של מפעילי התח"צ

מצב
הנושא נעול.

דניאל 130

New member
של מפעילי התח"צ
נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעון
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.
 

דניאל 130

New member
נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעון
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.
ועוד דבר
החברות הגדולות והרציניות לא התמודדו במכרז כמו מטרופולין וקונקס. התמודדו בסך הכול חברות קטנות מהדרג השלישי והשני מינוס מה זה חברת ג'ו הגליל? עפיפי הוא המנצח הגדול של כל הרפורמה הזאת כך מסתבר-הגדיל מאוד את נתח השוק שלו בעצמו ובאמצעות חברות בנות הקשורות עימו כמו קווים ונתיב אקספרס.
 

Shark Alarm

New member
חברת דן נפרדת מקווי השרון
שגיאת כתיב:

צרמה לי בעין- "חברת דן מודע לכל הנוסעים שהשתמשו בקוויה במהלך השנים. כולנו תקווה שתמשיכו להשתמש בשירותים של חברת דן בתוך תל אביב ובכל גוש דן"
 

david80

Active member
רק רגע! ערך צבור משותף?
בהודעה נטען שהחל מ- 3/5/09 אפשר יהיה לטעון ברב-קו ערך צבור משותף לדן, קווים ומטרופולין. המשיח מתקרב?
עוד התקדמות, אני מחכה להתקדמות הבאה:
נסיעה ללא הגבלה למשך שעה (וחצי), 24 שעות, 7 ימים ושלושים יום!
 

אורי404

New member
ועוד דבר
החברות הגדולות והרציניות לא התמודדו במכרז כמו מטרופולין וקונקס. התמודדו בסך הכול חברות קטנות מהדרג השלישי והשני מינוס מה זה חברת ג'ו הגליל? עפיפי הוא המנצח הגדול של כל הרפורמה הזאת כך מסתבר-הגדיל מאוד את נתח השוק שלו בעצמו ובאמצעות חברות בנות הקשורות עימו כמו קווים ונתיב אקספרס.
אולי הכוונה היא לGB טורס.
לגבי נזרין טורס, זהו אכן חלק מ"עפיפי גרופ".
 

Image of me

New member
נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעון
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.
הלך המידע המסודר על קווים באיזור...
מעכשיו, רשימת התחנות של קו 301 כפי שתופיע באתר החברה המפעילה: 1. חיפה 2. יגור 3. טבעון 4. נהלל 5. תל עדשים 6. עפולה (תוסיפו גם כמה טעויות כתיב פה ושם)
 

mister K

New member
הלך המידע המסודר על קווים באיזור...
מעכשיו, רשימת התחנות של קו 301 כפי שתופיע באתר החברה המפעילה: 1. חיפה 2. יגור 3. טבעון 4. נהלל 5. תל עדשים 6. עפולה (תוסיפו גם כמה טעויות כתיב פה ושם)
לצערי אתה צודק...
לא יזיק לקבוצה הזאת שמקבלת כל הזמן עוד ועוד קווים בכל הארץ, להשקיע באתרי אינטרנט קצת יותר רציניים שייתנו מידע בצורה מסודרת וקלה לשימוש, ולא בצורה חאפרית של לצאת ידי חובה כמו היום. ושיתחילו גם לכתוב בעברית תקינה כי זו באמת בושה. כיום אתרי האינטרנט של קבוצת עפיפי פשוט מביישים אותה.
 

אוהד11

New member
נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעון
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.
כרגיל, בטענה של ביטול המונופולים של אגד ודן
יוצרים מונופול אחר גדול ועוד מנופולים יותר קטנים
 

mister K

New member
כרגיל, בטענה של ביטול המונופולים של אגד ודן
יוצרים מונופול אחר גדול ועוד מנופולים יותר קטנים
גם פה העברת הקווים תחסל את התחרות...
כיום קיימת מעין תחרות בין אגד לעפיפי בקטע צומת נהלל - רמת ישי - קרית טבעון - חיפה. עם העברת קו 301 לעפיפי תחוסל התחרות ויווצר מונופול של עפיפי גם בקטע הזה (בחלק מהקווים בשיתוף עם ג'י בי טורס). כיום קו 301 הוא מעין דריסת רגל של אגד בעמק יזרעאל. כעת אגד תיעלם לחלוטין מהאזור למעט הקווים לתל אביב.
 

matany

New member
נזרין אקספרס זכתה במכרז קווי יוקנעם-טבעון
כך נכתב בהודעה באתר משרד התחבורה. האם מדובר בעפיפי האוריגינלי? מההודעה ניתן להבין שיופעלו קווים פנימיים בעוספיא ודאלית אל כרמל אולם הקישור לחיפה ישאר בידי אגד. שכר הנהגים יועלה. עוד נמסר שיופעלו קווי לילה ועוד הפתעות.במה מדובר? מה שמצער הוא שעפולה-חיפה הרווחי(קו 301) עובר לעפיפי מאגד. למה היה צריך לקחת גם את הקו הזה מאגד? לא נמסר צפי להעברת הקווים. מדוע משרד התחבורה שכידוע הוא בעד תחרות כביכול מבסס את המונופולים שהוא חפץ ביקרם ומאפשר להם להשתתף במכרזים? מדוע לא עושים רפורמה גם בקווי עפיפי בנצרת ובנצרת עלית שגם מקבלים סובסידיה מהמדינה? בכל מקרה ולמרות הכול שיהיה בהצלחה כי בסך הכול לעפיפי יש מוניטין של נותני שירות טובים יחסית.
ומתי אמורה להתבצע העברת האשכול?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה