שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
ממש ממש כן
הסתייגות - אולי שינו את זה כמה חודשים קודם ולא שמתי לב. אבל הם בפירוש נסעו משם. בטוח.
אני בטוח שלא, ונחכה להכרעת המומחים.
עוד לפני הרפורמה היו לי נסיעות רבות לקניון איילון ותמיד הייתי הולך לדרך בגין ומשם עולה על מה שבא קודם, דן או אגד. אולי את מתבלבלת עם 75א 76 א של אגד שהיו עוצרים באותה התחנה של 20/40/42 (חלופות הבוקר) ו141. מקווה שהמומחים יכריעו כי אני זוכר בבירור ש524/525/531 תמיד אבל תמיד עצרו בבגין.
 

olli3

New member
מנהל
אני בטוח שלא, ונחכה להכרעת המומחים.
עוד לפני הרפורמה היו לי נסיעות רבות לקניון איילון ותמיד הייתי הולך לדרך בגין ומשם עולה על מה שבא קודם, דן או אגד. אולי את מתבלבלת עם 75א 76 א של אגד שהיו עוצרים באותה התחנה של 20/40/42 (חלופות הבוקר) ו141. מקווה שהמומחים יכריעו כי אני זוכר בבירור ש524/525/531 תמיד אבל תמיד עצרו בבגין.
דגל התחנה הישן בעל פרשת דרכים
זכור לי עד מאד והקווים שעצרו באותה התחנה שם היו 20/40/42 75א 76 א ו141. 524/525/531 אף פעם לא היו שם, ודגל התחנה הזאת זכור לי כל כך טוב כי הייתי מגיע לעל פרשת דרכים המון אבל המון פעמים גם בשביל קו 61 וגם בשביל 64/70 לתל השומר במשך 3 שנים.
 

guyweiss

New member
אני בטוח שלא, ונחכה להכרעת המומחים.
עוד לפני הרפורמה היו לי נסיעות רבות לקניון איילון ותמיד הייתי הולך לדרך בגין ומשם עולה על מה שבא קודם, דן או אגד. אולי את מתבלבלת עם 75א 76 א של אגד שהיו עוצרים באותה התחנה של 20/40/42 (חלופות הבוקר) ו141. מקווה שהמומחים יכריעו כי אני זוכר בבירור ש524/525/531 תמיד אבל תמיד עצרו בבגין.
גם אני זוכר שעברו בבגין יחד עם שאר קווי אגד
 

oschlick

New member
ממש ממש כן
הסתייגות - אולי שינו את זה כמה חודשים קודם ולא שמתי לב. אבל הם בפירוש נסעו משם. בטוח.
בתור אחד שעלה בתחנת אולמי רסיטל בשלוש השנים
האחרונות, אני אומר לכם בודאות, ש-524,525,531 עברו בתחנת רסיטל, ואפילו עליתי עליהם כמה פעמים בתחנת רסיטל.
 

guyweiss

New member
524/525/531 תמיד עצרו בבגין.
יחד עם 40/42 של אז (מלבד חלופות הבוקר של 40/42 שעברו בעל פרשת דרכים). 524/525/531 הם קווים שצריכים להיות די מהירים בין המרכזית, המסגר, עזריאלי ורכבת מרכז אל רמת השרון בעיקר. זה השירות שהם בעצם מבצעים. הנסיעה לרמת השרון גם ככה דיי ארוכה, כך שאינני רואה טעם להאריך אותה עוד טיפה (הרמזור בפניה מנמיר לעל פרשת דרכים, דיי מייגע ובשעות מסויימות נוצר בו פקק קטן ואז צריכים להמתין לעוד מחזור רמזור). לטעמי עדיף להעביר את כל התחנות של כל הקווים האלו לדרך בגין (אם ניתן כמובן, אם זה לא מפריע לשאר הקווים ויצור נתיבים חסומים). כך גם קווים 75/76 ו141. יש מניעה שזה יקרה? יגרום לבעיות החלפה וכו'? לא ממש בחנתי את זה לעומק כי אני לא הכי משתמש בקווים האלו, יוצא לי פעם בחודש בערך, לא יותר.
אמנם זה מאריך (בזמן מועט) אך מאפשר החלפה נוחה
 

olli3

New member
מנהל
אמנם זה מאריך (בזמן מועט) אך מאפשר החלפה נוחה
כן, אבל ההגעה לרמת השרון גם ככה איטית...
למה להאריך עוד? לא לשכוח שהם קווים שמשרתים את תושבי רמת השרון, הן מת"א והן מהכיוון השני - מהרצליה. נכון שעל הדרך להשתמש בהם בתל אביב, על מנת להגיע לאבא הילל, קניון איילון וצפון ת"א, זה לא דבר רע, אבל לא צריך להוסיף עליהם...
 

guyweiss

New member
כן, אבל ההגעה לרמת השרון גם ככה איטית...
למה להאריך עוד? לא לשכוח שהם קווים שמשרתים את תושבי רמת השרון, הן מת"א והן מהכיוון השני - מהרצליה. נכון שעל הדרך להשתמש בהם בתל אביב, על מנת להגיע לאבא הילל, קניון איילון וצפון ת"א, זה לא דבר רע, אבל לא צריך להוסיף עליהם...
ובכל זאת התועלת גדלה מ"העלות" כאן
 

olli3

New member
מנהל
ובכל זאת התועלת גדלה מ"העלות" כאן
לא חושב... במה פשעו תושבי רמת השרון?
שגם העלו להם את שירות התח"צ מנסיעה עירונית רגילה לנסיעה בין אזורים וכעת מדובר על 10 ש"ח לכיוון.... אז עכשיו גם להאריך להם את הנסיעה? ורשמתי שלא פעם נתקעים שם שני מחזורי רמזור. האין יותר טוב להעביר את קווי דן לעתידים והאיזור דרך בגין, כמו לפני הרפורמה? הרי 40/42 תמיד עברו שם מלבד חלופות הבוקר. אז למה לא להחזיר למצב הקודם? לא מבין את ההתעקשות על, על פרשת דרכים. אשמח שמישהו יסביר לי מדוע זה דווקא שם עדיף למקם את התחנות. האם מדובר בנוחות החלפה? האם סיבה אחרת? ומה היה רע בעבר כשכל הקווים לאיזור הזה נסעו במהלך כל שעות היום מדרך בגין?
 

guyweiss

New member
לא חושב... במה פשעו תושבי רמת השרון?
שגם העלו להם את שירות התח"צ מנסיעה עירונית רגילה לנסיעה בין אזורים וכעת מדובר על 10 ש"ח לכיוון.... אז עכשיו גם להאריך להם את הנסיעה? ורשמתי שלא פעם נתקעים שם שני מחזורי רמזור. האין יותר טוב להעביר את קווי דן לעתידים והאיזור דרך בגין, כמו לפני הרפורמה? הרי 40/42 תמיד עברו שם מלבד חלופות הבוקר. אז למה לא להחזיר למצב הקודם? לא מבין את ההתעקשות על, על פרשת דרכים. אשמח שמישהו יסביר לי מדוע זה דווקא שם עדיף למקם את התחנות. האם מדובר בנוחות החלפה? האם סיבה אחרת? ומה היה רע בעבר כשכל הקווים לאיזור הזה נסעו במהלך כל שעות היום מדרך בגין?
"ההתעקשות" נובעת מהמעבר לשיטה של החלפות
כיום רכבת מרכז מהווה את אחת מנקודות ההחלפה העיקריות בלב המטרופולין. העקרון העיקרי המושתת מהרפורמה הינו לאפשר החלפה נוחה עד כמה שאפשר (כל עד המצב אפשרי - לא תמיד הוא כך). בתוך כך, הדבר לא פוגע בתושבי רמת השרון אלא מקל עליהם בכך שאלו שמגיעים לרכבת מרכז לא יצטרכו ללכת הליכה מרגיזה דרך מנהרה. נוסע שמעוניין להגיע מאיכילוב/שאול המלך/רוטשילד לצומת הפיל למשל יש לו מעבר לא נוח במתחם הרכבת. חשבתי שבתור אחד שתומך בשיטת ההחלפות הנוחות יתמוך במעבר. אני דווקא בעד שהעבירו את הקווים ל'על פרשת דרכים' כך שהתחנות לא יהיו מפוזרות לחלוטין ויוממים שמגיעים מתחנת הרכבת לא יצטרכו ללכת מעל 5 דקות הליכה זריזה לתחנה. מבחינת המיקום עצמו - הקווים מתנקזים דווקא שם בשביל לחבר את הקווים הרוחביים/אלכסוניים (61/161/70/82/42/142) לקווי האורך. חד משמעית מדובר משיקולי נוחות החלפה - זה לא היה בכוונה תחילה בשביל דווקא להאריך את המסלולים ולעצבן את הנוסעים.
 

olli3

New member
מנהל
"ההתעקשות" נובעת מהמעבר לשיטה של החלפות
כיום רכבת מרכז מהווה את אחת מנקודות ההחלפה העיקריות בלב המטרופולין. העקרון העיקרי המושתת מהרפורמה הינו לאפשר החלפה נוחה עד כמה שאפשר (כל עד המצב אפשרי - לא תמיד הוא כך). בתוך כך, הדבר לא פוגע בתושבי רמת השרון אלא מקל עליהם בכך שאלו שמגיעים לרכבת מרכז לא יצטרכו ללכת הליכה מרגיזה דרך מנהרה. נוסע שמעוניין להגיע מאיכילוב/שאול המלך/רוטשילד לצומת הפיל למשל יש לו מעבר לא נוח במתחם הרכבת. חשבתי שבתור אחד שתומך בשיטת ההחלפות הנוחות יתמוך במעבר. אני דווקא בעד שהעבירו את הקווים ל'על פרשת דרכים' כך שהתחנות לא יהיו מפוזרות לחלוטין ויוממים שמגיעים מתחנת הרכבת לא יצטרכו ללכת מעל 5 דקות הליכה זריזה לתחנה. מבחינת המיקום עצמו - הקווים מתנקזים דווקא שם בשביל לחבר את הקווים הרוחביים/אלכסוניים (61/161/70/82/42/142) לקווי האורך. חד משמעית מדובר משיקולי נוחות החלפה - זה לא היה בכוונה תחילה בשביל דווקא להאריך את המסלולים ולעצבן את הנוסעים.
העמידה ברמזור והמעבר במנהרות זהה
מבחינת הזמן. אך כמובן שאני מבין את הנוחות ברחוב על פרשת דרכים. כמו כן מהאיזורים שציינת מי שרוצה להגיע לרמת השרון יעדיף להמשיך עם 48 של מטרופולין מעיריית ת"א במקום לנסוע דרך אבא הילל והאיזור (כך נראה לי). ואני לא ממש חושב שיש מספיק מקום בעל פרשת דרכים, לא פעם מגיעים יותר מידי אוטובוסים שאין להם איפה לעצור שם... אז בשעות העמוס המקום יכול להיראות כמו חניון אוטובוסים מאולתר. מבין ומקבל את העניין הנוחות, אבל היי, בכיוון ההפוך כמעט כל הקווים האלו מורידים בדרך בגין וזה מעולם לא הפריע לאף אחד, אז למה שזה יפריע כעת?
 

guyweiss

New member
העמידה ברמזור והמעבר במנהרות זהה
מבחינת הזמן. אך כמובן שאני מבין את הנוחות ברחוב על פרשת דרכים. כמו כן מהאיזורים שציינת מי שרוצה להגיע לרמת השרון יעדיף להמשיך עם 48 של מטרופולין מעיריית ת"א במקום לנסוע דרך אבא הילל והאיזור (כך נראה לי). ואני לא ממש חושב שיש מספיק מקום בעל פרשת דרכים, לא פעם מגיעים יותר מידי אוטובוסים שאין להם איפה לעצור שם... אז בשעות העמוס המקום יכול להיראות כמו חניון אוטובוסים מאולתר. מבין ומקבל את העניין הנוחות, אבל היי, בכיוון ההפוך כמעט כל הקווים האלו מורידים בדרך בגין וזה מעולם לא הפריע לאף אחד, אז למה שזה יפריע כעת?
בכיוון ההפוך אין אפשרות אחרת פשוט
 

orchilit

New member
בכיוון ההפוך אין אפשרות אחרת פשוט
בדיוק
אין לך פנייה שמאלה מעל פרשת דרכים חזרה לדרך נמיר לכיוון דרום. מה גם שהכביש רחב בעל פרשת דרכים, אז אוטובוסים עוד יכולים לעקוף אחד את השני (מה שהם לא יכולים לעשות על כביש השירות של דרך בגין לכיוון צפון). טוב שעשו הפרדה בין הקווים של ר"ג-גבעתיים ובין הקווים של בקעת אונו ופ"ת (למעט 82) רק חבל שלא עשו את התחנות מפוזרות בצורה הגיונית. כל הקווים שעוברים בגבעתיים מפוזרים על 4 תחנות (תחנת 60/160 הראשונה, תחנת 45 השלישית, תחנת 55 הרביעית ו-58 החמישית (עם 7). לפחות היו מאחדים את 55 עם 58 ו-45 לתחנה האחרונה, ומקדימים את התחנה של 7 להיות היכן שתחנת 55 כיום ומוסיפים לה אולי גם את אחד ממזלגות 40 או 42 כי שתי התחנות הראשונות של מזלגות 60 ו-61 , 40 ו-42 ממש גורמות לעומס לא קטן מהפנייה ימינה מנמיר כשכמה אוטובוסים באים יחדיו (וזה קורה הרבה).
 

guyweiss

New member
בדיוק
אין לך פנייה שמאלה מעל פרשת דרכים חזרה לדרך נמיר לכיוון דרום. מה גם שהכביש רחב בעל פרשת דרכים, אז אוטובוסים עוד יכולים לעקוף אחד את השני (מה שהם לא יכולים לעשות על כביש השירות של דרך בגין לכיוון צפון). טוב שעשו הפרדה בין הקווים של ר"ג-גבעתיים ובין הקווים של בקעת אונו ופ"ת (למעט 82) רק חבל שלא עשו את התחנות מפוזרות בצורה הגיונית. כל הקווים שעוברים בגבעתיים מפוזרים על 4 תחנות (תחנת 60/160 הראשונה, תחנת 45 השלישית, תחנת 55 הרביעית ו-58 החמישית (עם 7). לפחות היו מאחדים את 55 עם 58 ו-45 לתחנה האחרונה, ומקדימים את התחנה של 7 להיות היכן שתחנת 55 כיום ומוסיפים לה אולי גם את אחד ממזלגות 40 או 42 כי שתי התחנות הראשונות של מזלגות 60 ו-61 , 40 ו-42 ממש גורמות לעומס לא קטן מהפנייה ימינה מנמיר כשכמה אוטובוסים באים יחדיו (וזה קורה הרבה).
חייבים לעשות שם סדר בכל התחנות
לפי מרחק היעד - קווי פ"ת צריכים להיות ראשונים (יחד עם הקווים לתל השומר), אח"כ קווי צפון ת"א, אח"כ קווי רמת גן/בני ברק ולבסוף קווי גבעתיים (יחד עם 7). בעתיד, אם וכאשר יתווספו עוד קווים לרחוב אפשר פשוט כמו דומינו להזיז הכל ימינה. יש מספיק מקום עד הצומת הבא.
 

olli3

New member
מנהל
חייבים לעשות שם סדר בכל התחנות
לפי מרחק היעד - קווי פ"ת צריכים להיות ראשונים (יחד עם הקווים לתל השומר), אח"כ קווי צפון ת"א, אח"כ קווי רמת גן/בני ברק ולבסוף קווי גבעתיים (יחד עם 7). בעתיד, אם וכאשר יתווספו עוד קווים לרחוב אפשר פשוט כמו דומינו להזיז הכל ימינה. יש מספיק מקום עד הצומת הבא.
בלתי אפשרי, 58 לא יוכל להיכנס לשם.
58 מגיע מרכבת מרכז הרי ופונה שמאלה לעל פרשת דרכים. הוא לא יכול להיות בתחנות המערביות. ולגבי 45, הוא בא מדרך נמיר, מהנתיב השמאלי אל הימיני ביותר, זה מקשה על כניסה נאותה לתחנה (היצמדות לשפת המדרכה). כמו כן לשים את קווי פתח תקווה ראשונים כשהם צריכים לפנות שמאלה, בשביל מה שידלגו בין הנתיבים? וכשהרחוב קצת יותר סתום? מה יעשו אז, ידחפו בכח לנתיב השמאלי?
 

orchilit

New member
בלתי אפשרי, 58 לא יוכל להיכנס לשם.
58 מגיע מרכבת מרכז הרי ופונה שמאלה לעל פרשת דרכים. הוא לא יכול להיות בתחנות המערביות. ולגבי 45, הוא בא מדרך נמיר, מהנתיב השמאלי אל הימיני ביותר, זה מקשה על כניסה נאותה לתחנה (היצמדות לשפת המדרכה). כמו כן לשים את קווי פתח תקווה ראשונים כשהם צריכים לפנות שמאלה, בשביל מה שידלגו בין הנתיבים? וכשהרחוב קצת יותר סתום? מה יעשו אז, ידחפו בכח לנתיב השמאלי?
התכוונתי
שאת 45,55,58 ישימו בתחנה שהיום נמצאים בה 7,58 כך שמן הסתם 58 כן יוכל להיכנס לשם (אם הוא עושה זאת היום). את 7 באמת אפשר בשקט להעביר יחד עם 59 לציר בגין. אני אישית הייתי מפריד את 40/240 מ-42/142 בגלל שאלו אוטובוסים שלרוב מפרקיים ותופסים שטח גדול בדיוק לאחר הפנייה ימינה. שיעשו זאת כך: תחנה 1 (הכי מערבית) - 166,38,82,70 (כיום של קווי 60 ו61) תחנה 2 - 40/240/278 (כיום של 40, 42 ו75/76) תחנה 3 - 42/75/76/142 (כיום של 38/45/70/82/166) תחנה 4 - 60/61/160/161 (כיום של 55/278) תחנה 5 - 45/55/58 (כיום של 7 ו58) ואת 7 להעביר לציר בגין עם 59.
 

olli3

New member
מנהל
התכוונתי
שאת 45,55,58 ישימו בתחנה שהיום נמצאים בה 7,58 כך שמן הסתם 58 כן יוכל להיכנס לשם (אם הוא עושה זאת היום). את 7 באמת אפשר בשקט להעביר יחד עם 59 לציר בגין. אני אישית הייתי מפריד את 40/240 מ-42/142 בגלל שאלו אוטובוסים שלרוב מפרקיים ותופסים שטח גדול בדיוק לאחר הפנייה ימינה. שיעשו זאת כך: תחנה 1 (הכי מערבית) - 166,38,82,70 (כיום של קווי 60 ו61) תחנה 2 - 40/240/278 (כיום של 40, 42 ו75/76) תחנה 3 - 42/75/76/142 (כיום של 38/45/70/82/166) תחנה 4 - 60/61/160/161 (כיום של 55/278) תחנה 5 - 45/55/58 (כיום של 7 ו58) ואת 7 להעביר לציר בגין עם 59.
זה כבר יותר הגיוני אבל הדיון החל מ524/525/531
שהם כידוע מקבילים ל42/142 בחלק של אבא הילל ובהמשך של 42 לרוזן. אני לא סבור שיש מקום גם להם בעל פרשת דרכים, קודם לכן עקב בזבוז הזמן המיותר ברמזורים שמובילים אל על פרשת דרכים ומשם אל ז'בוטינסקי, דבר שיאריך את הדרך לתושבי רמת השרון שהם המשתמשים העיקריים בקו הזה. לכן הצעתי מלכתחילה ש42/142 יעברו לדרך בגין. מובנת לי הבעייתיות בכך של מעבר מקווים 40/240 אל 42/142 (והבנתי שיש לכך ביקוש). לכן חשבתי אולי עדיף פשוט להעביר גם את 40/240/75/76/141 לדרך בגין ולחסל את הסיפור הזה. אך אז יהיו עומסים גם שם... מה שקורה כאן זה שבעצם אין ממש מנוס. אבל אני לא חושב שלהעביר את 524/525/531 לעל פרשת דרכים זה צעד נבון, במיוחד עבור תושבי רמת השרון שהדרך לרמת השרון מספיק מייגעת גם כך.
 

orchilit

New member
זה כבר יותר הגיוני אבל הדיון החל מ524/525/531
שהם כידוע מקבילים ל42/142 בחלק של אבא הילל ובהמשך של 42 לרוזן. אני לא סבור שיש מקום גם להם בעל פרשת דרכים, קודם לכן עקב בזבוז הזמן המיותר ברמזורים שמובילים אל על פרשת דרכים ומשם אל ז'בוטינסקי, דבר שיאריך את הדרך לתושבי רמת השרון שהם המשתמשים העיקריים בקו הזה. לכן הצעתי מלכתחילה ש42/142 יעברו לדרך בגין. מובנת לי הבעייתיות בכך של מעבר מקווים 40/240 אל 42/142 (והבנתי שיש לכך ביקוש). לכן חשבתי אולי עדיף פשוט להעביר גם את 40/240/75/76/141 לדרך בגין ולחסל את הסיפור הזה. אך אז יהיו עומסים גם שם... מה שקורה כאן זה שבעצם אין ממש מנוס. אבל אני לא חושב שלהעביר את 524/525/531 לעל פרשת דרכים זה צעד נבון, במיוחד עבור תושבי רמת השרון שהדרך לרמת השרון מספיק מייגעת גם כך.
מקסימום.. אתה יודע, מעבר :)
שיסעו תחנה אחת מרכבת מרכז ויתאחדו עם הקווים שהם צריכים :) אני חושב בסה"כ שזה נוח הפיזור של הקווים בין על פרשת דרכים לדרך בגין (למעט הקטע ההזוי של 7 ו59 והקטע של קווי אגד לרמה"ש).
 

olli3

New member
מנהל
מקסימום.. אתה יודע, מעבר :)
שיסעו תחנה אחת מרכבת מרכז ויתאחדו עם הקווים שהם צריכים :) אני חושב בסה"כ שזה נוח הפיזור של הקווים בין על פרשת דרכים לדרך בגין (למעט הקטע ההזוי של 7 ו59 והקטע של קווי אגד לרמה"ש).
זהו שגם זה בעייתי...
התחנה הבאה היא בצומת עלית ושם ההליכה ארוכה יותר עקב הכבישים שיש לחצות... אחרי זה כבר אין איפה להחליף. גם הקטע של 82/166 ו51 של דן... הרבה אנשים מחכים בעל פרשת דרכים כי זה נוח להם יותר, בעוד שפחות אנשים מחכים בדרך בגין. גם הקטע שאף אחד לא התרגל לאופציה של לרדת איפשהו בז'בוטינסקי ולהחליף לקו שהוא רוצה, כך שאף אחד לא שש לעלות על 40/240/70 כשהם מגיעים לעל פרשת דרכים. ו82 לא פעם מגיע בזוגות ויצא לי כמה פעמים שהוא הגיע בשלשות (כשכ60-70 איש חיכו לו בעל פרשת דרכים). יש שעות שהוא בא קבוע בזוגות או שלשות ואז נוצר אוטובוס שלם (מבחינת אנשים) שמחכה בתחנה של 82. כך אני יודע ש82 תוך כמה דקות כבר יגיע בזוג או בשלשה והאחרון מבינהם יהיה ריק עם מקומות ישיבה :) אבל אם אני מגיע ורואה שיש 2-3 אנשים בתחנה, אני עולה על מה שבא ומחליף בהמשך בז'בוטינסקי, חבל לבזבז 15-20-30 דקות :)
 

guyweiss

New member
זה כבר יותר הגיוני אבל הדיון החל מ524/525/531
שהם כידוע מקבילים ל42/142 בחלק של אבא הילל ובהמשך של 42 לרוזן. אני לא סבור שיש מקום גם להם בעל פרשת דרכים, קודם לכן עקב בזבוז הזמן המיותר ברמזורים שמובילים אל על פרשת דרכים ומשם אל ז'בוטינסקי, דבר שיאריך את הדרך לתושבי רמת השרון שהם המשתמשים העיקריים בקו הזה. לכן הצעתי מלכתחילה ש42/142 יעברו לדרך בגין. מובנת לי הבעייתיות בכך של מעבר מקווים 40/240 אל 42/142 (והבנתי שיש לכך ביקוש). לכן חשבתי אולי עדיף פשוט להעביר גם את 40/240/75/76/141 לדרך בגין ולחסל את הסיפור הזה. אך אז יהיו עומסים גם שם... מה שקורה כאן זה שבעצם אין ממש מנוס. אבל אני לא חושב שלהעביר את 524/525/531 לעל פרשת דרכים זה צעד נבון, במיוחד עבור תושבי רמת השרון שהדרך לרמת השרון מספיק מייגעת גם כך.
באזור של התחנה של 7 יש מקום לתחנה נוספת
 

guyweiss

New member
התכוונתי
שאת 45,55,58 ישימו בתחנה שהיום נמצאים בה 7,58 כך שמן הסתם 58 כן יוכל להיכנס לשם (אם הוא עושה זאת היום). את 7 באמת אפשר בשקט להעביר יחד עם 59 לציר בגין. אני אישית הייתי מפריד את 40/240 מ-42/142 בגלל שאלו אוטובוסים שלרוב מפרקיים ותופסים שטח גדול בדיוק לאחר הפנייה ימינה. שיעשו זאת כך: תחנה 1 (הכי מערבית) - 166,38,82,70 (כיום של קווי 60 ו61) תחנה 2 - 40/240/278 (כיום של 40, 42 ו75/76) תחנה 3 - 42/75/76/142 (כיום של 38/45/70/82/166) תחנה 4 - 60/61/160/161 (כיום של 55/278) תחנה 5 - 45/55/58 (כיום של 7 ו58) ואת 7 להעביר לציר בגין עם 59.
זו הייתה כוונתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה