קראתי את 2 השאלות שלך ולא ממש הצלחתי להבין למה התכוונת.
מה זה ייתן?אז לא התכוונתי לזה
התכוונתי מה זה ייתן המיחלוף של 77? מתי יתחילו העבודות של חיבור כביש 6 לכיוון קריית שמונה?
אאל"טמה זה ייתן?
זה יפתח לתנועה זורמת את אחד הכבישים הכי עמוסים בצפון, אם לא העמוס ביותר. כיום הפקק מצומת המוביל מגיע לעיתים כמעט עד צומת ישי. לדעתי צומת המוביל בהחלט יכול לזכות בתואר - הצומת הפקוק ביותר בצפון. אם אני לא טועה, כביש 6 בכלל לא מתוכנן להגיע עד קרית שמונה.
עד בצת בצד אחד וצומת קדרים\נחל עמוד בצד שני.אאל"ט
לפי התכנון המקורי כביש 6 אמור להתפצל ל-2 באיזור צ.התשבי. חלק אחד יגיע עד צומת כברי (או אולי בצת?) והחלק השני יגיע עד צומת עמיעד. אל תתפסו אותי במילה....
אחד לביירות ואחד לדמשקעד בצת בצד אחד וצומת קדרים\נחל עמוד בצד שני.
לפי הידוע לי..
העבודות החלו באמצע שנות התשעיםאז לא התכוונתי לזה
התכוונתי מה זה ייתן המיחלוף של 77? מתי יתחילו העבודות של חיבור כביש 6 לכיוון קריית שמונה?
לגבי 968 זה מאוד תמוה.או 996\997\999.
ולדעתי אפילו עדיף להסיט לשם את 998: יוצא מרכסים, עולה על כבישש בעין-תות, יורד במחלף קסם, נוסע 8 ק"מ מערבה עד מורשה וסוגרים עניין.
מסתבר שזו לא טעות, המסלול נשאר דרך ואדי ערה.לגבי 968 זה מאוד תמוה.
כעת לאחר פתיחת הכביש, אני לא רואה שום סיבה הגיונית להשאיר את הקו במסלול הנוכחי. נסיעה בקטע החדש תקצר את המסלול בצורה משמעותית וכך הקו יוכל לתת שירות גם ליקנעם בנוסף לקו 960 שיוחזר. אני מניח שפשוט שכחו לרשום אותו באתר.
ומה עם נוסעים שצריכים להגיעמסתבר שזו לא טעות, המסלול נשאר דרך ואדי ערה.
הזוי ביותר. הכביש החדש כל כך יותר מהיר שכל תירוץ להשאיר את הקו במסלול הנוכחי מתגמד לעומת קיצור הזמן במסלול החדש. לא שיש תירוץ מאחר ומצומת מגידו השירות לירושלים ניתן כבר ע"י כמה קווים וההפסקה בהזורע גם ככה מיותרת (במסלול החדש לא יצטרכו הפסקה מאחר וההגדרה של הקו תהיה קצרה יותר).
שיגיעו לצומת מגידו או ליקנעם.ומה עם נוסעים שצריכים להגיע
מהקיבוצים שעל כביש 66 לירושלים?
ומה עם 982\984 ?או 996\997\999.
ולדעתי אפילו עדיף להסיט לשם את 998: יוצא מרכסים, עולה על כבישש בעין-תות, יורד במחלף קסם, נוסע 8 ק"מ מערבה עד מורשה וסוגרים עניין.
אם לא היה ביקוש לא הייתה תחנה.ומה עם 982\984 ?
ואולי גם 980 מבני ברק (כמו 998) לשניהם (980+998( יש תחנת איסוף בנתניה , ולכן הם צריכים ליסוע בכביש 2 , אולי כדאי לוותר על התחנה הזאת
זה לא קשור לביקושאם לא היה ביקוש לא הייתה תחנה.
קו 984 ימשיך לנסוע דרך ואדי ערה מאחר ויש לו תחנה בעפולה.
אפשר לעצור ב אלונית בכביש 6זה לא קשור לביקוש
הקו הזה נועד לחבר בין אשדוד ובני ברק לבין צפת , עד היום הוא נסע דרך ואדי ערה והיתה תחנה בעפולה , אם באמת הכביש החדש מקצר בהרבה , אין סיבה שתהיה תחנה בעפולה בשביל כמה אנשים,ברור ש99% נוסעים לצפת-מירון-חצור. כנ"ל לגבי 982 ירושלים-צפת , יש תחנה בכפר תבור , אפשר לוותר עליה. הבעיה היחידה היא האם יש תחנת דלק להפסקה במקום פז YELLOW בצומת הסרגל?
זה לא כזה פשוטאפשר לעצור ב אלונית בכביש 6
התבלבלתי בין אלונית לתחנת אלוניםזה לא כזה פשוט
צריכים תחנה שתתאים לחרדים ... ,שלא יהיו הרבה חילונים באיזור... , באלונים יש קניונית , הם כבר לא יאהבו את זה.... בנוסף - בYELLOW צומת הסרגל יש המון מוצרי בד"ץ וכדומה , בקיצור זה לא פשוט
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.