מסרים לסופשבוע

../images/Emo23.gif../images/Emo28.gifמסרים לסופשבוע../images/Emo28.gif../images/Emo23.gif

והפעם קצת אחרת.... עליכן להתמקד בתחום מסויים שלגביו אתן מעוניינות במסר. המסר שתקבלו מתוך קלפי "POINT OF YOU" יהיה מסר של מס' מילים. אך העבודה לשינוי המיוחל תלויה בכן!!!!
עליכן להיות אמיתיות עם עצמיכן ולבדוק (גם אם זה כואב.....) איך המסר מתקשר למצב שבו אתן נתונות היום.... ואיך המסר יכול להוביל לשינוי המיוחל.
למשל, נניח שבנושא ששאלתן יעלה קלף"בדידות" תחשבו למה הבדידות מביאה אתכן למצב הקיים? האם אתן בודדות? במה הבדידות משרתת אתכן? וכו'... ומנגד, איזה דברים חיוביים ניתן לקחת מהמסר כדי להתקדם הלאה. מה היתרונות בבדידות? מה אני לומדת מכך? מה הייתי משנה כדי לא להיות במצב של בדידות? וכו'....
עשיתי זאת עם אחיותיי בסופשבוע וזה היה גדול מלא תובנות!!!
אז מי מסכימה לקחת חלק במסע אל השינוי המיוחל?
 

אפריל80

New member
בשמחה רבה../images/Emo99.gif

אני מוכנה! הנושא הוא הנושא שהכי מעסיק אותי בימים אלה... וזה נושא הקריירה. מהו המסר שלי? תודה אישה יקרה על היוזמה המבורכת, שוב
 
../images/Emo23.gif../images/Emo140.gifלידרוש

המסר שיצא לך: לבטוח "אני אומר לך את האמת, אם יהיה לך אמון קטן בגודל של גרגר חרדל, אתה תוכל לומר להר הזה "זוז מכאן לכאן," והוא יזוז." "גם היום הכול יסתדר בסוף... מה שנשאר זה לבטוח.." איך מתחבר לך המסר?
בהצלחה
 

אפריל80

New member
טליה הנפלאה

כתבתי תגובה והיא נמחקה משום מה.. אז אכתוב שוב. ראשית- תודה ! שנית- המסר בא להזכיר לי את מה שלרוב אני שוכחת- שכל החלטה שאעשה- היא טובה, וכן שהחלטות שאני מקבלת היום לא אומרות שזה "סופי" ולא אוכל לעשות שינויים בהמשך... תמיד כשאני בהתלבטות אני מרגישה בפנים שכל החלטה היא סופית וחד משמעית ושוכחת שהחיים דינמיים ועצם הבחירה בדרך מסוימת לא שוללת את האפשרות לבחור בדרך אחרת בעתיד. אז.. תודה על התזכורת החשובה ושבת שלום
 
אשמח לקחת חלק במסע המרתק הזה../images/Emo140.gif

התחום שאני מעוניינת במסר לגביו נוגע לעבודה. אינני מצליחה לאסוף את עצמי ולפנות בבקשה לקבל קידום מקצועי שמגיע לי זמן רב. בעבר הוגשה בקשה ביוזמה פרטית של אחד מהבכירים במערכת ולצערי הבקשה נדחתה מאחר וזה יצור שני אנשים בכירים בראש הפירמידה זו שנמצאת שם כיום ואותי ששואפת לקבל את הגדרת התפקיד והמעמד שנלווה אליו. אשמח לתובנות מה עוצר בעדי וכיצד לקדם את מימוש השינוי שאני ראוייה לו. תודה טליה המקסימה
 
../images/Emo23.gif../images/Emo140.gifדפנושה

המסר שיצא לך: הזדמנויות "כל רגע שעובר הוא הזדמנות נוספת למהפך בחיים." "ההזדמנויות מחכות לך... הן ממש פה"
איך מתחבר לך המסר לארועי העבר ולמה שעתיד לקרות?...
בהצלחה!!
 
יקירתי הקסומה../images/Emo24.gif../images/Emo28.gif

תודה על המתנה הנהדרת שלך.
מאד מתחברת למסר הזדמנויות גם לתחושתי נפתח עכשו חלון הזדמנויות שיכול לקדם את מה שאני יודעת שמגיע לי. זה מתחבר נפלא לידיעה שבאותה העת החלון לא היה פתוח לרווחה שעדין הייתי צריכה לעמוד למבחן ועתה הוכחתי כי אני שווה וראויה הן לקידום, הן להערכה והן לתגמול על השקעתי לאורך שנים. ד.א. זה מתחבר לי גם לנושא נוסף בחיי שממתין לפריצה הגדולה.
תודה קסמי אהבה על האהבה אותה את מפזרת סביבי
 

kikona126

New member
טליה תודה על היוזמה

בהתחלה רציתי לשאול, ואז הבנתי שהשאלות שלי הן השאלות של העבודה העצמית שלי בימימה (כל מיני שאלות שהעמדתי לעצמי - הקשורות לעומסים ועוד) ואת השבוע הזה אני חושבת שכדאי שאני אעבור עם מסרים עצמיים, של למידה תובנה והפנמה. כל הכבוד לך על היוזמה הזאת, זה לא קל וצריך לזה זמן.
 
../images/Emo24.gifבהצלחה ../images/Emo70.gif זה לא פשוט לנבור לבד...

אבל לפעמים זה הכי אפקיבי שניתן.... רק אל תעייפי את עצמך יותר מדי....
 

kikona126

New member
לא זה לא פשוט

אבל זאת עבודה עצמית, שאם אני אפרוס כרגע אני אקצר לעצמי את הדרך... איך ידעת שאני עייפה? אבל לא מזה... הגעתי היום הביתה מאוד עייפה...
 

paloma blanca

New member
רושמת ....

החלטתי סופית לעזוב את מקום עבודתי מייד אחרי הנסיעה לחול שזה עוד 3 חודשיים .... מה המסרים אומרים לי על כך ?
 

עליזה 63

New member
בוקר טוב טליה

האם אני ימצא בקרוב דירה לגור בה. אני צריכה לעזוב ומחפשת וזה מה שמעסיק אותי. בשכירות נורמלית תודה מראש.
 
../images/Emo23.gif../images/Emo140.gif לעליזה

מסר בשבילך: לבטוח אני אומר לך את האמת, אם יהיה לך אמון קטן בגודל של גרגר חרדל, אתה תוכל לומר להר הזה "זוז מכאן לכאן," והוא יזוז. גם היום הכול יסתדר בסוף... מה שנשאר זה לבטוח.. במי את לא בוטחת? האם בטחת בעבר ונכווית? במי את יכולה לבטוח היום כדי שתצליחי במציאת דירה שעונה על צרכייך? הקשיבי למסר היכן הוא יכול לעזור לך?
בהצלחה
טליה
 
../images/Emo23.gif../images/Emo140.gif paloma blanca|

מסר בשבילך: עצירה עצור רגע, הרפה מכל עבודה והסתכל סביבך. מזכירים לך שזה תענוג לעצור ולפגוש את עצמך איך מתחבר לך המסר? כנראה תובנות בנושא יגיעו כאשר תקחי צעד אחד אחורה ותבחני הכל מנקודת מבט אחרת. תעצרי והקשיבי, מה המסר אומר לך?
בהצלחה
טליה
 

paloma blanca

New member
עצרתי לפני מספר ימים ....

כשהלכתי הביתה אחיר התרגזות רצינית..... רחקי מספר ימים של מחשבות הגעתי לסמקנה ...... שזה הזמן ללכת. האם זאת הכוונה ?
 
../images/Emo24.gifיקרה שלי../images/Emo23.gif

אני חושבת שתשובה תוכלי למצוא בחתימה שלך.... תתחברי לכתוב ותראי איזה תובנות תקבלי ו...כדאי למצוא אלטרנטיבה אחרת לפני שאת עוזבת.... אם את מחליטה לעזוב.
 
למעלה