שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
זה מוזר אבל
כאילו תחנת הרכבת שסמוכה לקניון עזריאלי לא עמוסה יותר מתל אביב מרכז?
לא בלילה.
מה כבר יש שם? מצד אחד את הקריה, מכיוון צפון את בתי העסק השונים שבציר המסגר ובגין, ממערב את יגאל אלון וחלק קטן מאד של בתי מגורים, מדרום יש בעצם כלום עד שמגיעים לרכבת מרכז. אז בשביל מה שתחנת השלום תהיה פתוחה? כש10 דקות הליכה ממנה יש תחנת רכבת אחרת שהיא הרבה יותר מרכזית גם ביום וגם בלילה.
 

חן המלך2

New member
לא בלילה.
מה כבר יש שם? מצד אחד את הקריה, מכיוון צפון את בתי העסק השונים שבציר המסגר ובגין, ממערב את יגאל אלון וחלק קטן מאד של בתי מגורים, מדרום יש בעצם כלום עד שמגיעים לרכבת מרכז. אז בשביל מה שתחנת השלום תהיה פתוחה? כש10 דקות הליכה ממנה יש תחנת רכבת אחרת שהיא הרבה יותר מרכזית גם ביום וגם בלילה.
הבנתי
ומי שמגיע לדוגמא מכיוון דרום תל אביב,האם קו הלילה 466 עובר גם שם ואוסף את החבר'ה לתחנת רכבת מרכז?
 

olli3

New member
מנהל
הבנתי
ומי שמגיע לדוגמא מכיוון דרום תל אביב,האם קו הלילה 466 עובר גם שם ואוסף את החבר'ה לתחנת רכבת מרכז?
466 דן ו566 של קווים עוברים בדרום ת"א
נוסעים על בן יהודה, משם לאלנבי ואז למסגר ומורידים ברכבת מרכז.
 

felixr

New member
שאלות (לא הכוונה)
למה שנהג לא ירצה להנפיק רב-קו אנונימי?
היום עליתי על אוטובוס של אגד (את פרטי הנסיעה אשמיט בכוונה), וביקשתי מהנהג לרכוש רב-קו אנונימי (לאחר שקראתי באתר אגד שניתן להנפיק אצל הנהג רב-קו טעון בשתי נסיעות). בהתחלה הנהג טען שהוא לא יוכל לטעון אותו, אלא רק ריק, ושלא כדאי לי. כשאמרתי שאשלם על הנסיעה בנפרד, ואני מעוניין ברב-קו בכל מקרה, שינה את גרסתו ואמר שהוא חייב להטעין כרטיסיה שלמה ושלא יספיק לי הכסף (נתתי לו שטר של 50). אמרתי לו שיש לי עוד כסף, ואני מוכן לרכוש כרטיסיה שלמה. אז הוא שאל לאן אני נוסע בד"כ (יש לציין שבכיוון הנסיעה מהתחנה שעליתי עד למסוף מדובר בנסיעה באותו איזור, ולכן השאלה לא הייתה רלוונטית לנסיעה ספיציפית זו), כשעניתי לו אמר שאם כן, אין צורך שאקנה כרטיסיה של קוד נסיעה אחר, כי זה לנסיעות בין אזוריות. אז שאלתי אותו אם הוא בטוח שהוא לא יכול להנפיק רב-קו עם כרטיסיה בקוד נסיעה של אותו איזור (במחיר 6.40, אני לא זוכר את קוד הנסיעה עצמו), ואז הנהג שינה שוב גרסה ואמר שלא כדאי לי לעשות רב-קו אנונימי כי יש איתו בעיות, והוא לא תמיד תופס, וחבל שאני סתם אסתבך, כי הרבה יותר טוב שאלך לתחנת הנפקה ואנפיק אחד רגיל. בשלב הזה וויתרתי, ורכשתי כרטיס בודד בלבד. מאז אני שואל את עצמי מה בעצם האינטרס שלו לא להנפיק רב-קו אנונימי? אני חושב שיש סיבה, ואני סקרן לדעת מה היא. אשמח אם אחד הנהגים בפורום יאיר את עיני.
 

846

Active member
למה שנהג לא ירצה להנפיק רב-קו אנונימי?
היום עליתי על אוטובוס של אגד (את פרטי הנסיעה אשמיט בכוונה), וביקשתי מהנהג לרכוש רב-קו אנונימי (לאחר שקראתי באתר אגד שניתן להנפיק אצל הנהג רב-קו טעון בשתי נסיעות). בהתחלה הנהג טען שהוא לא יוכל לטעון אותו, אלא רק ריק, ושלא כדאי לי. כשאמרתי שאשלם על הנסיעה בנפרד, ואני מעוניין ברב-קו בכל מקרה, שינה את גרסתו ואמר שהוא חייב להטעין כרטיסיה שלמה ושלא יספיק לי הכסף (נתתי לו שטר של 50). אמרתי לו שיש לי עוד כסף, ואני מוכן לרכוש כרטיסיה שלמה. אז הוא שאל לאן אני נוסע בד"כ (יש לציין שבכיוון הנסיעה מהתחנה שעליתי עד למסוף מדובר בנסיעה באותו איזור, ולכן השאלה לא הייתה רלוונטית לנסיעה ספיציפית זו), כשעניתי לו אמר שאם כן, אין צורך שאקנה כרטיסיה של קוד נסיעה אחר, כי זה לנסיעות בין אזוריות. אז שאלתי אותו אם הוא בטוח שהוא לא יכול להנפיק רב-קו עם כרטיסיה בקוד נסיעה של אותו איזור (במחיר 6.40, אני לא זוכר את קוד הנסיעה עצמו), ואז הנהג שינה שוב גרסה ואמר שלא כדאי לי לעשות רב-קו אנונימי כי יש איתו בעיות, והוא לא תמיד תופס, וחבל שאני סתם אסתבך, כי הרבה יותר טוב שאלך לתחנת הנפקה ואנפיק אחד רגיל. בשלב הזה וויתרתי, ורכשתי כרטיס בודד בלבד. מאז אני שואל את עצמי מה בעצם האינטרס שלו לא להנפיק רב-קו אנונימי? אני חושב שיש סיבה, ואני סקרן לדעת מה היא. אשמח אם אחד הנהגים בפורום יאיר את עיני.
???
 

felixr

New member
למה סימני שאלה?
דווקא קיוותי לקבל ממך תשובה... אם ההודעה לא הייתה ברורה, אנסח אותה שוב. בנוסף, הבוקר גיליתי שהתחנה שבה עליתי לאוטובוס הייתה תחנת הורדה בלבד לאותו הקו. יכול להיות שזאת הסיבה שהנהג נמנע מלמכור לי רב-קו? חשוב לציין שלא התכוונתי לגרום לנהג לבצע עבירה. לא שמתי לב שזוהי תחנת ירידה בלבד לאותו הקו, פשוט כל האוטובוסים העוברים במקום מגיעים ליעד שלי, אז עליתי על הראשון שעצר, ופתח את הדלת הקדמית. הנהג לא אמר שום דבר בנוגע לירידה בלבד.
 

846

Active member
למה סימני שאלה?
דווקא קיוותי לקבל ממך תשובה... אם ההודעה לא הייתה ברורה, אנסח אותה שוב. בנוסף, הבוקר גיליתי שהתחנה שבה עליתי לאוטובוס הייתה תחנת הורדה בלבד לאותו הקו. יכול להיות שזאת הסיבה שהנהג נמנע מלמכור לי רב-קו? חשוב לציין שלא התכוונתי לגרום לנהג לבצע עבירה. לא שמתי לב שזוהי תחנת ירידה בלבד לאותו הקו, פשוט כל האוטובוסים העוברים במקום מגיעים ליעד שלי, אז עליתי על הראשון שעצר, ופתח את הדלת הקדמית. הנהג לא אמר שום דבר בנוגע לירידה בלבד.
סימני השאלה מחזקים את השאלה שלך.
יש נהגים שעדיין מסתבכים עם אופן השימוש ברב קו ומשתדלים להמנע מהנפקה וכד' זאת אולי הסיבה היחידה שהנהג "התחמק" מהנפקה של כרטיס.
 

J e n i e

New member
שאלות (לא הכוונה)
רב קו בחיפה
דבר ראשון, למה אי אפשר להשתמש בערך הצבור מהמרכז בחיפה? טענתי את הרב קו בכרטיסיה לאיזור חיפה, אני חושבת שמשהו כמו חצי מהנהגים אמרו לי שאי אפשר להשתמש ברב קו בחיפה, או הסתבכו איתו באופן אחר. לא עושים הדרכות לנהגים? זה לוקח פי ארבע מהזמן שהיה לוקח לעלות לאוטובוס כאשר יש לי כרטיסיה מנייר. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה ביום בו יאפשרו להשתמש ברב קו בלבד (מתי זה קורה, דרך אגב?).
 
רב קו בחיפה
דבר ראשון, למה אי אפשר להשתמש בערך הצבור מהמרכז בחיפה? טענתי את הרב קו בכרטיסיה לאיזור חיפה, אני חושבת שמשהו כמו חצי מהנהגים אמרו לי שאי אפשר להשתמש ברב קו בחיפה, או הסתבכו איתו באופן אחר. לא עושים הדרכות לנהגים? זה לוקח פי ארבע מהזמן שהיה לוקח לעלות לאוטובוס כאשר יש לי כרטיסיה מנייר. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה ביום בו יאפשרו להשתמש ברב קו בלבד (מתי זה קורה, דרך אגב?).
הסיבה היא שאלה הם הוראות משרד התחבורה
ואין עדיין מסלקה משותפת ארצית וגם קודי הנסיעה בחיפה שונים מקודי הנסיעה במרכז.
 
שאלות (לא הכוונה)
אגד תעבורה בירושלים
כמה שאלות שלא נענו בעבר לגבי אגד תעבורה בירושלים. 1. פורסם שאגד תעבורה תפעיל את קווי מעלה אדומים ירושלים. האם במקביל היא תקבל גם את קווי ירושלים הפנימיים במקום אגד? 2. האם אוטובוסי אגד תעבורה ברובם חדשים או שהם אוטובוסים צבועים של חברת אגד? 3. האם זה טוב שאגד תעבורה תחליף את אגד מבחינת התושבים? 4. האם לאגד תעבורה יש אוטובוסים מפרקיים? בראיון במקומון במעלה אדומים צוטט מיקי לוי כאומר שאוטובוסים מפרקיים אינם יעילים. תודה מראש לעונים
 

amit1270

New member
אגד תעבורה בירושלים
כמה שאלות שלא נענו בעבר לגבי אגד תעבורה בירושלים. 1. פורסם שאגד תעבורה תפעיל את קווי מעלה אדומים ירושלים. האם במקביל היא תקבל גם את קווי ירושלים הפנימיים במקום אגד? 2. האם אוטובוסי אגד תעבורה ברובם חדשים או שהם אוטובוסים צבועים של חברת אגד? 3. האם זה טוב שאגד תעבורה תחליף את אגד מבחינת התושבים? 4. האם לאגד תעבורה יש אוטובוסים מפרקיים? בראיון במקומון במעלה אדומים צוטט מיקי לוי כאומר שאוטובוסים מפרקיים אינם יעילים. תודה מראש לעונים
אינם יעילים למה?
לנסיעות עירוניות הם יעילים יותר מאוטובוס רגיל בזכות הקיבולת שלהם. לנסיעות פרבריות שדורשות מהירות גבוהה יחסית, ביחוד בעליות ממעלה אדומים לירושלים, הם לא יעילים בערך כמו כל אוטובוס עירוני אחר.
 
אגד תעבורה בירושלים
כמה שאלות שלא נענו בעבר לגבי אגד תעבורה בירושלים. 1. פורסם שאגד תעבורה תפעיל את קווי מעלה אדומים ירושלים. האם במקביל היא תקבל גם את קווי ירושלים הפנימיים במקום אגד? 2. האם אוטובוסי אגד תעבורה ברובם חדשים או שהם אוטובוסים צבועים של חברת אגד? 3. האם זה טוב שאגד תעבורה תחליף את אגד מבחינת התושבים? 4. האם לאגד תעבורה יש אוטובוסים מפרקיים? בראיון במקומון במעלה אדומים צוטט מיקי לוי כאומר שאוטובוסים מפרקיים אינם יעילים. תודה מראש לעונים
תשובות
1.ממש ממש לא.קווי ירושלים הפנימיים נשארים באגד(לפחות לעשר השנים הבאות). 2.גם וגם. 3.לא יעלה ולא יוריד.אותה הגברת בשינוי אדרת. 4.לא.רק לאגד ודן יש אוטובוסים מפרקיים.לחברות החדשות שצצו בעקבות הרפורמה אין אוטובוסים מפרקיים.
 

windowto

New member
שאלות (לא הכוונה)
שאלת רב-קו ונתיב אקספרס
שלום לכולם, גיליתי היום להפתעתי שחברת נתיב אקספרס הצטרפה למהפך ותומכת בתשלום בעזרת כרטיסי הרב קו. ברשותי כרטיס אשר הונפק דרך חברת דן (דרך אתר האינטרנט שלהם ונשלח אלי הביתה) אשר מעולם לא הוטען עליו כסף. לאחר חיטוט בפורום ובאתרי חברות הנסיעה הבנתי שיש כמה תחנות מרכזיות בהן אפשר להטעין את הכרטיסים וכולן נמצאות באזור ת"א. האם אפשר להטעין את הכרטיסים גם דרך האינטרנט או במקום צפוני יותר מת"א? (אזור בנימינה למשל) מעבר לכך, האם יש אופציה להטעין על הכרטיס כרטיסיה של נתיב אקספרס ובנוסף גם כרטיסיה של חברה אחרת/ כסף לנסיעות מזדמנות? אשמח מאוד להבהרה בנושא!
 

רוזהלי

New member
שאלות (לא הכוונה)
תלונה למשרד התחבורה!
התלוננתי למשרד התחבורה על איחור בחצי שעה,של אוטובוס אגד קו 426, מפתח תקוה לירושלים. התקשרו אלי ואמרו לי שהם לא יכולים לעשות כלום ועלי להתלונן רק לאגד. נמאס לי מהאיחורים של קווי אגד בירושלים ואני מתלוננת לאגד כל הזמן, לכן החלטתי הפעם לפנות למשרד התחבורה, אולי תהיה תגובה רצינית יותר. התאכזבתי מהתגובה של משרד התחבורה!
 

cwen

New member
רפורמת האוטובוסים בגוש דן, למי פונים?
שלום, אני גר בשכונת הדר יוסף והשינויים שנכנסו בעקבות הרפורמה ניתקו לגמרי את השכונה משאר תל-אביב. בעבר היו כחמישה קווים שעברו בשכונה ואפשרו להגיע לכל היעדים המרכזיים בעיר באוטובוס אחד. כעת, לאחר שנכנסו השינויים, מספר הקווים צומצם לשניים, שניהם בתדירות מאוד נמוכה והאבסורד הגדול, המסלולים שלהם חופפים! כתבתי פעמיים לפניות הציבור באתר של הרפורמה, אך קשה לי להאמין שזה ישנה משהו. אני בעל רכב, ולצערי אני מוצא עצמי משתמש בו יותר ויותר וכבר כמעט ואיני לוקח אוטובוסים. הנסיעה לכל היעדים החשובים\עיקריים התארכה בין חצי שעה ולשעה וחצי. כיצד כדאי לפעול בכדי שמשהו יזוז? נ.ב. חשוב לציין שהאוכלוסיה באינה בעלת רכב בשכונה היא אוכלוסיה חלשה שאינה משמיעה קולה. תודה
שתי כתובות שאפשר לפנות אליהן
1. באתר הרפורמה busline.co.il יש טופס יצירת קשר. זה מגיע והם עונים. אפשר לפנות שם. 2. משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה