שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

מרדון

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
מסלול 164 בפתח תקוה
שלום, אני עולה על קו 164 לכיוון פ"ת כמעט בכל בוקר מצומת קוקה-קולה. עד כמה שהבנתי, ל-164 שתי חלופות: אחת שנוסעת בפ"ת דרך הנת"צ שבמרכז רחוב ז'בוטינסקי, ושניה שנוסעת בכביש ה"רגיל", שבו גם מוניות השירות (של 164 וקווי 51/66) נוסעות. מן הסתם שהחלופה השניה - שאינה נוסעת דרך הנת"צ - מהירה הרבה יותר, כי האוטובוס לא צריך להתעכב 5 דקות בצומת גהה. השאלה שלי היא האם זה משהו קבוע, לפי שעות או תחנות מוצא, או לפי גחמות של הנהג? תודה למשיבים!
 

דניאל 130

New member
מסלול 164 בפתח תקוה
שלום, אני עולה על קו 164 לכיוון פ"ת כמעט בכל בוקר מצומת קוקה-קולה. עד כמה שהבנתי, ל-164 שתי חלופות: אחת שנוסעת בפ"ת דרך הנת"צ שבמרכז רחוב ז'בוטינסקי, ושניה שנוסעת בכביש ה"רגיל", שבו גם מוניות השירות (של 164 וקווי 51/66) נוסעות. מן הסתם שהחלופה השניה - שאינה נוסעת דרך הנת"צ - מהירה הרבה יותר, כי האוטובוס לא צריך להתעכב 5 דקות בצומת גהה. השאלה שלי היא האם זה משהו קבוע, לפי שעות או תחנות מוצא, או לפי גחמות של הנהג? תודה למשיבים!
לפי גחמות של הנהג
אין דבר כזה שתי חלופות של 164.קו 164 אמור לפנות בצומת גהה ימינה אל תוך מסלול הנת"צ האמצעי בכל נסיעותיו.לא מובן מאיפה הבאת את העובדה שהנת"צ איטי יותר,להיפך,הוא יותר מהיר בגלל שאין בו פקקים וברמזור של צומת גהה מחכים גם כשפונים ימינה לנתיב התחבורה הפרטית שהוא מאוד פקוק בשעות הבוקר בניגוד לנת"צ החופשי.
 

oshri5917

New member
לפי גחמות של הנהג
אין דבר כזה שתי חלופות של 164.קו 164 אמור לפנות בצומת גהה ימינה אל תוך מסלול הנת"צ האמצעי בכל נסיעותיו.לא מובן מאיפה הבאת את העובדה שהנת"צ איטי יותר,להיפך,הוא יותר מהיר בגלל שאין בו פקקים וברמזור של צומת גהה מחכים גם כשפונים ימינה לנתיב התחבורה הפרטית שהוא מאוד פקוק בשעות הבוקר בניגוד לנת"צ החופשי.
כמה שאלות לגבי מפרקיות
1.האם 605 פועלת על קו 43 2.על איזה קו במקור היו מפרקיות287-298 3.האם מפרקיות 335-338 היו על קוים 40,42 במקור ? 4.איזה קו החלו מפרקיות 425,429,439,455,456 את פעילותן 5.האם מפרקיות 413-419 שרובן הושבתו היו של קו 25 במקור ? 6.האם יש עוד מפרקית NG חוץ מ474 שלא בשרות ?
 

אוהד11

New member
כמה שאלות לגבי מפרקיות
1.האם 605 פועלת על קו 43 2.על איזה קו במקור היו מפרקיות287-298 3.האם מפרקיות 335-338 היו על קוים 40,42 במקור ? 4.איזה קו החלו מפרקיות 425,429,439,455,456 את פעילותן 5.האם מפרקיות 413-419 שרובן הושבתו היו של קו 25 במקור ? 6.האם יש עוד מפרקית NG חוץ מ474 שלא בשרות ?
605 פועלת על קו 43; 287-299 פעלו על קו 40;
335 פעלה על קו 18, 337 על 55 ו- 336 ו- 338 על 25
 

אוהד11

New member
כמה שאלות לגבי מפרקיות
1.האם 605 פועלת על קו 43 2.על איזה קו במקור היו מפרקיות287-298 3.האם מפרקיות 335-338 היו על קוים 40,42 במקור ? 4.איזה קו החלו מפרקיות 425,429,439,455,456 את פעילותן 5.האם מפרקיות 413-419 שרובן הושבתו היו של קו 25 במקור ? 6.האם יש עוד מפרקית NG חוץ מ474 שלא בשרות ?
425 םעלה על קו 7, 429 על קו 9, 439 על 55, 455
על 7 ו- 456 על 1
 

אוהד11

New member
כמה שאלות לגבי מפרקיות
1.האם 605 פועלת על קו 43 2.על איזה קו במקור היו מפרקיות287-298 3.האם מפרקיות 335-338 היו על קוים 40,42 במקור ? 4.איזה קו החלו מפרקיות 425,429,439,455,456 את פעילותן 5.האם מפרקיות 413-419 שרובן הושבתו היו של קו 25 במקור ? 6.האם יש עוד מפרקית NG חוץ מ474 שלא בשרות ?
413-415 ו- 417-419 פעלו על 25, 416 על קו 16
 

מרדון

New member
לפי גחמות של הנהג
אין דבר כזה שתי חלופות של 164.קו 164 אמור לפנות בצומת גהה ימינה אל תוך מסלול הנת"צ האמצעי בכל נסיעותיו.לא מובן מאיפה הבאת את העובדה שהנת"צ איטי יותר,להיפך,הוא יותר מהיר בגלל שאין בו פקקים וברמזור של צומת גהה מחכים גם כשפונים ימינה לנתיב התחבורה הפרטית שהוא מאוד פקוק בשעות הבוקר בניגוד לנת"צ החופשי.
מהנסיון שלי בשעות הבוקר (בשעה 7 למשל)
אמנם יש רמזור להשתלבות ימינה לנתיב ה"רגיל" (לא הנת"צ), אך הרמזור ארוך מספיק כך שכמעט לא נשארות מכוניות המחכות לרמזור הירוק הבא. זאת בניגוד לנת"צ האמצעי, שכדי לפנות אליו ימינה צריך לחכות בממוצע שלושה רמזורים מהרגע ש"רואים" את הרמזור אי שם באופק. בנוסף, באזור קרית אריה (בנתיב ה"רגיל") אין כמעט עומס בשעות אלה, לא יודע לגבי המשך הרחוב. בכל אופן, תודה על התשובה.
 
שאלות, ולא שאלות הכוונה
מתי יהיו רכבות ישירות הוד השרון - ת"א השלום?
כיום הן מגיעות רק עד סבידור ואז צריך להחליף. כנ"ל בחזרה. בעבר כמעט כל הרכבות היו ממשיכות. מה קרה? יש סיכוי לקבל בחזרה את הנוחות שלנו?
 

amithi1

New member
מתי יהיו רכבות ישירות הוד השרון - ת"א השלום?
כיום הן מגיעות רק עד סבידור ואז צריך להחליף. כנ"ל בחזרה. בעבר כמעט כל הרכבות היו ממשיכות. מה קרה? יש סיכוי לקבל בחזרה את הנוחות שלנו?
קיצור הקו במסגרת העבודות על הקו לראשל"צ
כאשר ייפתח הקו לראשל"צ הקו מכפ"ס יגיע לשלום בלי צורך בהחלפת רכבת
 
מתי יהיו רכבות ישירות הוד השרון - ת"א השלום?
כיום הן מגיעות רק עד סבידור ואז צריך להחליף. כנ"ל בחזרה. בעבר כמעט כל הרכבות היו ממשיכות. מה קרה? יש סיכוי לקבל בחזרה את הנוחות שלנו?
כל הרכבות תמשכנה לת''א השלום/הגנה
לקראת סוף השנה עם פתיחת המסילה הרביעית לתנועה בת''א ההגנה לאחר סיום העבודות בקו ראשון מערב והכוונה ל 3 רכבות בשעה. באופן זמני מסתימות כל הרכבות מהוד השרון בתחנת ת''א מרכז בשל המחסור בנייד לנוסעים כתוצאה מהשריפה שפרצה בקרונועים מס. IC3- 21/25 לפני כשבועיים, שריפה שהשביתה את פעילות הקרונועים כ 46 במספר מפעילות עד סיום עבודת ועדת הבדיקה לנסיבות השריפה. עם חזרתם של הקרונועים לשרות כצפוי בעתיד הקרוב, 2 רכבות מתוך 3 בשעה תגענה ותצאנה שוב גם מתחנות ההגנה והשלום. בנתיים פועלות רכבות מעטות בקו ת''א הוד השרון מדרום לצפון ועוצרות בתחנות הגנה והשלום ברציף 3, אך ללא פרסום רשמי (הכוונה למערכים החוזרים מבדק יומי או דיור במתחם לוד).
 

אורי404

New member
מתי יהיו רכבות ישירות הוד השרון - ת"א השלום?
כיום הן מגיעות רק עד סבידור ואז צריך להחליף. כנ"ל בחזרה. בעבר כמעט כל הרכבות היו ממשיכות. מה קרה? יש סיכוי לקבל בחזרה את הנוחות שלנו?
נראה לי שהשנה נראה ירידה במספר הנוסעים
עם כל ההשבתות בקו כפר סבא-תל אביב והיו הרבה, מספר הנוסעים צפוי לרדת. לדעתי גם קיצור הרכבות לתל אביב-מרכז גרם לחלק מן הנוסעים לעזוב את הרכבת. בהתחלה הייתה דריכה במקום בקו כפר סבא עם עיכובים בעבודות ההכפלה, אי-הוספת רכבות מאוחרות (בניגוד לכל הקווים, שהוסיפו) ואי-שירות של רכבות לילה בעת אירועים בגני התערוכה או אצטדיון רמת גן. הנסיגה היא בקיצור הרכבות, בהשבתות, שלא מנוצלות מספיק לסיום עבודות ההכפלה של הקו וגם עוד עניינים שונים, כמו למשל ביטול רכבות באמצע הנסיעה ומעבר לרכבת אחת של כל הנוסעים באמצע הנסיעה (ע"ע אחד מאירועי הכדורגל עם העיכובים ועם חיבור לרכבת אחת). רב הדברים הללו, אם לא כולן הן בדרג "רכבת ישראל" ולא גורמים אחרים.
 

אורי404

New member
נראה לי שהשנה נראה ירידה במספר הנוסעים
עם כל ההשבתות בקו כפר סבא-תל אביב והיו הרבה, מספר הנוסעים צפוי לרדת. לדעתי גם קיצור הרכבות לתל אביב-מרכז גרם לחלק מן הנוסעים לעזוב את הרכבת. בהתחלה הייתה דריכה במקום בקו כפר סבא עם עיכובים בעבודות ההכפלה, אי-הוספת רכבות מאוחרות (בניגוד לכל הקווים, שהוסיפו) ואי-שירות של רכבות לילה בעת אירועים בגני התערוכה או אצטדיון רמת גן. הנסיגה היא בקיצור הרכבות, בהשבתות, שלא מנוצלות מספיק לסיום עבודות ההכפלה של הקו וגם עוד עניינים שונים, כמו למשל ביטול רכבות באמצע הנסיעה ומעבר לרכבת אחת של כל הנוסעים באמצע הנסיעה (ע"ע אחד מאירועי הכדורגל עם העיכובים ועם חיבור לרכבת אחת). רב הדברים הללו, אם לא כולן הן בדרג "רכבת ישראל" ולא גורמים אחרים.
הן בדרג=הם בדרג/בסמכות
 
נראה לי שהשנה נראה ירידה במספר הנוסעים
עם כל ההשבתות בקו כפר סבא-תל אביב והיו הרבה, מספר הנוסעים צפוי לרדת. לדעתי גם קיצור הרכבות לתל אביב-מרכז גרם לחלק מן הנוסעים לעזוב את הרכבת. בהתחלה הייתה דריכה במקום בקו כפר סבא עם עיכובים בעבודות ההכפלה, אי-הוספת רכבות מאוחרות (בניגוד לכל הקווים, שהוסיפו) ואי-שירות של רכבות לילה בעת אירועים בגני התערוכה או אצטדיון רמת גן. הנסיגה היא בקיצור הרכבות, בהשבתות, שלא מנוצלות מספיק לסיום עבודות ההכפלה של הקו וגם עוד עניינים שונים, כמו למשל ביטול רכבות באמצע הנסיעה ומעבר לרכבת אחת של כל הנוסעים באמצע הנסיעה (ע"ע אחד מאירועי הכדורגל עם העיכובים ועם חיבור לרכבת אחת). רב הדברים הללו, אם לא כולן הן בדרג "רכבת ישראל" ולא גורמים אחרים.
דבריך מאוד מדאיגים
הגשר בצומת עולמית מתקדם בעצלתיים. חיבור מסילה שניה עם ת. האוניברסיטה עוד רחוק. כמה אפשר למזמז את פרוייקט ההכפלה העלוב הזה? עשר שנים? עשרים שנה? די, נמאס.
 

Yaron Livne

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
מזה בכלל רב־קו והאם הגיוני שאי אפשר כבר בלי?
האם לפחות בדן במרכז אי אפשר לעלות על אוטובוס ולשלם אלא חייבים קודם כל להנפיק כרטיס רב־קו? אם כן ממתי זה ככה? ואיפה עושים את זה, איך עושים את זה, איך זה עובד. מה עושה תייר שבא לארץ ומבקש לעלות על אוטובוס בתחנה ברחוב. מה הולך כאן.
 

nitsansh

New member
מזה בכלל רב־קו והאם הגיוני שאי אפשר כבר בלי?
האם לפחות בדן במרכז אי אפשר לעלות על אוטובוס ולשלם אלא חייבים קודם כל להנפיק כרטיס רב־קו? אם כן ממתי זה ככה? ואיפה עושים את זה, איך עושים את זה, איך זה עובד. מה עושה תייר שבא לארץ ומבקש לעלות על אוטובוס בתחנה ברחוב. מה הולך כאן.
ומה עושה תייר באירופה?
בהרבה ערים נהגי אוטובוס/טראם לא מוכרים כרטיסים וצריך לקנות אותם מראש.
 

Zמבוש

New member
ומה עושה תייר באירופה?
בהרבה ערים נהגי אוטובוס/טראם לא מוכרים כרטיסים וצריך לקנות אותם מראש.
מה צריך אדם
שלא גר במדינת ת"א את הרב קו שלא מועיל לו בצפון או בדרום ? בגרמניה משום מה בכל תחנת אוטובוס /רכבת /טרם ישנה מכונה לרכישת כרטיס נסיעה
 

Yaron Livne

New member
מה צריך אדם
שלא גר במדינת ת"א את הרב קו שלא מועיל לו בצפון או בדרום ? בגרמניה משום מה בכל תחנת אוטובוס /רכבת /טרם ישנה מכונה לרכישת כרטיס נסיעה
בדיוק, ומה אני צריך לעשות אם אני נוסע מחר
לתל־אביב בתח״צ? מאיפה לי כרטיס רב־קו.
 

מבשרת333

New member
מזה בכלל רב־קו והאם הגיוני שאי אפשר כבר בלי?
האם לפחות בדן במרכז אי אפשר לעלות על אוטובוס ולשלם אלא חייבים קודם כל להנפיק כרטיס רב־קו? אם כן ממתי זה ככה? ואיפה עושים את זה, איך עושים את זה, איך זה עובד. מה עושה תייר שבא לארץ ומבקש לעלות על אוטובוס בתחנה ברחוב. מה הולך כאן.
אכן הרב קו אינו יעיל והפך למטרד בקרב הנוסעים
למרות שדובר רבות (לא רק בפורום)אודות יתרונותיו ואף יותר חסרונותיו היום כבר ניתן לומר כי הרב קו =הכרטיס החכם לא בדיוק הוכיח את חוכמתו. אפשר לשלם היום במזומן נסיעה בתוך העיר- קוד 1 ,6 ש"ח. היום התלונה המרכזית בקרב נוסעים בחברות התח"צ...אי תקינות הרב קו.
 

אורי404

New member
אכן הרב קו אינו יעיל והפך למטרד בקרב הנוסעים
למרות שדובר רבות (לא רק בפורום)אודות יתרונותיו ואף יותר חסרונותיו היום כבר ניתן לומר כי הרב קו =הכרטיס החכם לא בדיוק הוכיח את חוכמתו. אפשר לשלם היום במזומן נסיעה בתוך העיר- קוד 1 ,6 ש"ח. היום התלונה המרכזית בקרב נוסעים בחברות התח"צ...אי תקינות הרב קו.
לא אומר, שאין תקלות. אבל באופן יחסי לנסיעות
מספר התקלות הוא קטן. אני למשל נוסע בו יום-יום בארבעת החברות "אגד", "דן", "קווים" ו"מטרופולין" ואין תקלות וגם קודם לכן, כאשר היה של שלושת החברות מתוך הארבע היו מעט תקלות - שתיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה