שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.
עזרת לו מאוד
תחפש בשבילו: 66-219 הסקניה ו-66-255 הטייגר:
יש לך עודף זמן לא? אז חפש לו את המידע או כאן או בקומונה. פעמיים כתבתי בעבר מידע מפורט על שני כלי-הרכב הללו. "אגד-חדרה": עמית ישמח לעזור לך... נעביר לו את האחריות. לצערי אין לי זמן לכתוב אפילו.
 

liorschwimmer

New member
מכונות לטעינת רב קו
מישהו יודע אם ומתי זה יגיע לארץ?
נוסע במטרופולין לבד כבר שבוע
לפני כשבוע נפתח קו 11 של מטרופולין מתחנת רכבת סגולה להוד השרון נסעתי כ4 פעמים, בכל פעם הוא היה ריק לחלוטין. בקצב הזה, יבטלו אותו :(
 

amithi1

New member
נוסע במטרופולין לבד כבר שבוע
לפני כשבוע נפתח קו 11 של מטרופולין מתחנת רכבת סגולה להוד השרון נסעתי כ4 פעמים, בכל פעם הוא היה ריק לחלוטין. בקצב הזה, יבטלו אותו :(
שתי בעיות...
הראשונה-מרבית האנשים לא מודעים לקיומו של הקו. בד"כ לוקח לקו חדש מספר שבועות ואף יותר מכך עד שאנשים מודעים לקיומו וללו"ז שלו. השניה היא שגם כך הייתה השבתה של הקו מת"א לכפ"ס בשבוע שעבר, כך שממילא כמות הנוסעים שיכלה להיעזר בקו כזה הייתה נמוכה יותר.
 

אורי404

New member
שתי בעיות...
הראשונה-מרבית האנשים לא מודעים לקיומו של הקו. בד"כ לוקח לקו חדש מספר שבועות ואף יותר מכך עד שאנשים מודעים לקיומו וללו"ז שלו. השניה היא שגם כך הייתה השבתה של הקו מת"א לכפ"ס בשבוע שעבר, כך שממילא כמות הנוסעים שיכלה להיעזר בקו כזה הייתה נמוכה יותר.
יש שני ליקויים: בפרסום ובמידע
אתר האינטרנט לדעתי אינו ברור. אבל הוא אמור לעבור שדרוג ונקווה, שהוא יהיה טוב יותר. אבל גם בתחנות המידע אינו ברור. למשל בתחנה המרכזית בכפר סבא אין לוחות זמנים ופירוט על המסלולים. גם הכיתוב בתחנות אינו ברור. למשל השבוע ראיתי בשעות הצהרים אוטובוס כקו 12 בכפר סבא ובתחנה היה כתוב "החרמון/הגולן". יותר מאוחר נכנסתי לאתר החברה וגיליתי כי למעשה מדובר בקו בין מזרח הוד השרון (אזור גיל עמל ומתחם 200) עם כפר סבא וצומת רעננה. קווים 11 ו-12 הם שיפורים גדולים. נעשו שיפורים רבים בקו 29 ובקווים הפנימיים מבחינת הוספת נסיעות ושדרוג המסלולים. מכאן, שהייתה השקעה רבה מצד חברת "מטרופולין". חבל, שפחות מודעים אליה בגלל פרסום ומידע לוקים בחסר.
 

liorschwimmer

New member
התפרסם מכרז של דואר ישראל להתקנת מכונות
אוטומטיות כאלה בסניפים. דואר ישראל נבחרה כמסלקה המשותפת של כלל המפעילים מטעם משרד התחבורה.
ממש גרוע
בכדי להטעין את הרב קו בכרטיס אשראי אני אעלץ לעמוד בתור בדואר? זה ממש חוסר יעילות. למה לא להציב מכונות לייד תחנות מרכזיות או בתחנות אוטובוס / רכבת כמקובל בעולם.
 

amit1270

New member
ממש גרוע
בכדי להטעין את הרב קו בכרטיס אשראי אני אעלץ לעמוד בתור בדואר? זה ממש חוסר יעילות. למה לא להציב מכונות לייד תחנות מרכזיות או בתחנות אוטובוס / רכבת כמקובל בעולם.
מה הקשר לתור בדואר? אלה מכונות!
ואני מסכים איתך שמכונות כאלה צריכות להיות במרכזי תחבורה ולא בסניפי דואר. או יותר טוב - בפיצוציות וקיוסקים, כמו בהונג קונג למשל.
 

zvir1

New member
מה הקשר לתור בדואר? אלה מכונות!
ואני מסכים איתך שמכונות כאלה צריכות להיות במרכזי תחבורה ולא בסניפי דואר. או יותר טוב - בפיצוציות וקיוסקים, כמו בהונג קונג למשל.
הא זו הטענה משותפת לכל המפעילים?
או הטענה בנפרד? תודה
 

אורי404

New member
הדואר נבחר למסלקה המשותפת של כל המפעילים
עד אז יש כל מיני שת"פים מקומיים בין מפעילים, למשל אגד+דן+קווים+מטרופולין בכרטיסי השרון.
תודה, אנדי. מתי צפויה להיות מסלקה משותפת?
מסלקה משותפת לכל חברות האוטובוסים? את "רכבת ישראל" נשים בצד, משום שזה ייקח זמן. הפיילוט בקו ליבנה-מערב יהיה עוד כחצי שנה-שנה ואולי ייקח זמן עד, שזה יתפתח ליתר הקווים של "רכבת ישראל".
 
תודה, אנדי. מתי צפויה להיות מסלקה משותפת?
מסלקה משותפת לכל חברות האוטובוסים? את "רכבת ישראל" נשים בצד, משום שזה ייקח זמן. הפיילוט בקו ליבנה-מערב יהיה עוד כחצי שנה-שנה ואולי ייקח זמן עד, שזה יתפתח ליתר הקווים של "רכבת ישראל".
לצערי אין לי יכולות ניבוי או תקשור עם רוחות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה