נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעוןשל מפעילי התח"צ
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.