זהוי אוטובוס בינמדינתי...,שאלות, קושיות וחידות
חברת אוטובוסים כנראה מצ'כיה,שמקיימת תחבורה ציבורית לרחבי אירופה,האם מישהו מזהה את הדגם הארוך שבקישור? כל מידע יתקבל ב-
זהוי אוטובוס בינמדינתי...,שאלות, קושיות וחידות
שאלות כלליות בנושא תחבורה ציבוריתשאלות, קושיות וחידות
למי צריך לפנות ומה עושים במצב כזהשאלות, קושיות וחידות
שאלה בנוגע להשבתות עתידיות של קו ת"א-ב"ששאלות, קושיות וחידות
שאלות, קושיות וחידות
שאלת שאילתא - אשמח לתשובה מפורטתשאלות, קושיות וחידות
יש למישהו מידע על הקטרים שפועלים בתעלת פנמנה?שאלות, קושיות וחידות
זה AYATS מהדגם החדש.זהוי אוטובוס בינמדינתי...,
חברת אוטובוסים כנראה מצ'כיה,שמקיימת תחבורה ציבורית לרחבי אירופה,האם מישהו מזהה את הדגם הארוך שבקישור? כל מידע יתקבל ב-.
לא ידעתי שיש רכבת לבית שאן...שאלות כלליות בנושא תחבורה ציבורית
1.שאלות בנושא רכבות א.כמה זמו נסיעה זה ברכבת מתחנת דימונה לתחנת באר שבע צפון או מרכז ב.כמה זמו נסיעה זה ברכבת מתחנת בית שאן לתחנת רכבת מלחה ג.מה תדירות הרכבות בין הרצליה לנתניה וחיפה ? ד. 2.קוים שאינם עוד א.מה היה המסלול המדויק של קוים 3,4,9 בדימונה ? ב.האם היה קו 3 בהרצליה ? ג.לאן היו קוים 3,6 באשדוד ד.לאן היו קוים 3-9 בערד ה.לאן היו קוים 50,60 בחיפה וקוים 160-164
לפנות למפקח על התעבורה במשרד התחבורה ולרשותלמי צריך לפנות ומה עושים במצב כזה
שלום לכל מי שקורא, אודה לכם אם תוכלו לומר מה עושים במצב כזה- לישוב שלי יש קו שאמור לעבור בתחנת הרכבת בשעות מסוימות. כבר 5 פעמים שהקו של שעה 15:30 לא עובר ורק לאחר משתקשרים לתחנה הם מודיעים שהקו הבא יעבור- והוא כן עובר. דבר זה בלתי נסבל ונציגת השירות בטלפון לא עוזרת בהרבה ורק מתנצלת שדבר זה קורה. האם הגיוני שקו כזה לא יעבור כאשר יש רק שני פעמים בשעות אחר הצהריים שהוא לא יכנס לתחנת הרכבתלמי ניתן לפנות ומה עושים במצב כזההאם משרד התחבורה קשור לנושא ויכול לעזורתודה מראש לכל מי שיגיב ויכול להנחות מה יש לעשות בנדון ומה ניתן לעשות או לומר כדי שמצבים כאלו לא יחזרו? תודה
התאריך הקרוב\רחוק ביותר שידוע כרגעשאלה בנוגע להשבתות עתידיות של קו ת"א-ב"ש
אודה לכם אם מישהו יוכל לעזור לי, לאור המידע שיש לאנשים מסויימים בנוגע לנבכי רכבת ישראל. אני מסייע בארגון כנס בבאר-שבע ב-21 וב-22 ביוני, ורוצה לדעת אם מתוכננת השבתה של הרכבת בשבוע הזה. מדובר, להערכתי, בלפחות 200 איש שיגיעו מהמרכז והצפון, ואם תהיה השבתה אני מעדיף שנהיה מאורגנים לזה מבעוד מועד. לא שיש לי רעיון כרגע מה לעשות במקרה כזה (את הכנס אי אפשר להזיז), אבל לפחות שנדע. תודה
חידה
מי יודע באיזו תחנת רכבת צולם הסטיקר הבאהייתי בהלם לראות אותו.. בטוח יש כאן אנשים שעוברים בתחנה הזו הרבה פעמים או אפילו כל יום ולא שמו לב אליו..
שים לב מה יש מתחת לקטר(בין 2 המסילות)..יש למישהו מידע על הקטרים שפועלים בתעלת פנמנה?
תמונה: http://he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Panama_Canal_mule.jpg אלה קטרים שהמטרה שלהם היא למשוך את האוניות שעוברות בתעלה.. לפי מה שכתוב הם נקראים mulas. איך לקטר דיזל כזה יש מספיק כוח כדי למשוך אוניות עצומות כמו האוניות שעוברות שם? תראו את גודל האוניה מול הקטר http://he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Ship_passing_through_Panama_Canal_01.jpg
לא הבנתי את הפטנטשים לב מה יש מתחת לקטר(בין 2 המסילות)..
להרחבה > http://en.wikipedia.org/wiki/Rack_railway
הקטע הוא שהכוח לא מועברלא הבנתי את הפטנט
כיצד זה מסיע לקטר?
ובמב היתרון של שיטה זו על פני מסילה רגילה?הקטע הוא שהכוח לא מועבר
באמצעות חיכוך בין הגלגלים למסילות. מנוע הקטר מניע גלגל שיניים שנמצא מתחת לקטר, גלגל השיניים הזה נע על המסילה המחורצת. מה גם שכמה קטרים פועלים במקביל לגרירת אונייה. (ונראה לי שאלו קטרים חשמליים)
שכח הגרר\דחיפה הרבה יותר גדולובמב היתרון של שיטה זו על פני מסילה רגילה?
ואם היתרון כל כך משמעותי למה הוא לא מיושם גם ברכבות נוסעים? אגב, כייצד הגעת למסקנה שהקטרים חשמלים? מאיפה הם מקבלים את ההזנה?
שאלה בהקשר הזהשכח הגרר\דחיפה הרבה יותר גדול
ולכן היא בשימוש שם, כדי לגרור מסות ענקיות. לרכבות נוסעים השיטה לא מביאה יתרונות כלשהם(היא דווקא מוגבלת במהירות). יוצא דופן הן מסילות עם שיפועים גדולים מאוד(לדוגמא באלפים) ששם קיימות רכבות נוסעים\תיירות עם מערכות כאלה. לא שמתי לב למערכת פליטה כלשהיא..אולי מאיזו מסילה צדדית.
לאשאלה בהקשר הזה
נאמר בעבר שרכבת רגילה לא תוכל להגיע לאילת בגלל השיפועים.. ויצטרכו להתמודד עם בעיות הנדסיות לא פשוטות... האם הדבר הזה לא אמור לפתור ולפשט את הבעיות הצפויות?
טעותזה מתאים לחיפה...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.