המלצות
ממליצים|
מומלצים

איזה שיטה היא נתנה לך?

לנו היא הסבירה שהמוצץ הוא הגורם המפריע לו לישון טוב בלילה ושאני צריכה לגמול אותו מהמוצץ שהוא רגיל אליו שנתיים אבל היא אמרה שלי משפט שמאוד העלה לי נורה אדומה- שהיא נגד מוחלט למוצצים ואולי היא אמרה לי שזה מה שפוגע בו כי היא לא מאמינה במוצץ. כי את כל השאר אני עושה טוב מאוד עם טקס והכול מעניין אותי לדעת מה היא אמרה לכם?
 

אולגה26

New member
אצלינו הייתה בעיה

של בקבוק בלילה וזה שהוא רצה שנישן לידו. אמרה לנו שבקבוק בגיל שלו כבר לא רלוונטי ושזה סתם פינוק והרגל רע, וכעיקרון צורך לאכול בלילה אמור להיפסק בגיל חצי שנה. וששינה בריאה זה ללא שתיה בלילה ולא שרותים (טוב זה אצל ילדים גדולים יותר) וברגע שמתעוררים יודעים להירדם חזרה לבד ללא עזרה . אמרה לנו לשנות קצת טקס לפני השינה. ברגע שהוא בוכה (לפעמים גם ביקש בקבוק) לגשת אליו בשקט בלי דיבורים ללטף חצי דקה ולצאת מהחדר, אם הוא נעמד אז להשכיב אותו ולצאת. וככה עד שירדם. עם הזמן להגדיל זמן המתנה - כלומר ברגע שבוכה לתת לבכות 2 דקות להיכנס ללטף/להשכיב ולצאת, וככה עד שירדם. בני לא לקח מוצץ לעולם, אבל הוא עם אצבע. כאשר שאלתי אותה מה לעשות עם זה, היא אמרה לעזוב אותו ושמתישהו הוא יפסיק. אז לא יכולה להגיד לך כלום לגבי מוצץ, אני אישית נגד הכל אבל בגיל מסויים עדיף מוצץ ולא אצבע, ומתישהו צריך להגמל ממוצץ (זה נראה לי יותר קל מאצבע שתמיד שם וזמינה) . כרגע עם בת אני מרגילה אותה למוצץ ומקווה שנעבור גמילה קלה ומהירה. זוכרת שעוד נהלנו אז טבלה של קימות וכניסות שלנו, וזה היה המון- אבל ראיתי אצלה טבלאות הרבה יותר מקושקשות . שמעתי כבר שמוצץ בלילה זה לא טוב, כי ברגע שהוא נופל ילד יודע שאתם תבואו אליו ותתנו לו בחזרה, וזה הבעיה שילד פשוט מושך תשומת לב ומתפנק מזה. וכמו שאמרתי אני ועוד בנות, לא כל שיטה מתאימה להורים וילד,. ליוליה יש גישה משלה ודעה משלה, אם זה לא מתאים לך אז אל תתחילי עם ישום שיטותיה.
 

פולספגן

New member
מעניין ע"ס מה היא טוענת שלילד אין צורך לאכול

בלילה ואמור להיפסק בגיל חצי שנה?
 

אולגה26

New member
אין לי מושג מאיפה היא לקחה

את זה, בטח היו איזה מחקרים, כי היא לא יחידה שאומרת זאת, שמעתי מעוד כמה מטפלות. והיא ציינה שזה לא לכל תינוק ככה, אלא בערך בגיל הזה לא אמור להיות- צורך פיזיאולוגי לאכול בלילה.
 
הייתי בסדנא שלה והיא תרמה לי רבות

בהיותי בהריון השתתפתי בסדנא שלה בנושא הקניית הרגלי שינה נכונים לתינוקות. סדנא של 3 שעות שתרמה לי רבות ועזרה לי לגבש לעצמי את הדרך, שמתאימה לי, כבר מהיום הראשון של הנסיכה בבית ולאורך חודשים רבים לאחר מכן. לא היינו אצלה בייעוץ, אבל אני זוכרת שאולגה26 כתבה מס' פעמים על הייעוץ שהם קיבלו ממנה. אולי היא תוכל לתת לך פרטים מדויקים יותר על התהליך שהם עברו. בהצלחה!
 

varod2

New member
המלצה על שני ספרי ילדים

ספר מיוחד שמצאתי בחנות הוא "עולמו של דניאל", ספר מקסים עם הרבה סיפורים קצרים על דברים שקשה איתם: שינה, מקלחת, אוכל, קינאה כשאח נולד, מריבות בגן, חינוך לנדיבות, פחדים...אבל מה שמיוחד זה שצרפו לכל סיפור קטע עם טיפים להורים להתמודדות טובה יותר. לא הייתי בטוחה שהילדים שלי יתחברו אך הופעתי לטובה, הם ממש אהבו את הספר ובזכותו יש לנו שיחות ממש עמוקות על נושאים שפעם היינו רק צועקים עליהם. ספר שני שאני ממליצה בחום הוא "מי בא למסיבה?"- ספר לילדים להורים גרושים- רגיש ואמיתי. אשמח לקבל גם המלצות על ספרי ילדים מיוחדים.
 
למעלה