השלישיה הבאה

מויאל בכלל לא שר מזרחית! כנסו לאתר

שלו ותשמעו את השיר המקורי שלו ותווכחו שהוא ממש לא שר במזרחית זה שיר דאנס! שווה ביותר אני אהבתי!
 
../images/Emo41.gifוזה יהיה ככה כל שבוע..

וזה ימשיך ככה לגמר.. וגם בעונה הבאה.. וגם אם תהיה אחריה.. וכד'..
 

tatababa

New member
../images/Emo88.gif

המממ... כעיקרון אתי היא הזמרת הטובה מבין השלושה נכון לעכשיו. הביצועים שלה נקיים, מדוייקים ומלוטשים כמו שצריך. חנה מאוד אמיתית אבל חאפרית כזאתי, לא מתאמצת יותר מדי (או שלא מדריכים אותה כמו שצריך...). ואז נשאר הראל - יש לו קול ממש חביב. הביצוע שלו ב"שער הרחמים" היה מעולה! אם הוא חוזר על כזה ביצוע הוא יכול לזכות. לדעתי מבחינה איכותית יהיה מאוד צמוד. מבחינת SMS.... דיי ברור לא?
 

ליעדון

New member
הדירוג שלי

1. הראל מויאל 2. חנה גור 3. את וקנין חנה גור לא טובה, אבל היא עדיפה על וקנין
 

בועז ד

New member
הראל מויאל יגיע גם הוא לגמר..../images/Emo150.gif

לחברים שלום: הדרוג שלי 1. הראל מויאל 2. אתי וקנין 3. חנה גור להערכתי בגמר יהיה "דרבי" ההראלים.. המעומד השלישי בגמר יהיה מעומדת את הזכיה יקח אחד מההראלים
בועז
 

itaikadosi

New member
חייבים לבחור בחנה!!!! הראל מויאל בכלל לא משהו ואתי וקנין סתם שרה רגיל!!! לפחות נעלה אותה לחצי גמר מהחצי גמר כבר נראה!! ואל תפסלו אותה ישר!!!
 
יהיה לא צפוי...

אתם ממעיטים בערך של חנה...לא שאני מת עליה אבל תזכרו שהיא קיבלה מעל 80 אלף קולות בתוכנית ההחזרה...אי אפשר לדעת מה יקרה-כמו שה-120 אלף שהצביעו למיכל באותה תוכנית לא הצביעו לה לפני שבוע... מה שאני אומר זה שהיא אפשר לדעת מה יקרה-אנחנו עוד לא יודעים עד כמה אהבת הקהל של כל הארץ אוהבים את אתי והראל, אבל אנחנו יודעים שיש כמות שאוהבת את חנה... בקיצור-אני מקווה שלא יהיה משעמם ומאכזב בשישי (כמו שהיה בשתי תוכניות האחרונות...)
 

ש מור

New member
אראל מויאל

ההימור שלי הראל מקום ראשון חנה מקום שני ואתי וקנין עפה הראל פשוט מצויין הצביעו בעדו.
 
למעלה